treizeci și doi.

490 56 3
                                    

Taehyung a fost rapid în încercările sale de a se întoarce și de a înfrunta alfa-ul necunoscută, cu inima bătându-i în piept.

Mâinile lui au încercat să le împingă pe cele mai mari și mai puternice de pe șolduri, dar fără rezultat.

Tot în interiorul lui țipa că parfumul este greșit, nu ar trebui să fie asupra lui.

"Scuză-mă!-" începu Taehyung, cu vocea ieșind mai panicată decât și-ar fi dorit.

Din nefericire pentru el, chiar nu avea habar pe cine ar putea fi văzut, deoarece mulți alfa încercaseră să se apropie de el înainte.

Hyungs-ul lui se asiguraseră întotdeauna să-l protejeze, dar acum era singur și Jeongguk încă nu se întorsese.

"În sfârșit am pus mâna pe tine, omega."

Taehyung a recunoscut vocea, era alfa-ul care încercase să vorbească cu el când stătea cu hyung-urile lui alfa.

Yoongi îl speriase atunci, dar acum se întorsese, învârtindu-l pe Taehyung să-l înfrunte.

Taehyung își simțea inima bâlbâind în piept la cuvintele lui, dezgustul înflorind în piept când mâinile i se strângeau în jurul taliei.

"Da-mi drumul!" Taehyung și-a împins mâinile pe pieptul alfa-ului în încercarea de a se elibera.

Singurul gând care îi trecea prin minte era Jeongguk, cât de mult și-ar fi dorit ca Jeongguk să fie acolo să-l ajute.

Cererea lui a fost ignorată de alfa-ul zâmbitor care a încercat să-l tragă.

Era în mod clar mult mai puternic decât omega, strânsoarea strânsă când Taehyung a rămas în picioare.

Taehyung a simțit că panica începea să iasă în evidență în timp ce ochii i se umplură de lacrimi.

"A spus să-i dai drumul"

La sunetul vocii sale alfa, Taehyung s-a relaxat vizibil, deloc supărat când Jeongguk practic l-a smuls din strânsoarea alfa-ului.

A fost imediat împins în spatele alfa-ului, al cărui miros a devenit extrem de intens, ceea ce înseamnă că elibera feromoni.

Era livid, Taehyung putea să-și dea seama după mârâitele și mârâiturile joase care îi părăseau buzele.

Taehyung și-a dat seama rapid că a fost transmis înapoi lui Jimin, care l-a tras instantaneu de partea lui.

"Ești bine?" L-a întrebat încet, dar Taehyung era prea concentrat asupra felului în care mușchii încordați ai spatelui ai lui Jeongguk se flectau în timp ce se uita la celălalt alfa în jos.

O mulțime se adunase repede odată ce l-au văzut și auzit pe rege, se schimbau murmure liniștite.

Taehyung înghiți în sec când și-a dat seama că celălalt alfa nu avea de gând să se închine în fața lui Jeongguk.

Era dispus să-l provoace.

O mică batjocură a părăsit buzele lui Jeongguk înainte de a se transforma rapid într-un rânjet.

"Ce jalnic", a vorbit el cu umilitate în timp ce Taehyung îl privea pe celălalt alfa strângând maxilarul la insultă.

Jeongguk încerca în mod clar să-l învețe și, după cum se vedea, funcționa.

FORCED TO MATE  /TAEKOOK/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum