Oda Servisi - 2

450 14 0
                                    

Akşam vakti resepsiyona çağrıldım. Yeni bir müşteri rezervasyonsuz gelmişti. "Merhaba, hoş geldiniz. Rezervasyon yokmuş galiba. Lakin boş odamız yok" dedim. Kendisi tebessüm ederek "Merhaba. Ben Betül. Nina ve Sevgi çağırdı beni. Onlar süit odada kalıyorlarmış. Yerleri müsaitmiş" dedi. Ben de doğruladım ve Nina'yı aradım. Kendisi de teyit edince Betül hanımı bell-boy ile odalarına gönderdim. Akşam yemekte Nina beni yanına çağırdı. Masaya eğildiğimde, kulağıma "10 da odada ol. Yeni misafiriniz ile tanışacaksın" dedi. Başımı salladım ve yanlarından ayrıldım. Başıma neler gelecekti bakalım bu sefer diye düşünüyordum. Önceden içki ve ikramlıkları odalarına yolladım ve saat 10 da kapılarını çaldım. Nina açtı kapıyı. Oturma odası kısmına geçtim. Arkamdan gelip ellerini omuzlarıma koydu "arkadaşlarım geldiğinde seni yerde dizlerinin üstünde görsünler. Köleni nasıl yetiştirmişsin demesinler" dedi ve beni yere dizlerimin üstüne çökertti.

Oturma odasına gelen bir grup ayak sesi duydum. Bakmak için boynumu döndürdüm ve Sevgi hanım ve Betül hanım bana tepeden bakıyordu. Nina daha sonra "Betül ile tanışmışsın. Sevgi'yi zaten iyi tanıyorsun. Umarım sakıncası yoktur ama bizimle kokulu bir bir akşam geçireceksin. Bu gece bir kadının kadınsı kokusu, boğuculuğu ve hakimiyeti hakkında her şeyi öğreneceksin, Can" dedi. Kokulu akşam mı? Boğuluyor mu? Düşündüm. Ne demek istiyor. Yakında öğrenecektim!

Soyunmamı istemeleri üzerine şortum hariç her şeyi çıkardım ve kenara koydum. Nina eline aldığı koli bantı ile ellerimi, sonra kollarımı bağlayarak beni resmen paketledi ve yere attı. Orada uzanmış, tamamen bu plastik sargıya bağlı sadece şortumla bana bakarken utandım. Sevgi hanımın üzerinde bir eşofman vardı ve Betül hanımın üzerinde kot pantolon ve çizmeler vardı. Nina beni ayağıyla iterek sırt üstü uzanmamı sağladı ve göğsüme oturdu. Hiçbir şey söylemedi, sadece bana gülümsedi. Diğer ikisine "Tamam, bana yardım edin, onu kanepeye doğru bir açıyla kaldırın" dedi.

Üçü de neredeyse dik durmamı sağladı. Betül hanım arkamda durdu ve dik durmam için omuzlarımı tuttu. Nina, "Tamam, bana koli bandını ver" dedi. Daha sonra koli bandını omuzlarıma oldukça sıkı bir şekilde sarmaya başladı ve plastik sargının üzerine yaklaşık 5 veya 6 kez etrafıma sardı. Nina daha sonra bandı yırttı ve gevşek ucunu omuzlarıma sardığı bandın geri kalanına bağladı. Daha sonra aynı şeyi yapmaya devam etti, dirseklerimin hemen üstünde ve altında, bileklerimde ve ellerimde, dizlerimin üstünde ve altında iki şerit daha etrafımı saran yaklaşık 5-6 döngü ve son olarak dört veya beş sargı daha sardı. ayak bileklerimin etrafındaki koli bandı.

"Vay canına, mükemmel esaret" dedi bu Sevgi hanım.

"İşte, sabaha kadar bizimle. Kesin olarak kaçış yok" dedi Betül hanım. Şimdi sırt üstü yatarak oturma odası halısına geri yatırılmıştım. Nina koli bandını alıyor ve göğsüme oturuyor ve "kafanı sabit tut, ağzını bantlayacağım. Burnundan nefes almanı istiyorum". Diğer iki arkadaş da orada olduğu için ses tonunun çok iddialı olduğunu şimdi fark ettim. Bu bant şeridini çıkardı ve güvenli bir şekilde ağzımın üzerine koymaya başladı.

Nina'nın bunu açıkça planladığını da fark ettim. Sadece burnumdan nefes alabiliyordum. Bu noktada hepsi tepemde durup bana gülümsüyorlardı. Nina, "Pekala pislik, bir kadının kokusunun ne olduğunu keşfedeceksin. İyi bir akciğer bir yana, umarım iyi bir koku alma duyun vardır".

Hafifçe kıpırdatmaya çalışarak onlara tekrar baktım. Hepsi sırıttı ve birbirlerine baktılar. "Hiç yüzüne oturup, koklayıp seni boğmaya zorlayan bir kadın oldu mu?" diye sordu Betül hanım.

"Harika. Bilmek istediğimiz bu. Pekala, biz senin güzel yüzünün üzerinde otururken eğlenirken sen ayak, am ve popo kokusu alacaksın," dedi Sevgi hanım.

Nina'nın Bakımlı AyaklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin