Bölüm 6

793 92 114
                                    

Bazılarının ısrarı üzerine yeni bölüm yazdımm

Kontrol etmedim

İyi Okumalar...

***

Yazar Pov.

Jeongin yandığını hissediyordu. Sanki biri bedenini kocaman alevlerin içine savurmuştu ve kaçacak hiç bir yeri yoktu. Ellerinin arkadaşının bedeninde dolaşmasından zerre pişmanlık duymuyordu. Aksine daha fazlası için yanıp tutuşuyordu. Ancak durması gerekiyordu, en nihayetinde o sarhoştu ve en önemlisi evliydi. Eşine sinirlendiği için bu yerde, bu pozisyondaydı.

Aklı başında değildi..

Ellerini açtığı belinden çekmeye çalıştı, dudaklarını beyaz ve iştah açıcı boyundan uzaklaştırmaya çalıştı. Ancak arkadaşının inlemelerini duyuyor olmak bunu zorlaştırıyordu.

"Hyun"

Kendini zar zor geriye çekti ve saçlarından tutarak iyice boynuna bastıran arkadaşının gözlerine baktı. Sulu ve bayık bakıyordu.

"Durmalıyız"

"Hayır, lütfen"

Hyunjin biraz daha çekti kendine, sanki bu kadar mesafeli durdukları yeter dercesine. Mızmızlanarak dudaklarına yaklaştı, öne atıldı ancak Jeongin bilinçli davranarak geriye çekti bedenini tamamen. Bununla birlikte Hyunjin resmen boşluğa düşmüştü. Dakikalardır sahnenin tam ortasında birbirlerini kelimenin tam anlamıyla yedikleri için tüm gözler onların üzerindeydi ve bu durum Jeongin açısından rahatsız ediciydi.

Hızla arkadaşının ince bileğinden tutarak çıkışa doğru ilerletti. Gerçekten de fazla ince bilekleri vardı, fazla zayıftı. Hyunjin hiç itiraz etmeden ardından ilerliyordu gülümseyerek, onlara bakan insanların arasından geçtikleri için daha çok gülümseyip onlara el sallıyor ve 'merhaba' diyordu. 

Jeongin sonunda arabaya ulaştıklarında arkadaşını önce yolcu koltuğuna güvenli bir şekilde oturtup kendisi de arabanın etrafını dolanarak şoför koltuğuna geçti. Nefes nefeseydi, sadece karşısına bakıyordu. Ne arabayı çalıştıracak her hangi bir harekette bulunuyor, ne de yan tarafına dönebiliyordu. 

Utanıyordu yaptığından, Hyunjin sarhoş olabilirdi belki ancak kendisi değildi. Aklı başındaydı ve bunu bile isteye yapmıştı. Kendi zevki için arkadaşını harcamış gibi hissediyordu. En çok da Chan'e karşı suçluluk dolu hissediyordu. Belki sevmiyordu, hatta nefret ediyordu o adamdan ancak eninde sonunda onlar evliydi.

Evli.

Chan ve Hyunjin evli.

Sen tamamıyla fazlalıksın, onlarsa evli.

Bunları tekrarladı binlerce kez içinden, canı yana yana. Dolan gözlerini sımsıkı kapatıp eliyle direksiyona vurdu hızla, sonra bir kere daha ve bir kere daha.. 

"Lanet olsun!"

Avazı çıktığı kadar bağırdı. İçi çıkana kadar ağlamak istiyordu. Hiç gelmemelilerdi buraya, kabul etmemeliydi. Bu sefer avuç içiyle alnına vurdu bir kaç kez, gözlerinden yaşlar akarken. Vurmaya devam ediyordu ki bir el engel oldu buna.

pretty savage | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin