~ 12:15~Po nějaké době vtipkování a mini hádek, jsme se začli nudit (a mít hlad).
,, Dáme si pizzu k obědu?"
Zeptal jsem se Deka,
,, Jasně, už začínám mít hlad"
,, Dobře, tak já tam do pizzerie zavolám "~Time skip~
,,Hm, stejně je šunková nejlepší"
,,No jo furt"
,,Hej! Tak která je podle tebe nejlepší?"
,,Hmm... Těžký, ale asi salámová"
,,Hehe, ta je taky dobrá ale na mojí šunkovou nemá! Mimochodem budeš chtít kousek?"
,,Jak myslíš a mohli by jsme si vyměnit kousky? Ta tvoje vypadá dobře"
,, Jasně!",,Tak a jsem plnej!"
,,Ale energie máš furt dost, co?"
,, Co se divíš, zatím jsem se z poszele skoro nehnul a navíc kdo za to může, hmm?"
,, Něco na tom bude, ale ještě řekni že se ti to nelíbilo. Protože jestli ne, tak jsi podle toho rozhodně nezněl"
Řekl jsem a ušklíbl se, Deku se trochu červenal, tak jsem ho už radši dál netrápil.,,Kacchaan"
,,Mhm"
,, Já chci něco dělaat"
,, A co?"
,,Ja neviim, jakto že jsi tak dobrý v nicnedělání?"
,, Trénink? Navíc jsem zvyklý se nudit"
,,Tak se mnou už se nikdy nudit nebudeš! A už mě to prakticky nebolí takže jdeme ven!"
,,Hah, dobře, ale venku není tak teplo jak vypadá, tak si vem mikinu"
,, Samozřejmě!"
,,No jen aby"
Řekl jsem, Deku se zvedl a já mu trochu zmáčkl zadek. Deku vypískl a hodil po mě vražedný pohled, jinak řečeno bylo to hodně vtipný.
Šli jsem do nedalekého parku a tam si sedli na lavičku. Já jsem zvedl Deka a posadil ho na sebe. Nebránil se, což se trochu divím, ale jsem spokojený. Chytl jsem ho kolem pasu, políbil ho a on se přidal. Když nám došel vzduch, tak jsem mu řekl
,,Jsi to nejroztomilejší koťátko, jaký jsem kdy viděl a miluju tě, tak že to nejde popsat "
,,Kacchan, jsi ten nejúžasnější kluk jakého jsem kdy viděl a miluju tě víc než cokoliv jiného"Oba jsme si chvíli dívali do očí a pak mi Deku zabořil hlavu do hrudi. Já ho začal hladit po zádech a druhou jsem ho hladil ve vlasech.
,, Nejraději bych zastavil čas..."
,, Kéž bych měl quirk který by to umožnil..."Začalo zapadat slunce a my jsme vyšli na takoví palouček na konci parku. Byl tam nádherný výhled na západ. Sedli jsme si do trávy, Deku mi položil hlavu na rameno a já ho chytl za ruku. Byl to tak nádherný moment.
,, Miluju tě, Kacchan"
,, Já tebe taky, koťátko"Začla být pomalu zima a my jsme šli ruku v ruce k Izukovi domů. Když jsme došli domů, tak jsme si dali večeři a pustili si, tentokrát normální, film.
~21:40~
,,Kacchan..."
,,Ano, koťátko?"
,, Půjdeme už spát? Protože já bych už šel..."
,,Hm, asi jo stejně jsem si chtěl spravit spaní"
,, Chceš půjčit něco na spaní?"
,, Jako by mi něco tvýho bylo, ale dobrý já mám"
,,Heh, dobře a Kacchan?"
,,No?"
,,Umm, že mi půjčíš nějaký z tvých triček?"
,, Klidně, ale bude ti velký"
,, Já vim, mě to nevadí a tu černou "BOOM" mikinu si taky chvíli nechám, jo? Snad ti to nevadí, hehe"
,,Heh, jasně... nějaký trička tu mám, ale spoustu jich mám na pokoji, takže se můžeš podívat do mýho kufru a pak v pondělí do mojí skříně"
,,Yaay!"
Zaradoval se Deku a dal mi pusu na tvář.
,,Tak jo, ale teď už fakt půjdem spát"
Šli jsme oba do koupelny a udělali tam hygienu, já se pak osprchoval.~22:23~
Já i Deku jsme už byli v posteli a já ho objal.
,, Dobrou noc, Kacchan"
,, Dobrou noc, koťátko"
Řekl jsem a Deku do pěti minut už spal. Netrvalo dlouho a já spal taky.~Konev dvanácté části~
Zdaaaar! ^^
Tak jo, dneska je část kratší než obvykle, proti jsem zapomněl na úkol z češtiny takže jsem ho dělám do jednací 😂👌
Navíc na začátku, jde vidět na co pořád myslím 😆
Btw jsem u toho psaní dostal hlad takže skvělý ( je 0:03) 😑😂😭👌
Jinak jsem vděčný za každý přečtení a za prostě všechnooo❤️😭
Sooo užívejte života a krásný zbytek dne/noci ❤️😊
Michael~
ČTEŠ
Jsem Tu... | Bakudeku | Yaoi
FanfictieMůj první amatérský BakuDeku příběh. Doufám, že se bude líbit <3 Příběh je postaven na základě anime seriálu My Hero Academia/Boku no Hero Academia ^^ Příběh obsahuje smut/15+ scénky, čti na vlastní nebezpečí :) Míša