Část #3

240 16 2
                                    

~úterý, 06:55~

,,Po včerejšku je mi mnohem líp'' řekl jsem si, vypl budík a začal se připravovat na školu. ,,Proboha jak mě ta teorie nebavii... nemůžem prostě bojovat proti sobě?'' stěžoval jsem si při házení učebnic a sešitů do tašky.

Šel jsem do třídy a cestou potkal Icyhot bastarda jak něco mele Dekovi ,,Tsk'' a radši jsem šel do třídy. Chvíli jsem čuměl z okna a pak do třídy přišel Deku. Jelikož sedí za mnou šel okolo mě, trochu jsem si ho prohlédl ,, Existuje něco ještě roztomilejšího?'' zeptal jsem se sam sebe v hlavě ,,A ten úsměv... bože jak jsem mohl bejt takovej idiot a tomuhle stvoření ubližovat?''

Po asi dvaceti minutách jsem ucítil jemné dloubnutí do mých zad. Otočil jsem se a uviděl Deka jak se nahýbá aby na mě dosáhl, bylo to fakt roztomilý. ,,Pst Kacchan, jaká strana to je?'' řekl šeptem ,,Eehh'' vydal jsem ze sebe. ,, Má tak nádherné oči...mohl bych na ně dívat celý den'' myslel jsem si.
,, Kacchan?'''
,,Heh? Jo...169'' řekl jsem a trochu se uchechtl.
,, Děkuji'' řekl Deku s úsměvem na tváři,
,,Ty voleee proč je tak roztomileej...hm dobrý jsem jak vlhká 13ctka''
*Zvonek*

*Zvonek*

Deku zůstal v lavici, ,,To se divim, kde máš tu svou uječenou růžovou krávu, pravidlovího sonica,  Icyhot bastarda a tu žábu?.. možná bych toho mohl využít...''
,,NAZDAR BRÁCHO!''
,,TY DEBILE JEŽATEJ! VÍŠ JAK JSEM SE LEK?''
,, Tak promiň, no a? Tak co? Je to lepší?''
,, No vzhledem k tomu že, se mi dneska v noci nezdála žádná podělaná noční můra tak... Jo asi jo''
,,Tak to jsem rád... No a kdy plánuješ... *všiml si Deka za mnou*...tu věc, však víš''
,, Co nejdřív a přestaň se mě furt na něco ptát, začíná mě to vytáčet ''
,, Jo jo sorry, ale je vidět že ti to pomohlo. Měl by jsi si takhle povídat častěji''
,, To mi jako říkáš co mám dělat!?'' zařval ,,To že víš moje nejhlubší tajemství, neznamená že mě budeš poučovat'' řekl jsem si spíš pro sebe. Ejiro se jen pousmál, poplácal po zádech a odešel za tim retardovanym Pikachuem který se něčemu smál a při tom chrochtal ,,Jak malej'' pomyslel jsem si.

Následující hodiny byly nudný způsobem neuvěřitelným.

~Time skip~

*Ťuk ťuk ťuk* zaslechl jsem ťukání na dveře svého pokoje ,, Kirishimo, co tu zas děláš?'' vyjel jsem hned, ale nic se neozvalo ,,Pikachu...jestli to je další podělanej prank tak ti odpálim ksicht, že ho už nenajdeš'' zase nic. Vstal jsem, líně došel ke dveřím a otevřel je,
,,Huh!?''
,, A-ahoj Kacchan, j-já jsem z-zaslechl o přestávku jak se tě Kirishima ptal j-jestli je n-něco dobrý...t-tak jsem se přišel z-zeptat jestli jsi v p-pořádku..."
,,Je nervózní... bojí se ...DO HAJZLU! Teď je tak dobrej okamžik, ale já si nepřipravil co mu řeknu...prdele...tak počkat jsem to přece JÁ...to zvládnu" přemítal jsem v hlavě a naznačil ať jde dál.
,, Máš hezký pokoj, Kacchan!"
,,Tsk...ok" řekl jsem a připravoval si svojí "řeč"...
Po chvíli jsem už tak nějak věděl co mu říct. Posadil jsem ho na svou postel a sedl si vedle něho.
Nadechl jsem se a...

~Konec třetí části~

Yup, usekl jsem to v docela napínavý moment 😂
Ale jinak doufám že se líbí a pokud máte nějaké připomínky napište a já je v další části opravím nebo se je budu snažit nedělat...

Jinak užívejte života a pokud máte nějaký problém můžete se mi svěřit 😊❤️

Jsem strašně moc rád za každé přečtení, atd❤️❤️😭

So hezký zbytek dne/noci a bye byyye❤️❤️


Michael~

Jsem Tu... | Bakudeku | YaoiKde žijí příběhy. Začni objevovat