Část #19

134 13 0
                                    


~15:35~

Vzbudil mě můj mobil, který oznamoval příchozí hovor. Zvedl jsem ho.
,, Ano?"
,, Ahoj, Kacchan, um říkal jsi ať ti zavolám až budu doma... Tak ti volám!"
,, Heh, dobře, mám jít za tebou?"
,, Ne, protože já už jsem na cestě za tebou!"
,, Eh!? Aha dobře, tak asi čau zatím"
,, Ahoj"
Řekl a položil to. Fakt by mě zajímalo, kde bere tu energii...

Asi za dvě minuty jsem slyšel klepání na dveře.
,, Pojď dál, Deku"
On otevřel dveře.
,, Ahoj Kacchan!"
Zaječel a skočil na mě.
,, Ahoj kotě"
Řekl jsem a políbil ho, zatímco on mi ležel na hrudi.
,, Tak co, jaký to bylo?"
,, Bylo to skvělý! Šli jsem do kavárny a strašně hezky jsme si popovídali. A co ty a Kirishima-kun?"
,, Tak to jsem rád že sis to užil. A co já a Kiri? No, on se mě ptal jak funguje vztah mezi klukem a klukem"
,, Aha"

Chvíli jsme jen tak leželi.
,, Kacchan! Není skvělé, že máme dva dny volno?"
,, Jo to je, pojedeš domů?"
,, Nejsem si jistý, ale moje mamka by mě nečekala, takže asi ne"
,, Mhm, tak to jo. Nechceš jít ven?"
,, JASNĚ ŽE JO!"
Zapištěl Deku, vyskočil a začal mě tahat z postele.
,, No jo no jo, vždyť už jdu. Radši se jdi obléknout"
,, Dobře!"
Nepřestával pištět Deku a odběhl k sobě pro oblečení. Já si vzal nějakou mikinu a džíny.

Přišel jsem k výtahu a když přijel vlezl do něho. Zmáčkl jsem tlačítko pro 2. patro. Vyšel jsem z výtahu a šel směrem k Dekovo pokoji. Ani jsem k němu nedošel a Deku se vyřítil ze dveří.
,, Kacchan! Už jsi tady!"
,, Jdeme?"
,, Že se ptáš"
Řekl a vyrazili jsme ven.

Vyšli jsme ven z areálu školy. Šli jsme do nedalekého parku.

,, Koťátko, chceš horkou čokoládu?"
,, Ano prosiim"
,, Hehe dobře, támhle je stánek, počkej tady chvilku"
,, Dobře Kacchan"
Šel jsem ke stánku a objednal dvě horké čokolády.

Došel jsem k Izukovi a podal mu kelímek s horkou čokoládou.
,, Pozor, je horká"
,, Hehe, já vím"
Společně jsme pak upíjeli horkou čokoládu.

Když jsem dopil, hodil jsem kelímek do koše. Izuku udělal to samý. Pak jsme se ruku v ruce procházeli po parku. Bylo to nádherný.

Byli jsme tam dohromady asi dvě a půl hodiny. Když jsme se vrátili na UA bylo okolo 18:45. Šli jsme na můj pokoj, jak jinak taky.

Někdo zaklepal. Šel jsem zaklepat.
,, Ahoj Bakubae! Pořádáme dole menší večírek, tak jsem se chtěla zeptat jestli přijdeš a mimochodem nevíš kde je Midobae? Nemůžu ho nikde najít..."
Byla to ta růžová mimozemšťanka.
,, Ehm, takže za prvý Izuku je tady a za druhý se ho zeptám"
Řekl jsem a zabouchl dveře.
,, Chceš tam jít? Mě je to jedno"
,, Hmm... Asi jo"
,, Dobře, tak já jí to řeknu"
Otevřel jsem dveře a rozhlédl se. Mina zrovna zvala Ejira.

,, Dobře, budu se těšit! Jee Bakubae! Tak jdete? A proč je Midobae u tebe? Myslela jsem že se moc nebavíte..."
,, Jo jdeme a to není tvoje věc"
Znovu jsem zabouchl dveře.

,, Hm tak já se půjdu převléct a vysprchovat"
,, Dobře, já taky"
,, Tak ahoj, miluju tě"
,, Taky tě miluju"
Při těch slovech jsem mu dal pusu a Deku odešel.

~Time skip~
~19:30~

Stál jsem před Dekovim pokojem. On otevřel a na pozdrav mě objal. Já ho objal nazpátek a dal mu pusu do vlasů. Šli jsme k výtahu a sjeli o jedno patro níž. V přízemí bylo už dost lidí. Necítil jsem se tam moc dobře, ale Dekovi se to líbilo.
,, Kacchan, nebude ti vadit když půjdu na chvíli za Todorokin, Tsu, Urarakou a Iidou?"
,, Ne nevadí, jen běž"
Řekl jsem. Sedl jsem si na gauč. Trochu se mi motala hlava, moc lidí v malým prostoru a to tu nebyli všichni.

Po chvíli jsem zahlédl Kirishimu jak zrovna přichází. Blížil se ke mně.
,, Ahoj Bakubro"
,, Čau"
,, Všechno v pohodě?"
,, Jo, co u tebe?"
,, J-jo, přemýšlel jsem, že bych se mohl ještě dneska vyznat Denkimu"
,, To je dobrý nápad. On tady ještě není, takže máš čas si připravit co mu řekneš"
,, Jasně"
Chvíli jsme si povídali a mě se pomalu ale jistě přestávala točit hlava.

,, Do hajzlu, Denki už je tady. Co mu mám sakra říct!?"
,, Jen klid, řekni to prostě tak jak to cítíš. To bude v pořádku, uvidíš"
,, Díky za podporu"
Řekl a odešel za ním. Chvíli jsem je pozoroval, Ejiro si ho zatáhl někam do rohu. Jde na to docela rychle, alespoň to bude mít rychle za sebou.

Po chvíli si na gauč vedle mě přišel sednout Sero. Chvíli jsme si povídali a nakonec jsem mu řekl že chodím s Dekem. Ani nevim proč.
,, Ale byl bych rád kdyby jsi to všude nerozkecal"
,, Jasně, nemusíš se bát"
Chvíli jsme ještě kecali o náhodných věcech i se trochu zasmáli. On pak odešel a zase jsem zůstal sám.

Vyndal jsem telefon, ale než jsem stihl něco udělat, přilítl na mě zezadu Ježura, chytl mě za ramena a přelít zezadu na gauč.
,, BAKUBRO!"
,, TY VOLE! Ty ses posral na mě takhle skočit! Co chceš!?"
,, Promiň promiň, ale hádej co se stalo?"
,, Vychlastal jsi moc kafe?"
,, Ne... teda možná, ale to je jedno! Všechno jsem Denkimu řekl a on řekl že se mu už pár dní líbím!"
,,Tak to je skvělý, takže spolu chodíte?"
,, No... To nevim, ještě asi ne"
,, Zeptej se ho jestli s tebou bude"
,, Tak jo!"
A jak rychle přiběhl, tak stejně rychle zase odběhl. Mám radost s ním.

~21:30~

Deku ke mně přišel a položil si hlavu na moje rameno.
,, Bavil ses?"
,, Nejvíc, ty?"
,, Jo ušlo to"
,, Půjdeme k tobě na pokoj?"
,, Jasně"
Rozloučili jsme se s ostatními a šli na můj pokoj. Cestou jsme se zastavili u Deka na pokoji pro oblečení.

Došli jsme na můj pokoj. Zavřel jsem a hned objal Deka. Políbil jsem ho a on se hned přidal.

~Konec devatenácté části~

Hoj!

Chci vám strašně poděkovat za víc jak 250 přečtení a víc jak 50 hvězdiček! 😭❤️
Jste nejlepší! ❤️

Jinak doufám že se příběh líbí a hezký zbytek dne/noci ❤️😌

Michael~

Jsem Tu... | Bakudeku | YaoiKde žijí příběhy. Začni objevovat