Část #14

140 13 0
                                    


Deku odběhl pryč mýho z pokoje s několika mýma tričky a já zůstal v pokoji sám. V tom mě napadl geniální nápad. Rychle jsem vzal mobil a začal projíždět obchody. Pak jsem to našel, bylo to perfektní!

,,KACCHAN!"
Zaječel a vrazil mi do pokoje Deku a já málem dostal infarkt.
,,Ty vole, Deku, já z tebe jednou dostanu infarkt!"
,, Promiiň, ale dívej co jsem našel!"
Nepřestával ječet Deku a vytáhl z poza zad nějakou mikinu. Prohlédl jsem si ji, byla to bílá mikina s růžovým nápisem "UwU".
,, Našel jsem jí u sebe ve skříni, úplně jsem na ní zapomněl, protože je mi velká. Chci ti jí dát, protože si myslím že ti to hezky oživí skříň!"
,,To nemůžeš myslet vážně..."
,,Prosiiiiim!"
,,Tak já si jí zkusím, ale nic neslibuju"
,, Yaay!"
Vzal jsem Izukovi mikinu z ruky. Šel jsem s ní do koupelny a tam si jí natáhl. Byla mi skvěle a ani to nevypadalo špatně.
,, Zajímavý"
Řekl jsem si pro sebe a šel zpátky za Dekem.

,,Kacchaan, ty jsi v tom tak strašně roztomileej!"
,,Asi, ale ne tak jako ty"
Až teď jsem si všiml že má na sobě jedno z mých triček s lebkou.
,, Sluší ti to, koťátko"
,,Jo všiml jsem si, že je máš asi tři, tak jsem si jedno půjčil, hehe"
,, To je dobře, protože ti moc sluší"
,, Tobě to v tý mikině taky sekne, Kacchan"
Řekl a já si ho přitáhl do objetí. On mi zabořil hlavu do hrudi a já mu dal pusu do vlasů.

,,Deku, nemáš už hlad?"
,,Trochu"
,,Tak půjdeme do kuchyně a uděláme jídlo?"
,, Jasně, jen nebude ti vadit, když zavolám Tsu jestli nejde s námi? Přece jen jsem jí celý víkend neviděl. Je to moje nejlepší kamarádka, víš"
,, Samozřejmě"
Řekl a strašně se mi ulevilo. Kdyby totiž jeho nejlepší kamarádka byla ta růžová uječená kráva, tak bych to nezvládl. Navíc jsem si jistý, že po mým Dekovi jede.

~V kychyni, s Tsu~

,, Takže, Midorya-chan, co jsi mi chtěl říct? *Kvák* A jaký byl víkend?"
,,Jo dobrý, protože u nás spal Kacchan"
Řekl a nervózně se na mě podíval a já se trochu usmál.
,,To je skvělé! *Kvák"
Trochu mě znervózňuje jak furt kváká, ale zatím mě to nesere, takže je to v pohodě.
,,A-ano a stalo se dost věcí a... Já a Kacchan jsme spolu začli chodit"
,,*KVÁK* To je úžasné! Vždyť Bakugo se ti vždycky tak líbil..."
Tak tohle mě velice zahřálo u mého prohnilého srdéčka, ale překvapilo mě to "vždy"... zeptám se ho později. Teď ne, protože Deku začínal připomínat rajče. Položil jsem mu ruku na stehno a trochu se usmál.

,,*Kvák* tak proto má na sobě Bakugo takovou mikinu?"
Ty vole, až teď mi došlo že jí mám celou tu dobu na sobě.
,,Do prdele, jestli mě v ní uvidí Pikachu, tak se posere smíchy"
Řekl jsem spíš pro sebe.
,, Já myslím že ti sluší *kvák*"
,, Ještě aby ne, vždyť ji má ode mě!"
,, Jasně! *Kvák* tak proto máš na sobě Bakugovo tričko"
,,Ano!"
Pak už jsem moc nevnímal.

Začal jsem vnímat jen proto, že můj žaludek se začal dožadovat jídla. Zvedl jsem se a šel se podívat po nějakém jídle. Našel jsem nějaký sušenky, ale vypadaly dobře tak jsem si je vzal. Pak jsem to zaslechl... určitě jsem zaslechl blížící se lidskou verzi Pikachua! Ne že by mě zajímalo, co na tu mikinu bude říkat, ale když se Pikachu rozjede, tak mě bude bolet hlava ještě tři dny.

Pro jistotu jsem si sedl ke stolu, abych nebyl tak nápadnej. Deku a žába tam furt o něčem mleli, takže jsem neslyšel jestli ten retard jde sem nebo ne. V zápětí se ve dveřích objevil Ježura a Pikachu.
,,Hm a je to v hajzlu"
Pomyslel jsem si.

~Konec čtrnácté části~

Hooj!😊

Tahle část mi trvala sto let, protože už jsem jí měl hotovou už včera, ALE z nějakého mě neznámého důvodu se mi neuložila -_-

Jinak mě moje dvě kamarádky začly přemlouvat ať jim dám tenhle příběh přečíst, takže se modlim ať ho nenajdou (to je tak, když někomu o něčem řeknete) 😭😂👌

Sooo užívejte života a krásný zbytek dne/noci ❤️😆

Michael~

Jsem Tu... | Bakudeku | YaoiKde žijí příběhy. Začni objevovat