opt.

525 50 0
                                    

Taehyung era uimit de dimensiunea imensă a dormitorului prințului, cu ochii mari în timp ce se uita la mobilierul modern care umplea camera.



În centrul camerei era un pat cu baldachin, draperii negre transparente trase în fiecare colț pentru a arăta patul uriaș king-size.



Luminile erau slabe și totul în cameră se simțea ca o reprezentare exactă a tot ceea ce întruchipa el.



Sunetul unei dresuri în spatele lui l-a făcut pe Taehyung să revină la realitate, sărind ușor și întorcându-se înapoi pentru a-l vedea pe Seokjin încă stând în spatele lui.



"Regina ar trebui să sosească în curând să vorbească cu tine despre căsătoria ta."



Taehyung înghiți în sec înainte de a se trezi dând din cap mut în timp ce stătea stânjenit în centrul camerei.



"Mai ai nevoie de ceva?" a întrebat din nou Seokjin când și-a dat seama că Taehyung nu avea de gând să vorbească.



Micuța frumusețe și-a dres glasul ușor înainte de a se voia să vorbească.



"G-Geanta mea." Spuse el simplu, simțindu-se complet deplasat și chiar își dorea lucrurile.


"Una dintre slujnice ți-o va aduce." I-a spus el, privind cum Taehyung dădea din cap, dar refuza să facă contact vizual cu el.



Trecuseră ani de când Seokjin simțea milă pentru cineva, dar acolo simțea simpatie pentru micul omega.



"Ți-e foame? Pot să pun pe cineva să-ți aducă mâncare."



Dar Taehyung clătină încet din cap, făcându-l pe Seokjin să-l privească jalnic.



El a ezitat pentru o secundă la ieșirea din cameră, simțind că trebuie să spună ceva omega-ul.



Părea atât de mic și de inconfortabil, forțându-l pe Seokjin probabil să rupă caracterul și să spună ceva ce nu ar trebui să aibă.



"Dacă ai nevoie de ceva, chiar și doar de companie, poți întreba de mine. Numele meu este Seokjin."



În ciuda faptului că tonul lui era profesional, a fost amabil. Ceva Taehyung a fost surprins să audă, dar totuși recunoscător.



Încet și foarte ezitant, a început să se uite în sus, ochii pornind de la fundul pantofilor negri strălucitori ai lui Seokjin până la pantalonii lui de rochie maro călcați și cămașa de culoare bej cu straturi de haine în tonuri neutre.



Era puțin confuz pentru că celelalte servitoare nu purtaseră haine atât de elegante și nici bijuterii ca frumosul colier de la gâtul lui Seokjin.



Când Taehyung a ajuns în sfârșit la față, era uimit.



Bărbatul era frumos, cu pielea palidă fără cusur și buzele roz și plinuțe.



Părul îi era frumos pieptănat pe spate, dându-i un aspect mai sofisticat și era înalt, incredibil de înalt.



Părea să fie în jurul vârstei lui sau cu doar câțiva ani mai în vârstă.



L-a făcut pe Taehyung să se întrebe dacă el însuși era din familia regală, văzând că părea că este bine îngrijit în palat.



Iar dacă Taehyung s-ar concentra suficient, ar putea simți mirosul slab al omega-ului care iese din el.



Erau feromoni calmanți îndreptați către el, convingându-l pe Taehyung să facă în sfârșit contact vizual cu bărbatul frumos.



FORCED TO MATE  /TAEKOOK/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum