"දැන් ඔය තරගෙට යන්නම ඕනිද? එදාට ජන්කුක්ගේ අවෝඩ් ෂෝ එක. ඔයා අනිවාරෙන්ම එතන ඉන්න ඕනි."
"දැන් අප්පා කියන්නේ ජන්කුක් වෙනුවෙන් මගේ රේස් එක නතර කරන්න කියලද?"
"තමුන්ගේ රේස් එක බලන්න ජන්කුක්ගේ ෂෝස් දෙකක්ම කැන්සල් කරා."
මිස්ටර් පාර්ක් ටිකක් හඩ උස් කරලා කතා කරද්දි ජීමින්ට දෙන්න උත්තරයක් නැති වුණා. මෙලෝ රහකට නැති අවෝඩ් ෂෝ එකක් බලන්න යනවා කියන එක ජීමින්ට මේ ලෝකෙ තියන කම්මැලිම වැඩේ වුණේ.
"අප්පා.. මං රේස් එක ඉවර කරලා එතන්ට එන්නම්. හරිනේ? "
ගැලවෙන්න බැරිම තැන දෙපැත්තම බේරෙන විදිහේ උත්තරයක් දීලා ජීමින් පාර්ක්ගේ කැබින් එකෙන් එලියට ආවා. තමන්ගේ අප්පාගේ කම්පැණිය පුරාවටම ජන්කුක්ගේ පින්තූර දැක දැක ඒවට හූල්ලන එක ඇර ජීමින්ට කරන්න දේකුත් තිබ්බෙ නෑ. ෆුල් කිට් එක ඇදලා පින්තූර වල හිටපු කඩවසම් ජන්කුක්ගේ අඩු පාඩුවක් හොයන්න කියලා ජීමින්ගේ හිත කෑ ගහන්න ගත්තු නිසාම ලොකු බැනර් එකක් ලගින් නතර වුණ ජීමින් ඉණටත් අත තියාගෙන පින්තූරේ පුරාවටම ඇහැ ගෙනිච්චා.
"ගිටාර් එකක් අතේ තියාගෙන බොරුවට රගපානවා. ජන්කුක්ට ගිටාර් ගහන්න බෑනේ ඉතින්. පේන්නෑ ඉන්න හැටි. කෙල්ලො වශී කරගන්න වෙන්න ඇති හිතන් ඇත්තේ. තොල ලග තියන ලපෙත් වහලා. කියුට් ගතිය නැති කරන්න වෙන්න ඇති. අප්පටත් පිස්සුද වෙන සෙලිබ්රිටි කෙනෙක් ඇත්තෙම නෑ වගේ මේ යකාවම තියන් ඉන්නේ."
තනියම කියවන ජීමින් දැක්කෙ නෑ ඒ වෙලාවෙ තමන් දිහා බලන් හිටපු කෙනාව. උස මදි නිසා ඔලුව උස්සන් පෝස්ටර් එකේ වැරදි හොයන ජීමින් එතන්ට ජන්කුක් එනකන් වත් දැක්කේ නෑ.
"අහ්ම්.. මං ලස්සනයි කියලා දන්නවා. බලන් ඉන්න ඕන්නම් ඕකක් ගෙදර ගෙනිහින් තියාගන්න."
කටහඩට ගැස්සිලා ගිය ජිමින් බය වුණ පාර වැටෙන්න ගියත් බොහොම අමාරුවෙන් සමබරතාවෙ රැකගෙන කෙලින් වුණා.
"පුහ්.. ලස්සන කොහෙද දන්නෑ. මට වැඩේමයි ඔහේ දිහා බලාගෙන ඉන්න. මං යනවා."
"හෝව් හෝව්.. මෙහෙට ආවෙ මොකටද?"
"ඇයි අහන්නේ? මේක කාගෙ කම්පැණියද කියලා අමතක වුණාද?"
YOU ARE READING
•𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝙻𝚎𝚊𝚟𝚎 𝙼𝚎• ♡ 𝙹𝚒𝚔𝚘𝚘𝚔 ✔️
FanfictionJikook fiction by blacklove Published date :- 2022.03.23 Finished date :- 2022.05.17