Taehyung scoase un oftat de ușurare în timp ce se uita în grădină.
Ochii lui Jimin s-au îngustat ușor înainte să se întoarcă din nou către el, "Deși sunt curios de ce ești aici singur."
Ochii lui erau calculatori și curioși, arzând găuri în pielea lui Taehyung, până când acesta a vrut să vină cu un răspuns.
S-a stânjenit la ideea de a-i povesti despre atitudinea urâtă a prințului, simțind că se plânge.
Dar înainte să poată scoate un alt cuvânt, Jimin se aplecă mai aproape de el.
Instinctiv, Taehyung a făcut un mic pas înapoi, fără a-i plăcea tocmai cum intrase celălalt omega în spațiul său personal atât de devreme.
Ochii lui erau mari de surpriză și puțină frică în timp ce Jimin adulmeca în jurul lui.
Buzele i s-au întredeschis în stare de șoc când își apleca capul, încercând să-l împiedice să-i adulmece parfumul.
"Hm", sprâncenele lui Jimin s-au încruntat de confuzie în timp ce se lăsă pe spate și în cele din urmă îi permite lui Taehyung să respire normal.
"Văd semnul de pereche pe gâtul tău, dar mirosul alfa-ului tau pare foarte slab."
Taehyung și-a plecat rușinos capul în timp ce Jimin îi inspecta reacția.
Omega-ul nu a răspuns imediat la observația lui, având obrajii înroșiți de jenă.
Dacă Jimin ar putea să spună că parfumul lui alfa era slab pe el, atunci oricine ar putea.
Mirosul nu ar dispărea niciodată complet de când a fost marcat, dar ar fi mult mai puternic dacă Jeongguk ar fi fost în preajma lui recent.
"Spune-mi ceva, cum a fost noaptea nunții tale?"
Suspiciunile lui s-au confirmat rapid când parfumul lui Taehyung a început să se schimbe odată cu anxietatea.
Mâinile lui au început să-i tremure ușor în timp ce a înghițit cu asprime și a bâlbâit un răspuns.
"E-Eu..."
"Nu te-ai împerecheat, nu?"
Vocea lui Jimin era blândă, de parcă ar fi încercat să înțeleagă și să nu sperie omega-ul de lângă el.
Ochii lui Taehyung au reușit să se ridice ca să-i întâlnească pe al lui Jimin, fața lui afișând o cantitate imensă de răni care l-a făcut pe Jimin să se ridice mai drept.
Și dintr-un motiv ciudat, Taehyung a simțit confortul celuilalt omega în prezența lui.
I s-a părut în regulă să se deschidă față de el, să spună altui suflet prin ce trecea.
"N-Nu."
Jimin a scos o batjocură, speriindu-l pe Taehyung pe moment, care a tresărit ușor, dar nu a încercat să se îndepărteze.
"El doar te-a marcat și a plecat, nu-i așa?"
Jimin a inspirat brusc când Taehyung nu a răspuns, o anumită furie curgându-i prin vene.
A crescut cu Jeongguk, cunoștea alfa-ul mai bine decât oricine din lume.
Îl auzise răvășind și plângându-se de căsătorie, așa că nu l-a surprins că alfa-ul a făcut un act atât de îngrozitor.
CITEȘTI
FORCED TO MATE /TAEKOOK/
WerewolfKim Taehyung și-a trăit întreaga viață într-un sat aparținând Regatului Jeon. Fiind un omega destinat unei căsătorii aranjate cu următorul rege alfa care urmează să urce pe tron, el trăiește o viață adăpostită pentru a-și păstra inocența și puritate...