Yoongi a încercat să-și ascundă toată emoția de pe față, cu ochii privind în gol la tapetul de lux de pe perete.
Înghiți în sec, în timp ce își strângea mâinile la spate, ochii întorcându-se să se uite la paznicul cu gropițe care îi lăsase să intre.
Stătea lângă intrarea în biroul mare, cu fața lipsită de orice expresie, în timp ce își ținea pieptul sus.
Yoongi a încercat să ignore frumosul omega care stătea în dreapta lui, aruncând doar o privire scurtă către Jimin, care părea profund îngrijorat.
Mirosul lui ia înnebunit capul lui Yoongi, l-a făcut să simtă că se sufocă în camera mare.
În al doilea rând, Jeongguk a trecut în grabă pe lângă ușile duble, Yoongi a știut că nu mai poate ieși înapoi.
Cu toate acestea, sentimentele lui de regret au devenit inexistente la vederea ochilor scufundați ai regelui și a îmbrăcămintei dezordonate.
Părul îi era neîmblânzit, de parcă și-ar fi trecut degetele prin el toată ziua.
Yoongi nu știa de ce Taehyung fugise din palat, nu știa dacă rănea omega-ul în loc să-l ajute.
Dar vederea lui Jeongguk arătând atât de pierdut, atât de de-a dreptul învins l-a făcut pe Yoongi să deschidă gura odată pentru totdeauna.
Jeongguk părea aproape uşurat să-l vadă, cu ochii mari şi intensi, în timp ce asculta fiecare cuvânt care îi cădea de pe buze.
Fusese incredibil de tăcut tot timpul, cu maxilarul blocat în timp ce respirația i se îngreuna la ceva anume spuse de Yoongi.
"I-ai dat? Florile?" Întrebă el brusc, făcându-l pe Yoongi să-și taie brusc povestea.
Putea auzi suspinul jalnic al lui Jimin la vocea lui Jeongguk, făcându-l să regrete brusc că a făcut-o vreodată.
"Da, nu știam că Taehyung a dispărut în acel moment."
Era tăcut, Yoongi înghiți cu asprime când zgomotul ghearelor care se zgârieau pe birou i-a umplut urechile.
Știa că, dacă ar fi să ridice privirea și să întâlnească privirea regelui, ochii lui ar fi roșu sânge.
În clipa în care a menționat cuvintele lui Hoseok despre curtarea cuiva, regele își trântea cu pumnii pe biroul din spatele lui, uimind pe Jimin care sări.
Yoongi a dat prioritate explicării cât de naiv fusese întotdeauna Taehyung, probabil că încă nu și-a dat seama că Hoseok era îndrăgostit de el și de aceea se simțise în siguranță mergând la el.
"Gguk are un semn de pereche. Mă îndoiesc că celălalt alfa ar încerca ceva stupid." Jimin a încercat să raționeze cu vărul său în încercarea de a-l calma.
Privirea lui Jeongguk s-a îndreptat spre Jimin, care stătea în dreapta lui Yoongi, făcând ca respirația omega-ului să se oprească la emoția din spatele ochilor săi.
În spatele furiei și geloziei evidente, a fost rănit.
"Spune-le să-mi pregătească imediat calul."Jeongguk a strigat cu voce tare gardianul de la uşă să audă, făcându-l să se încline şi să se grăbească să-l informeze pe grajdar.
"Ar trebui să îi informăm pe ceilalți paznici care se uită în jurul satului unde se află Taehyungie?" întrebă Jimin repede, privindu-l pe Jeongguk trecându-și o mână prin păr.
CITEȘTI
FORCED TO MATE /TAEKOOK/
Hombres LoboKim Taehyung și-a trăit întreaga viață într-un sat aparținând Regatului Jeon. Fiind un omega destinat unei căsătorii aranjate cu următorul rege alfa care urmează să urce pe tron, el trăiește o viață adăpostită pentru a-și păstra inocența și puritate...