Část #6

224 12 5
                                    


Deku napsal Aizawovi, že se nám udělalo blbě a šli jsme k němu na pokoj. Poprvé budu u něho v pokoji. Sice vím jak bude vypadat, ale stejně se těším.I když to na mě není vidět.

,,A jsme tady Kacchan " řekl Deku a otevřel dveře svého pokoje. Bylo to... jiný než jsem čekal. Čekal jsem všude plakáty a postavičky All-mighta, místo toho tu byly jenom DVA plakáty. Nebudu lhát byl jsem fakt překvapenej, očividně nejsem jediný kdo se změnil.

,,Posaď se a já dojdu pro lékárničku " řekl Deku, udělal dva kroky a odněkud vylovil lékárničku.
,,Wow, bez lékárničky ani ránu, co?" řekl jsem a ušklíbl se (spíš to byl úsměv ale pšt),
,,Heh jo, jsem často zraněný...ale to ty víš" řekl a začal mi nějak prohlížet ruce či co.
,,Jo...to jo"
,,Um dobře, teď ti to budu muset trochu otevřít, protože mám pocit že tam je tam hnis... takže to asi trochu zabolí"
,,"Haha" něco jako tohle mě bolet nebude..." trochu jsem zamachroval.
,,Tsk" sykl jsem a křečovitě zavřel oči.
,,Ou promiň, budu opatrnější" řekl pokračoval v dezinfikování všech mích řezanců.

,,Tak jo už to asi bude...n-nemáš ještě někde?... Však víš, já ti to jen ošetřim nikomu to neřeknu"
,,*Sigh*" vzdechl jsem a... ,, Mám ještě trochu pořezaný pravý stehno, ale to jestli mi chce vyčistit a já nevim co, tak si budu muset sundat kalhoty... Což se mi úplně nechce, přece jen furt se mi líbí a bojim problému který by byl hned vidět" srovnával fakta v hlavě.

,, Kacchan, sice nevim nad čím právě přemýšlíš, ale já nechci aby ti to zhnisalo nebo tak něco. Takže se nemusíš bát nebo stydět mi to ukázat"
,, Dobře, ale nebudeš na mě zbytečně čumět" řekl jsem potichu a začal si sundavat kalhoty.
,, Hm...tohle není tak hrozný, ale stejně ti proleju dezinfekcí"
,,Tsk, au"  řekl jsem potichu, ale furt hlasitěji než jsem chtěl.
,,Promiiň"
,,To je v pohodě"

,,Tak myslím že už to mám, teď ti to obvážu"
,,Ok" řekl jsem trochu lhostejně. Byl strašně moc roztomilý. Byl tak pečlivý a opatrný.

Upřímně jsem se začal trochu nudit, tak jsem se rozhlížel po jeho pokoj. Nic moc zajímavýho tam nebylo.
Pak jsem si ale všiml hrnku na jeho stole, nebyl obyčejný...byl duhový. ,, Že by byl taky gay? Že bych si přece jen mohl dělat naděje?" kolovaly mi hlavou otázky.
,, Mám se ho zeptat?...aaahrg tyhle otázky mě jednou zabijou"

,,Oi Deku"
,,Ano Kacchan, neboj už to za chvíli bude"
,,Mhm,...hezkej hrnek"
,,Co? Jo ten... zapomněl jsem ho uklidit"
Bylo vidět, že ho tohle téma znervózňuje a je mu nepříjemné, tak jsem se už radši neptal. Nechci aby se v mé přítomnosti cítil nekomfortně nebo se mě bál... už ne...

,, Tak, myslím že je to hotové"
,,Mhm"
,,Jo málem bych zapomněl, dám ti takovou mast, jenom se trochu převlíknu" řekl a mě až po chvíli došlo, že se chce převlíknou KDYŽ JSEM TADY. Nejsem zas takovej úchyl, takže jsem se rozhodl nekoukat.

Když jsem se znovu podíval měl na sobě černý tepláky a světle růžovou mikinu s bílýma tkaničkama. Tak jestli není teplej tak už nevim.

Pak jsme tam ještě chvíli seděli a on mi něco říkal. Já ho moc neposlouchal, protože jsem využil toho že není až tak divný když mu budu koukat do očí. Úplně jsem se v nich stratil, ta barva byla uklidňující. Připomínala mi stromy, trávu...

,,Um, tak jo... za chvíli bude mít naše třída volnou hodinu a asi nebudeš chtít aby... tě tu někdo viděl, takžee"
,,J-jo jasně a díky moc,... za všechno"
,, Nemáš vůbec zač *roztomilý úsměv*, vždycky ti rád pomůžu, Kacchan"
Řekl a já už nemohl čekat, už to nešlo...

~Konec šesté části~

Hoj ^^

Tak jo, toť pro šestou část 😁 (a řekl bych že se mi moc nepovedla protože jsem blbej a vymýšlím jen co všechno se stane, ale pak už nevim jak to na sebe má navázat 🤦‍♂️😂)

Zas jsem to usekl v napínavější chvíli 😂

Btw jestli máte nějaké připomínky, tak se je nebojte nepsat, velmi rád si přečtu co dělám špatně a napravím to 😆

Jinak ať se máte všichni krásně a hezký zbytek dne/noci❤️😊

Michael~

Jsem Tu... | Bakudeku | YaoiKde žijí příběhy. Začni objevovat