treizeci.

568 59 4
                                    

Avertisment: conținut sexual


-


"Trimite."

La auzirea cuvintelor lui, mi s-a părut ca și cum întreaga lume a lui Taehyung s-a schimbat.

Vocea lui alfa a vibrat în tot corpul lui ca un zumzet blând în timp ce inspira tremurând, capul simțindu-se mai limpede ca niciodată.

În capul lui se auzi o voce, șoptind același cuvânt din nou și din nou, ca o mantră, 'Alfa.'

Gândurile lui nu erau pline de nimic altceva decât de el, tonul vocii lui solicitant de la omega.

Ochii lui erau întunecați și pătrunzători în ai lui în timp ce aștepta ca Taehyung să-i asculte porunca, să se supună alfa-ului lui o dată pentru totdeauna.

Cuvintele lui nu au fost dure, cu atât mai necesare pentru ca Taehyung să reia legătura cu partea lui de lup.

Dacă omega-ul s-a supus, însemna că l-a recunoscut pe Jeongguk drept alfa și și-a găsit pacea în sine pe care o dorea.

Tot ce și-a dorit Taehyung era ca Jeongguk să-l dorească pe el, și pe lupul lui.

De aceea mi s-a părut atât de ușor și aproape ușurator să cedezi, corpul încordat relaxându-se încet împotriva strângerii lui Jeongguk.

Alfa-ul s-a grăbit să întindă omega-ul pe pat pe spate, plutind peste corpul lui flexibil.

Ochii lui Taehyung erau mai concentrați decât cu câteva minute în urmă, lacrimile uscandu-i pe obraji în timp ce sughița încet și adulmeca.

Picioarele lui se răspândiseră subconștient pentru a se potrivi lui Jeongguk, cămașa de noapte ridicându-se până la jumătatea coapsei.

Se auzi un zumzet blând în urechi, spunându-i că era în regulă să cedeze, să aparțină unui alfa de un calibru atât de înalt precum Jeongguk.

Taehyung s-a trezit expunându-și încet gâtul pentru alfa, permițându-i să se uite liber la semnul expus de pereche.

Vulnerabilitatea, așa am simțit.

Pentru a oferi unui lup mai puternic și mai periculos capacitatea de a-l copleși și de a-i face ce vrea.

Să fie sub mila lui fără plângere.

Dar era liniștitor, burta plină de fluturi în timp ce închise ochii pentru a se bucura de senzație.

Lupul lui era liniștit, nu se mai plimba neliniștit așa cum fusese cu câteva clipe în urmă.

Își dădea seama că lupul lui Jeongguk îi plăcea priveliștea, zbârnâind în gât, în timp ce se uita la omega-ul de sub el, la mila lui.

Mirosul lui începea să revină la normal, dulce și fructat în timp ce scâncea încet când Jeongguk nu făcu nicio mișcare deasupra lui.

Abia atunci s-a aplecat pentru a-i apăsa un sărut prelungit pe maxilarul său, îndreptându-se în jos spre semnul perechei pe care Taehyung îl afișase cu mândrie.

Taehyung tremura la senzația de buzele calde pe pielea lui, pielea de găină în urma atingerii lui Jeongguk călătorind pe picior.

S-a așezat chiar deasupra genunchiului lui, înainte de a-i trage încet tivul mai sus, până când palma aspră i-a prins pielea superioară a coapsei.

FORCED TO MATE  /TAEKOOK/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum