Melodiile pentru capitol sunt:
DJ Fresh ft. Ellie Goulding - Flashlight
Tove Lo - Talking Body
„ Să înceapă distracția, wohoo! " exlamă Liam entuziasmat în momentul în care parchează chiar în fața clubului, clanxonând de asemenea din greșeală, făcând câteva persoane să tresară și să se uite speriate în jurul lor în timp ce cu toții începem să râdem în urma gestului său.
Kate, care a stat la margine deschide portiera și iese cu atenție din mașină, fiind urmată de Zayn în a cărui poală a stat tot drumul. Eu și Caroline ieșim pe partea cealaltă și luăm o gură mare de aer, căci atmosfera a fost cât se poate de ciudată între ea și Harry. Liam a observat și el acest lucru și a tot încercat să facă conversație, însă se puteau observa pe alocuri subtile apropouri sau ironii legate unul de celălalt, lucruri spuse poate fără să fie gândite.
" Credeam că nu mai ajungem odată. " aceasta îmi șoptește și mă ia de braț, întorcându-și cu repeziciune capul pentru a vedea dacă ceilalți ne urmează.
Ne oprim în fața imensei clădiri pentru a îi aștepta, cu toate că nu vreau decât să ajung mai repede înăuntru pentru a-l vedea pe Niall, care mi-a trimis în total cam vreo 20 de mesaje în care își cerea scuze că nu poate ajunge să ne ia chiar el. Numele clubului, Crown, este scris cu litere imense și colorate cu mov la intrare și, de asemenea, observ cum ninsoarea s-a oprit și totodată a fost dată la o parte din fața clubului, fiind mulțumită de faptul că nu sunt nevoită să mă îngrijorez în legătură cu faptul că există probabilitatea să alunec și să cad.
" Jur că nu înțeleg de ce te ignoră. „ îi șoptesc blondei și aceasta ridică dezamăgită din umeri, părând să se obișnuit cu această idee și cu greșeala pe care a făcut-o când s-a culcat cu Harry la petrecerea aniversării mele.
Defapt, dacă stăm să ne gândim mai bine nu e o greșeală, ci o decizie ce părea bună pe moment, care s-a dovedit a fi la final însă una extrem, extrem de proastă. Dar cine sunt eu să o judec?
Încă din momentul în care intrăm putem observa imensitatea clubului. De parcă nu ar fi fost de ajuns doar parterul, observ că și etajul este ocupat de mese, însă nu atât de multe ca și jos. Față de altele, barul este situat chiar în mijloc, tejgheaua formând un pătrat, fiind scaune plasate chiar și aici probabil pentru cei ce nu pot aștepta ca băuturile să le fie aduse până la masă. Muzica e deocamdată audibilă și plăcută și jocul de lumini nu a început încă, semn că, în ciuda multitudinii de persoane existente aici, încă trebuie să mai sosească pentru a da start distracției.
Încep să zâmbesc fără să îmi dau seama atunci când privirea îmi cade pe părul blond al iubitului meu, care pare implicat alături de Luke într-o conversație cu câțiva tipi din campus. Atunci când Liam se duce la ei acesta își dă seama că am ajuns și se întoarce căutându-mă cu nerăbdare cu privirea, acel ranjet specific apărându-i imediat pe buze. Următorul lucru pe care îl știu e că ajunge într-o clipită în fața mea și își înfășoară mâinile în jurul mijlocului meu. Buzele sale se lipesc de ale mele imediat, transmițându-mi o căldură ce e mereu nelipsită în tot corpul, făcându-mă pe moment să uit de împrejurimile în care ne aflăm. Tresar însă când îmi pune mâna pe fund și începe să râdă în urma reacției mele, revenind apoi cu mâinile la nivelul feței mele, cuprinzându-mi obrajii pentru a-mi putea ciupi încă odată buzele.
" Arăți...uimitor. Extraordinar. Mirific. " începe să îmi șoptească în ureche și ia o pauză parcă pentru a-și căuta cuvintele, făcându-mă să zâmbesc larg. "Aș continua dar nu cred că niciun cuvânt dintre toate te definește cu adevărat. "
YOU ARE READING
Hidden Truth 2 || Niall Horan F.F.
Fiksi PenggemarOdată ajunsă la facultate, Jessica are în plan să dea uitării trecutul, implicit a tuturor persoanelor care au rănit-o vreodată, vrând să se axeze doar asupra viitorului său. Dar lucrurile nu sunt întotdeauna atât de simple precum par, mai ales că î...