Yaz girdiğinden beri işler epey artmıştı. Her yaştan, her semtten ayak masajı için istek geliyordu. Çeşme'deki müşterimden çıkmıştım ki instagram DM'den mesaj geldi "Merhaba, salonunuza gelip ayak masajı yaptırmak istiyorum". Arabaya binmeden yazdım "Merhaba. Tabii ki. Ne zaman düşünüyorsunuz?". 2 dakika sonra mesaja cevap verdi "Mümkünse bugün"
Ben "2 saat sonra salonda olucam. uygunsa buyrun gelin"
"Ok. Uygun. Adres?"
"Konum atıyorum"
"Görüşmek üzere"
"Ok. Görüşürüz efendim. > (konum yolla)"
Hemen arabaya binip yola çıktım. 1.5 saat sonra salondaydım. Üstümü değiştirdim. Malzemelerimi hazırlayıp beklemeye başladım. Tam konuştuğumuz vakitte kapı çaldı, açtım. Çok hoş bir hanımefendi kapıdaydı. Gülümseyerek elini uzattı "Merhaba. Ben Nina. Telefonda konuşmuştuk"
"Merhaba. Evet ben de sizi bekliyordum. Buyurun lütfen" diyerek içeri aldım. Salona aldım kendisini "Biraz soluklanın, malum hava çık sıcak. Bu arada size soğuk bir şeyler ikram edeyim. Naneli ev limonatası içer misiniz?"
"Vallahi ,çok iyi olur. Dediğiniz gibi güneş kavuruyor." diyerek oturdu.
Ben de limonatasını hazırlayıp verdim kendisine. Oradan buradan konuştuk. Bu arada gözlerim tabi ki ayaklarına kaydı. Şu ana kadar gördüğüm en güzel ayaklardan birine sahipti. Baktığımı fark ettiğinde "yap aprdon, yoldan da geldim. Masaj öncesi ayaklarımı nerede yıkayabilirim?" dedi.
"Hiç gerek yok. İçiniz rahat olsun. Ben sizin bir hanımefendinin ayaklarından iğrenmem" dedim gülerek "ayrıca gayet de temiz gözüküyorlar". Gülümsedi "yok kirli değiller de malum sıcaktan terlediler". Dedim "önemli değil. birazdan en güzel aromatik yağlar ile rahatlayacaklar zaten. İsterseniz buyurun içeri alayım sizi".
İçeri girerken "siz ne dersiniz thai mi yoksa refleksoloji masajı mı almalıyım şimdi" dedi.
"Bence ilki klasik thai ile başlayalım. Tekrar isterseniz bir sonraki seansta refleksoloji öneririm"
"Tamam, siz daha iyi bilirsiniz"
"Estağfirullah. Sadece tavsiyem"
Masaj koltuğunu 45 derece eğdim. "Siz oturun ben ayakkabılarınızı çıkartırım"
Oturduktan sonra malzemelerimi ve yer oturma minderimi hazırlayıp ayak ucuna oturdum. Bileğinden nazikçe tutarak ayakkabılarını çıkardım tek tek ve koltuğun ayak dayama kısmına yerleştirdim bacaklarını.
Manzara mükemmeldi. Gerçekten harika ayakları vardı. Bazı müşterilerim masaj dışında devam etmemi istemezdi ama bu ayaklar ile şansımı denemeliydim bugün. Işıklar kararırıktı zaten, soft masaj müziğimi de açtım. Elime az bir masaj yağı aldım ve bileklerinin üstünden başlayarak ayaklarının her tarafına yaydım. Yavaşça bileklerden kalflarına doğru ovarak başladım masaja. Gözlerini kapatmıştı. Kalflarına doğru eğildikçe ayak parmaklarına yaklaşıyor, parmaklarından gelen o kokuyu almaya çalışıyordum. Ovarken burnum parmak uçlarının 1-2 cm ötesinde içine çekiyordu kokusunu. Baş döndürücüydü. Birkaç dakika sonra bileklerine indim. Sonra üstlerine. Bir ayağını elimin içine alarak parmaklarım hem üstünde hem de tabanında dans etmeye başladı. Ben yaptıkça o biraz biraz aşağıya kaydı. Rahatlamaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nina'nın Bakımlı Ayakları
Fanfictionİzmir'in en güzel ayaklı kadınlarından biridir Nina. Alımlı, zeki, güzeller güzeli. Onun ayaklarına olan aşkın bir hikayesi bu... Hikayelerin yıldızı: @ninasfeet.toes