ජන්කුක් හවස හතර වෙද්දි ලෑස්ති වෙලා බලන් හිටියේ තමන්ව එක්කන් යන්න වාහනේ එනකන්. ජීමින්ට රේස් එක නිසා පරක්කු වෙන බව දන්න නිසා, ගියත් ජන්කුක් ඉන්ටර්වීව් වලට කතා කරලා ඉවර වෙනකන් ජීමින්ට ඉන්න වෙන නිසයි ජීමින් පරක්කු වෙන එකට ජන්කුක්ගේ අකමැත්තක් තිබ්බේ නෑ.
"ජන්කුක් ෂී.. වාහනේ ආවා. "
අවෝඩ් සෙරමනි එක තිබුණ තැනට ආවත් පැය දෙකක්ම මීඩියා වලට උත්තර දෙන ජන්කුක් මේ වෙද්දි මෙතන ඉන්න ඕනි ජීමින් තාමත් ආපු නැති එක ගැන හිත හිත හිටියේ. මේ වගේ තැනකදී ෆෝන් එකක් ජන්කුක්ගේ අතේ තියෙන්නේ නැති තරම්.
"ජන්කුක් ෂී තව විනාඩි පහකින් සෙරමනි එක පටන් ගන්නවා."
"ජීමින් කොහෙද? හරි නම් මේ වෙද්දි ඉන්න ඕනි නේද?"
තමන්ගේ මැනේජර්ගෙන් ජීමින් ගැන ඇහුවේ මිස්ටර් පාර්ක් වත් පේන්න හිටියෙ නැති නිසාමයි.
"ජන්කුක් ෂී.. පාර්ක් සජන්නිම් වගේම ජීමින් ෂී ව වත් අපිට කන්ටැක්ට් කරගන්න බැරි වුණා."
"දැන්ද මනුස්සයෝ කියන්නේ? මගේ ෆෝන් එක දෙනවා."
මැනේජර් ලග තිබුණ තමන්ගේ දුරකථනය බලෙන්ම අරගෙම ජීමින්ගේ අංකයට දෙතුන් පාරක් ඇමතුවත් කිසිම ප්රතිචාරයක් නැති නිසා ජන්කුක්ගේ හිතට බයක් දැනෙන්න ගත්තේ හේතුවක් නැතුවම.
"ආයිශ්.. ජීමින් ෂී ආන්ස්වර් කරනවා මේක. "
තනියම බැන බැන දෙපැත්තට ඇවිදින ජන්කුක්ව නතර කරන්න මැනේජර්ට වත් බැරි වුණා. ඒත් එක්කම ෆෝන් එකට ගලාගෙන ආපු නොටිෆිකේෂන් වලින් එකක් ඕපන් කලේ හිතේ කලබලේටමයි.
"අද දිනයේ පැවැත්වුණු ධාවන තරගයේදී හදිසි අනතුරකට ලක් වුණ ධාවන ශූර පාර්ක් ජීමින් රෝහල් ගත කර තිබේ. ඔහුගේ තත්වය අසාධ්ය බව රෝහල් කාර්යමණ්ඩලය දැනුම් දී තිබේ."
එක පාරටම ආපු නිව්ස් එක නිසා හුස්ම ගන්නත් අමතක වුණ ජන්කුක් දුරකථනය අතේ රදවාගෙන හිටියෙත් බොහොම අමාරුවෙන්. ඊට කලින් ආපු නොටිෆිකේෂන් එක ඕපන් වුණේ ජන්කුක්ගේ අතේ තිබුණ කලබලකාරී බවටමයි. රේස් එකේ සේරම රූප රාමු ඒකෙ තිබුණා. වේගේ පාලනේ කරගන්න බැරුව මංතීරුවෙන් ඉවතට විසි වෙන ජීමින්ගේ සුදු පාට මෝටර් රථය පෙරලිලා ගිනි ගන්න විදිහ තවත් ජන්කුක්ට බලාගෙන ඉන්න බැරි වුණා.
YOU ARE READING
•𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝙻𝚎𝚊𝚟𝚎 𝙼𝚎• ♡ 𝙹𝚒𝚔𝚘𝚘𝚔 ✔️
FanficJikook fiction by blacklove Published date :- 2022.03.23 Finished date :- 2022.05.17