treisprezece.

485 57 1
                                    

Dormitorul se simțea rece și gol în timp ce Taehyung stătea lângă pat.

Ochii lui se uitau în gol în jos la coapsele lui expuse unde se ridicase rochia de mireasă.

În inimă îi simțea o durere la evenimentele care tocmai avuseseră loc, propria sa pereche părăsindu-l.

A adulmecat ușor în timp ce strângea cearșafurile cu tristețe și un pic de furie.

Cum a putut să-i facă asta?

Sărută-l, atinge-l în moduri pe care nimeni nu le făcuse până acum, chiar și marchează-l înainte de a pleca.

La mențiunea semnului, rana de la gât îi pulsa literalmente.

Poate că și el a recunoscut rănirea lui Taehyung.

O singură lacrimă i-a căzut în poală, făcându-l în cele din urmă să se prăbușească.

Cum a putut Jeongguk să-i facă asta?

Cât de încurcat a fost să fii lăsat singur la câteva minute după ce te-ai supus la alfa și ai recunoscut vulnerabilitatea.

Taehyung încă îi simțea mâinile curgându-i pe coapsă, strângerea fermă pe spate și buzele fierbinți pe gâtul lui.

Fusese pregătit.

Era dispus să se dăruiască alfa-ului așa cum trebuia.

Nu era destul de frumos? Nu este de dorit?

Jeongguk nu a reușit să aibă chef?

De ce l-a lăsat fără nicio îngrijire după ce l-a revendicat ca pereche?

Taehyung putea simți asta. Legătura de perechi.

Nu era ca și cum ar fi putut să audă gândurile lui Jeongguk sau ceva foarte aproape.

A fost mai mult o conexiune emoțională.

Gândul la Prințul Jeongguk îi aducea acum un sentiment de confort.

Sigur că era supărat și furios pe el în acest moment, dar în cele din urmă l-ar ierta și va trece peste asta.

Pentru că acesta din urmă era acum alfa-ul lui, marca lui de pereche era afișată acum pe gâtul lui.

Omega-ul său interior ar tânji mereu după atingerea și atenția bărbatului.

Ar vrea să-i supună orice șansă pe care o avea și să-i facă plăcere pentru că el îl revendicase.

În cele din urmă, Taehyung s-a întins singur pe pat, ghemuit într-o minge.

A adormit singur, cu perna rece strânsă de piept pentru confort.

Mirosea slab a alfa, văzând că masculul nu dormise în camera lui de două zile.

Un scâncet trist i-a părăsit buzele în timp ce inhala cu disperare parfumul, fiind atent la semnul său proaspăt de împerechere.

După câteva minute, a plecat în lumea viselor.

-

Următoarele zile au fost practic fără evenimente.

Jeongguk nu fusese în cameră a doua zi dimineața când Taehyung se trezise.

Deși mirosul lui stăruia în aer, ceea ce înseamnă că intrase pentru scurt timp în timp ce Taehyung dormea.

Realizarea a adus confuzie pentru Taehyung, în timp ce s-a întins fără emoții pe pat pentru cea mai mare parte a zilei.

Semnul de împerechere făcuse o treabă bună de vindecare în cea mai mare parte, făcându-l să se simtă cât de cât fericit.

FORCED TO MATE  /TAEKOOK/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum