Část #1

342 21 8
                                    

Bakugo- tučný
Izuku- normal
Ostatní- kurzíva

,,PROČ!? PROČ JSI MI TO UDĚLAL!?'' křičel Izuku s popálenou rukou po Katsukim. ,,A-ale já...'' dokázal ze sebe vypravit Katsuki. ,,DOPRDELE!'' zařval  na sebe v hlavě. Najednou se mu začla motat hlava, chytl se za hlavu a...

...

,,Huf huf'' ztěžka oddechoval Bakugo v posteli. ,,Kurva, zase tyhle podělaný noční můry'' řekl si pro sebe zpocený Katsuki. ,, Pondělí, čtyři ráno'' řekl s pohledem na hodiny u jeho postele. ,, Co budu dělat?'' řekl jako kdyby čekal odpověď. Zvedl se a zamířil do koupelny.

,, Vypadám jak bezdomovec'' řekl s pohledem na zrcadlo. Udělal hygienu, včetně sprchy a šel si trochu uklidit pokoj. Naštěstí trochu uklízel v pátek než jel domů, takže to měl rychle hotový.

,, 06:43 '' řekl si a spadl do postele. Vzal si mobil a otevřel instagram. Klik na první story co tam měl - Kirishima. ,, Ty vole, umí ten dělat něco jinýho než dávat na story fotky z posilovny? '' protočil očima nad asi 6sti fotkami Krishimi v posilovně. Další story - Izuku. Měl tam jen jedno story z kavárny ve které byl s Urarakou. ,, Bože jak mě ta holka štve'' řekl potichu a k tomu dodal ,, Růžová kráva '' řekl ještě tišeji, jako kdyby ho mohl někdo slyšet. Klik na Izukův profil a pousmál se nad jeho fotkami. ,, Ten je fakt roztomilej... Pikachu má pravdu, jsem gay. Ale o tom vim už dávno, heh '' pomyslel si a u toho se culil, ale pak mu úsměv zmizel ,, Jenže on mě nenávidí... kdo by taky ne ''

Pak už jen projížděl Izukův profil a u toho měl smutný výraz...

,, MŮJ CRUSH MĚ NENÁVIDÍ A MŮŽU ZA TO JENOM JÁ!'' zařval si Bakugo v hlavě...

~Konec první části~

Tak co? Jak se vám líbí první část mýho příběhu? Doufám že ano, pokud ne tak mi napište do kom co dělám špatně ^^

Děkuji za přečtení a mějte hezký den/noc ❤️✨

Michael~

Jsem Tu... | Bakudeku | YaoiKde žijí příběhy. Začni objevovat