~21:20~Nám skončil film, Izuku se zvedl a šel odnést talíře. Chvilku jsem tam jen tak seděl a pak šel za ním.
Izuku myl poslední talíř. Obejmul jsem ho zezadu a dal mu pusu na krk. Izuku do myl poslední talíř a otočil se. Políbil mě a já se přidal.
!13+!
(Je mi jasný že si to i tak přečtěte, ale byli jste varováni)Když nám došel vzduch, přesunul jsem na na jeho krk. Dělal jsem mu tam znaménka a on naklonil hlavu, abych tam měl lepší přístup.
Chytl jsem ho za ruku a odvedl ho do jeho pokoje. Pro jistotu jsem zavřel dveře.
Hodil jsem ho na postel a klekl si nad něho. Shýbl se k němu a políbil ho. Byl to dlouhý a vášnivý polibek, jaký jsem s nikým jiným před tím ještě neměl.
Když nám došel vzduch, znovu jsem se přesunul na krk. Deku mi roztomile povzdychával do ucha. Pak jsem mu rukou vlezl pod tričko a začal mu opečovávat bradavku. Sundal jsem mu tričko a kousl ho do klíční kosti.
Pak jsem od jeho krku propusinkoval cestu k jedné z jeho bradavek, o druhou jsem se postaral prsty.
,,Kacc-ah-n"
Vzdychal Deku a zakryl si pusu rukou. Ruku jsem mu odendal,
,,Chci tě slyšet, koťátko"
Řekl jsem klidným hlasem. Sundal jsem si tričko a pokračoval v činnosti.Pak jsem mu jednou rukou začal sundavat kalhoty. Po chvíli tam pode mnou ležel nahý Deku. Dal mu pusu a sjel mu k rozkroku. Podíval se na mě a měl v očích tolik emocí. Kéž bych dokázal poznat jaká je nejsilnější, ale asi to byl strach a neznalost.
,,Neboj se, kotě"
Řekl jsem nejklidněji jak jsem jen dokázal a dal jsem si jeho chloubu do pusu. Deku zaklonil hlavu a kousl se do rtu.
,,Heh to se ti líbí, co?"
Pomyslel jsem si v hlavě. Vzdychal hodně a nahlas. Byl to ten nejkrásnější zvuk jaký jsem kdy slyšel.,,Ka-ah-cchan, j-já už bu-du~"
Vyvzdychal ze sebe a asi sekundu na to se mi udělal do pusu. Všechno jsem spolykal.Pak jsem mu strčil tři prsty do pusy. Koukal na mě jako na blázna na střeše.
,,Ocucej je"
Řekl jsem a on očividně až teď pochopil co dělat.Po chvíli jsem Dekuovi vyndal prsty z pusy. Chtěl zasunout první prst, nejdřív jsem chtěl jen kroužit prstem okolo, ale při prvním doteku Deku div nevyskočil. Podíval jsem se na něj a zeptal se
,,Deku... Já jsem tvůj první?"
,,A-ano"
Nebyl jsem si jistý, ale teď se mi to potvrdilo.
,, Kotě... neboj se, chvilku to bude bolet ale jen chvilku. Pak nebudeš nikdy chtít přestat... vážně věř mi..."
Deka o to očividně uklidnilo, takže si znovu lehnul. Jsem rád že je klidný. Dal jsem mu pusu na tvář a jemně jsem začal kroužit kolem vstup.Po chvilce jsem zasunul první prst a Deku zavzdychal.
,,V pohodě, koťátko?"
,,J-jo p-pokračuj"
Řekl a já začal pomalu přirážet. Pak jsem přidal i druhý prst. Deku sice zakňoural, ale jsem si jistý že slastí.Přidal jsem třetí prst,
,, Dobrý?"
,,A-ano, jen chvilku ah~ p-p"
,,V pořádku, kotě, počkám jak dlouho jen budeš chtít"
Řekl jsem, ale pravda to tak úplně nebyla. Umírám touhou, ale co už musím se krotit.Počkal jsem asi dvě nebo tři minuty a pomalu začal s prsty hýbat. Odpovědí mi bylo vzdychání. Začal jsem prsty roztahovat. On hodně hlasitě vzdychal, byl to tak nádherný zvuk.
,,Kacchan~"
,,Ano, koťátko?"
,,Prosí-ím..."
,,O co prosíš?"
,,Kacchan, já chci- víc~"
Řekl a já jsem věděl že je připravený. Sundal jsem ze sebe poslední kusy oblečení.
,, Vážně jsi připravený, Deku?"
,,Ano"
Řekl a usmál se. Pomalu jsem do něho zasunul svou chloubu. Deku zakňučel a po tváři mu zteklo pár slz.
,,Deku, vážně jsi v pohodě?"
Zeptal jsem se ho. Strašně mě znervózňuje a stresuje ho takhle vidět.
,,Kat- chvíli"
,,To je v pořádku, počkám"
Řekl jsem, ale strašně mě to ubíjelo.Po chvíli jsem už nemohl. Začal jsem se nepatrně hýbat.
,, Promiň, kotě"
Omluvil jsem se mu a neštěstí na něm nebyla žádná velká bolest znát. Na chvíli jsem zastavil a zeptal se
,, Dobrý?"
,,A-ano, Kacchan... nepřestávej"
Řekl skoro šeptem a já začal zrychlovat. Našel jsem to správné místo a začal jsem se strefovat do něj.Po chvíli jsem už jel na plný výkon. Oba jsme dost vzdychali, ale hlavně on. Teď jsem si už byl jistý, že je můj Deku v pořádku.
,,K-ah-cchan, už~"
Řekl Deku a udělal se nám na břicha. Po pár přírazech jsem se udělal do jeho nitra.Svalil jsem se vedle něho. Oba jsme byli strašně spocený a udýchaný.
,,Izuku?"
,,Ano Kacchan?"
,, Miluju tě"
,, Já tebe taky"
Dal jsem mu pusu na čelo, zvedl ho jako nevěstu a odnesl ho do koupelny.~Konec desáté kapitoly~
HOOJ!!
Takže toť pro desátou kapitolu ^^
Trvala mi docela dlouho, protože to bylo pro mě docela těžký to napsat😂👌
Jinak doufám že u všech vše v pohodě a užívejte života ❤️
Krásný zbytek dne/noci ❤️😊
Michael~
ČTEŠ
Jsem Tu... | Bakudeku | Yaoi
ФанфикMůj první amatérský BakuDeku příběh. Doufám, že se bude líbit <3 Příběh je postaven na základě anime seriálu My Hero Academia/Boku no Hero Academia ^^ Příběh obsahuje smut/15+ scénky, čti na vlastní nebezpečí :) Míša