Süpriz

1.7K 23 1
                                    

Poşet elimde eve girdiğimde heyecanım hala geçmemişti. Hayranı olduğum kadınla yüz yüze görüşüp üstüne bir de enfes bir sürpriz ile finalize etmiştim günü. Üstümü başımı değiştirdikten sonra Nina'ya mesaj attım "Hediyelerle beraber evdeyim". Birazdan cevap geldi "Hoş geldin. Dezenfektanlı bir bezle iyice temizle ayakkabılarımı". Benim insiyatifime bir şeyler bırakmayacağı belliydi. Kalkıp bezi ve dezenfektanı aldım. Önce üstünü silip sonra altını ayrıca fırçalayarak temizledim. Bir kaç çizik hariç ilk günkü gibi oldular. Hemen resimlerini çekip mesaj attım Nina'ya. "Güzel iş. Kendine bir kahve yap. Masanın üstüne ayakkabıları koy. Çorapları da yanına. Otur ve bir selfie at onlarla" şeklinde mesaj geldi 1-2 dakika içinde. Dediğimi gibi yaptım ve fotoğrafı yolladım. Birazdan mesaj geldi: "Güzel. Şimdi kahvenden bir yudum al. Telefonunu yana koy ve 3 dakikalık bir video istiyorum senden. 3 dakika boyunca ellerin masa üstünde yüzün ayakkabılarımın üstünde. İçini ve dışını hiç durmadan yalamanı istiyorum. Sanki masanın üstünde ben oturuyorum da ayaklarım içindeymiş gibi" Kalbim yine dört nala koşmaya başlamıştı. Kahvemden bir yudum aldım, telefonu ayarladım ve çekime başladım. Ellerim onlara tapar gibi duruyordu ve ayakkabılarının içini dışını her yerini 3 dakika boyunca yaladım. Bir kaç saat bunların içinde olan ayaklarının ve ayakkabılarının derisinin tatları dilimin her tarafındaydı.

 Bir kaç saat bunların içinde olan ayaklarının ve ayakkabılarının derisinin tatları dilimin her tarafındaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Videoyu gönderdim. Ardından bir mesaj daha: "Aferin. Kahve ile onların tadı bir arada nasıl?". Hemen yazdım "enfes. hiç bu kadar lezzzetli bir kahve içmemiştim". Telefon tekrar bipledi "Şimdi üstüne bir daha kahvenden bir yudum al. Bu sefer telefonunu ayakkabılarıma daya, çoraplarımı eline al ve koklamaya başla. Her noktayı içine çek. Sonra ağzına alıp emmeye başla uçlarından. Sonra ikisini de ağzına sok ve çiğneyerek tüm suyunu em.3 dakika sonra ikisini de çıkar, kahve ile ıslat ve tekrar ağzına sok. Orada kalsınlar. Bunu da 3 dakikalık video olarak istiyorum"

 Bunu da 3 dakikalık video olarak istiyorum"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonu kurdum ve çekmeye başladım. Çorapları krem, ayakkabı derisi ve ayaklarının o doğal aroması kokuyordu. Sonra dediği gibi emdim, çiğnedim, kahbeye bulayıp ağzıma attım ve çıkarmadan videoyu Nina'ya attım. Hemen gelecek sandığım mesaj 4 dakika geçti, gelmedi. Çoraplar hala ağzımda idi. 10 dakika oldu. Çoraplar tükürüğümle doldukça tüm sıvı boğazımdan aşağıya iniyordu. Sürekli yutkunup çekiyordum içeriye. 15.dakikada mesaj geldi "hala ağzında mı?". Hemen yazdım "evet" ve fotoğrafını yolladım. "Güzel. Ağzından çıkarmadan telefonu ilk pozisyona al. Yüzünü tekrar ayakkabılarımın içine koy ve aşağıdan ufaklıkla oynamaya başla. 3 dakika. O halde nasıl geldiğini yüzünün yanından görmek istiyorum" mesajı geldi.Heyecandan zaten ayakta hazır bekliyordu benimki. Dediği gibi videoyu başlattım ve kafamı ayakkabılarının içine gömdüm.

 Dediği gibi videoyu başlattım ve kafamı ayakkabılarının içine gömdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ağzımda tadı, burnumda kokusu ile başladım işime. 3 dakika olmadan titreyerek geldim. O kadar hızlı nefes alıp veriyordum ki ayakkabının içinden neredeyse buhar çıkacaktı. Sakinleşince durdurdum ve hemen videoyu gönderdim. Birazdan beklenen bip geldi:"ahahaaa güzel. İyi dolmuşsun. Bu gecelik yeter. Çorapları yıka ve kurut. Ayakkabılarımla beraber temiz bir poşete koy. Yarın sana nereye getireceğini söylerim" Teşekkür ettim bu muhteşem gün ve gece için ve gidip çoraplarını yıkayıp astım. Daha bu bir başlangıç mıydı, yoksa küçük bir eğlence miydi onun için, yakında anlayacaktım...

Nina'nın Bakımlı AyaklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin