🧟♀️___🧟♀️
Nyot nyot- eh dah habis ke? La baru je nak lawan aegyo dengan Sunoo, ok takpe takpe.
1 Muqaddimah hehe, 16 chapters including epilogue, 1 diary. Wow, entah kenapa yang Ni-Ki ni paling banyak chapter kalau nak dibandingkan dengan story enhypen lain.
Jungwon: 24 Chapters? Please korang, jangan percaya! Author buat beberapa chapter je, tapi biasalah, berdendam dengan Wattpad (↼_↼)
Yang Ni-Ki ni tak stres bila buat sebab bagi author neomu neomu easy. Rasa sekejap je dah 16 chapters.
Dan ye, story pertama author tinggalkan misteri yang tak terungkai. 🌚
Mesti ada beberapa diantara korang ni yang tertanya tanya, kenapa Ni-Ki selalu panggil Byeol dengan nama Maimunah bila dalam keadaan panik?
Ok, ni jawapan author. Ia berkaitan personaliti Ni-Ki sesuai dan sepadan :) tak tau camne nak jelaskan
Perkara yang paling memeningkan kepala masa projek ni adalah..... Book cover dan character.
Awalnya memang Ni-Ki, tapi masa tengah tengah chapter author tukar ke Enhypen, tapi bila dah nak end tu author tukar pulak ke Ni-Ki sebab scene kat dalam epilog.
How about the ending? Ok? K.O? Untuk awak yang nakkan S2, rasanya tak kot.
Mungkin satu fanfiction je lah yang sempat, tak dapat complete semua member Enhypen sebab author akan masuk asrama [diantara Jay/Sunghoon]
(っ˘̩╭╮˘̩)っMaafkan author kalau ada typo ke, atau korang pening masa baca sebab kebanyakan chapter author tulis waktu malam.
Ada soalan lain nak tanya? Contohnya siapa yang tembak Sunoo dan Ni-Ki tu ke, ha camtu lah. Author akan berusaha untuk jawab.
Nak tanya, comment kat sini eh.
Tak nak tanya, boleh abaikan :)
☆엔:- ♡☆
Semua karakter dan perlakuan yang ditunjukkan hanyalah rekaan semata-mata, jangan ambil serius eh. Tumbuk kang!
Maafkan author jika penggunaan ayat/kosa kata kat dalam ni tunggang langgang, author juga seorang manusia yang tidak luput dari kesalahan.
Cerita ni takde kena mengena dengan kehidupan sebenar pada idol ye, author buat berdasarkan inspirasi, idea dan kesesuaian karakter/watak di dalam story ni. Nama pun fanfiction kan.
Hate comment? Sila private chat ye, jangan sound kat sini :') sedih iter. Tapi macam author lain cakap, kemungkinan besar anda tidak akan dilayan hehe
☆엔:- ♡☆
Hayoo, tunggu gambar ke tu? Ha dipersilakan sekerinsyot!!
Panjang sangat eh author membebel? Hehe sorry 🙏🏻 excited sangat sebab story dah habis.
Seperti biasa, yang nak tidur, sweet dreams sayang~Yang nak makan, jangan lupa baca doa, makan baik baik, jangan sampai tercekik, author tak boleh nak tolong
Yang nak keluar rumah, semoga selamat sampai ke destinasi.
Yang birthday hari ni atau bulan ni? Happy Birthday awak!! May Allah bless you, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ♡
Ok dah dah, babai cantik/hensem~ (っ.❛ ᴗ ❛.)っ♡
_25.03.2022_Weh jap jap! Aku lupa sesuatu! Aku tulis yang ni keesokannya. Yang kat atas tu 24 haribulan.
My tags:-
sunoofficial yeonlzv ddeonu ddeonuimnida heeheedungiee fiyyahlulululuuu uwulalalen noahqty aera_kim027 shocoxxvr ndianj diiyhaa_chim miyaaadilah _nurraa_
Your tags:-
°°°°°°°°°°°°°°°
YOU ARE READING
ZOMBIE APOCALYPSE || 니-키 [✓]
FanfictionSIRI HORROMANCE (iii):- _∞_ZOMBIE_∞_ Seluruh negara kecoh gara gara wabak zombi yang sedang berleluasa. Walaupun wabak itu masih baru beberapa bulan, tapi sudah berjuta orang mati kerana dijangkiti. Byeol dan Ni-Ki bekerjasama untuk mencari maklumat...