~07:45, neděle~
Vzbudil jsem v tři čtvrtě na osm. Deku ještě spal, je strašně roztomilý když spí. Dal jsem mu pusu do vlasů a on se trochu zavrtěl, ale furt spal. Vzal jsem si mobil a projížděl aplikace.
Chtěl jsem otevřít snapchat, který jsem už dlouho neotevíral. Když jsem ho otevřel vyjelo mi tam milion oznámení žE sI mĚ nĚkDo PřIdAl. To nezmiňuju kolik tam bylo neotevřených snapů.
,,Ty vole"
Zanadával jsem, při pohledu na sekající se mobil.,, Děje se něco, Kacchan?"
,,Ou, promiň že jsem tě vzbudil. Po dlouhý době jsem zapl snap a můj mobil umírá"
,, Mhm, aha"
Řekl Deku a obejmul mě.
,, Mimochodem dobré ráno, koťátko"
,, Dobré ránko, Kacchan"
,,Jak se spalo?"
,, Nejlíp! A ty?"
,, Samé"
,, Mám hlad...půjdu udělat snídani, chceš taky něco?"
,,Ne to je dobrý"
,, Tvoje chyba!"
Řekl Deku, zvedl se a odběhl do kuchyně. Fakt by mě zajímalo kde furt bere tolik energie...,,Kacchan?"
,,Ano?"
,, Měli by jsme si začít balit...je neděle"
,,Hm, máš pravdu"
,, Jasně, domů pojedeme až po obědě, protože moje mamka přijede ještě před obědem"
Řekl Deku a mě došlo, že vlastně Izukovo mamka neví že jsme spolu.... Bůhví jestli ví o Izukovo orientaci.
,,Deku?"
,,Hm?"
,,Jak o nás řekneš svojí mamce?... počkat, já vlastně furt nevim co vlastně jsi"
,,No za prvý jsem asi bisexuál nebo gay, ještě nevím přesně. Za druhý moje mamka ví že nejsem straight... A ty?"
,, Já jsem čistě gay"
,, Jasně... ale moje mamka ani netuší že tady jsi, natož že spolu chodíme"
,, Chápu, řekni až jí to budeš chtít říct"
,, Samozřejmě, ale teď se půjdu umýt"
,, Dobře, půjdu po tobě"~Time skip~
,,Kacchan, já jsem tak strašně nervózní z její reakce"
,,To bude v pořádku, určitě bude ráda že jsi si našel někoho koho zná, uvidíš"
,,Asi máš pravdu"
Řekl Deku a chvilku na to se otevřeli dveře. Stála tam poměrně unavená Inko.
,,Ahoj mami!"
Vykřikl Izuku a běžel ji obejmout.
,,Ahoj Izuku, jsem tak ráda že tě vidím"
,, Já taky a omlouvám se že jsem ti neřekl že tady Kacchan přespal"
,, Dobrý den"
,,Jee ahoj Katsuki, ty jsi ale vyrostl. To je v pořádku Izuku, věřím že jste se o to tady postarali"
,,A mami ještě tu je něco"
,,Ano Izuku? Je vše v pořádku?"
Deku se na mě nervózně podíval a řekl
,, No, prostě se stalo spoustu věcí a já a Kacchan... Jsme spolu začli chodit... Nevadí to?"
,,Ale Izuku to je úžasné! A určitě to nevadí, myslím že vy dva se k sobě perfektně hodíte a teď pojďte, udělám vám oběd!"U Izuka jsme byli do oběda, pak jsme si zabalili věci a odjeli na UA.
~Time skip~
~14:30~Přijeli jsme na UA a tam už bylo docela dost lidí z naší třídy, co se tam hemžili jak dementi a křičeli na sebe.
,,Ahoj kámo!"
Zakřičel na mě odněkud Ejiro.
,,Nazdar ježuro"
,,Ahoj Midobro!"
,,Ahoj Kirishimo"
Chvíli jsme se vybavovali a pak jsme konečně šli na pokoje.
Já i Deku jsme šli každý na svůj. Nebudu lhát, jak jsem byl pořád s ním tak mi teď chybí.Za chvíli, ale někdo zaklepal, což mě vytrhlo z myšlenek.
,,Ahoj Kacchan, trochu se mi na pokoji samotnému stýskalo, taak jsem přišel"
,, Mám to stejně"
Řekl jsem a obejmul ho. Zavřel jsem dveře, políbil ho a on se přidal. Chytl jsem ho za boky a zvedl ho. On mi obmotal nohy kolem pasu a já s ním došel k posteli. Sedl jsem si s ním a řekl
,,Miluju tě, koťátko"
,,Taky tě moc miluju, Kacchan"Pak jsme tam seděli v objetí a jen tak se mazlili.
,,Kacchan?"
,,Hm"
,,Ty jsi říkal že si můžu půjčit nějaký tvoje tričko..."
,, Samozřejmě, vem si jaký chceš a můžeš i víc, než jedno"
,, Děkuju ti moc!"
Vřískl Deku a vleťel do mojí skříně... zajímavý to pohled.Pak někdo zaklepal tak jsem šel otevřít.
,,Ahoj Bakubro, em slyšel jsem tady zvuky jak kdyby jsi vraždil kočku, všechno v pohodě?"
,,Jo všechno v pohodě, jen Deku se mi hrabe ve skříni a půjčuje si moje trička"
,,Aha, tak to asi máte na pilno, tak já nebudu otravovat, tak čau"
,, Čau"
Rozloučil jsem se s Kirishimou a sledoval Deka jak se rozplývá nad mýma věcma.~Konec třinácté části~
Hoooj!^^
Takže tu je další kapitola, snad se líbí 😆
Nevim co další psát takže užívejte a hezký zbytek dne/noci ❤️😊
Michael~
ČTEŠ
Jsem Tu... | Bakudeku | Yaoi
FanfictionMůj první amatérský BakuDeku příběh. Doufám, že se bude líbit <3 Příběh je postaven na základě anime seriálu My Hero Academia/Boku no Hero Academia ^^ Příběh obsahuje smut/15+ scénky, čti na vlastní nebezpečí :) Míša