Sauna

582 16 0
                                    

Otelde birkaç oda doluydu. Geçen haftaki yoğunluktan ne dinlenebilmiş ne de doğru dürüst uyuyabilmiştim. Kendi otelinde dinlenemedikten sonra ne kıymeti vardı bu işlerin dedim kendi kendime. Hemen kıyafet çantamı alıp saunaya indim. Üstümü değiştirip havlumu sardım, odamdan şarabı da alıp saunaya girdim. 10 dakika ya oldu ya olmadı içeri saçları arkadan toplanmış, kumral enfes bir kadın girdi. "Müsait mi?" diye sordu. "Tabi ki buyurun" dedim. "Merhaba ben Nina" diyerek elini uzattı.

"Memnun oldum, ben de Can" dedim ve el sıkıştık. "Yeni mi geldiniz otele? Sizi görmedim" dedi. Gülümseyip "ben misafir değilim otelde, sahibiyim" dedim. "Öyle mi, çok güzel bir yer yapmışsınız. Yemekler, çevre, çalışanlar, her şey harika" dedi. Teşekkür edip, şarap ikram etti, o da kabul etti. Gidip dolaptan bir bardak daha alıp geldim ve ona da ikram ettim.

Gözleri kapalı iken onun mükemmel vücudunu seyretmeye başladım. Uzun bacaklarından aşağı kaydıkça gözlerim ayaklarının mükemmelliğine daldı gitti. Muhteşem güzel ayakları vardı; kan kırmızısına boyalı tırnakları, güçlü, uzun ve belirgin ayak parmaklarıyla göz kamaştırıcı idi.. Otururken ayak parmaklarını hareket ettirmesini, zemine basışını izledim dakikalarca. İkinci kadehe geçerken ayaklarını benim tarafa doğru kaldırdı ve uzatarak yarım yatar pozisyona geldi.

Nefes kesecek kadar güzel olan çıplak ayak tabanlarının görüntüsünün her ayrıntısına iç geçirdim. Görkemli, ipek kadar pürüzsüz tabanları vardı. Topukları ve ayak bilekleri güçlü ve formda görünüyordu; teninin tatlı pembeliği, ince ayak bileklerinin kıvrımlarıyla mükemmel bir uyum içinde, ayak parmaklarının tabanından topuklarının ucuna kadar her ayağının her iki yanında parlıyordu.

Onun çıplak ayaklarını incelemeye devam ederken birden bir elimin belime sardığım havlunun altında olduğunu ve kendimi okşadığımı fark ettim. Gözlerim Nina'nın çıplak ayaklarına kilitlenmiş halde kendimle oynamaya devam ettim. Ayak parmaklarını birbirine kenetleyerek ve açarak ayak oyunları oynaması ile daha da azmıştım.

"Bundan zevk alıyor musun?" dedi Nina gözleri kapalı halde. Birden havluyu bastırmaya çalıştım ama çok geçti.

Nina güldü. "Utangaçlık taslama, şu küçük gösteriden sonra olmaz."

"Üzgünüm,ayakların..." durakladım.. "aklımı başımdan aldı!"

Nina yine güldü.

"Sen o ayak fetişistlerinden birisin, ha?" dedi ayak parmaklarını kıpırdatarak.

"Pekala, Can," dedi sağ ayağını sol bacağının üzerine koydu ve bağdaş kurarak oturdu, "bahse girerim şimdi çıplak ayaklarıma bazı yaramaz şeyler yapmak istersin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Pekala, Can," dedi sağ ayağını sol bacağının üzerine koydu ve bağdaş kurarak oturdu, "bahse girerim şimdi çıplak ayaklarıma bazı yaramaz şeyler yapmak istersin. değil mi?"

İhtiyacım olan tek cevap buydu.

"Ben uzatmayı pek sevmem" diyerek sağ bacağını bana doğru uzattı "Ayak parmaklarımı em, Can," dedi, ayak parmakları hızla açtığım dudaklarıma geldi.

Sağ elimle onun pürüzsüz ayak bileğini tutarken, güzel ıslak ayak parmakları ağzıma kaydı. İlk başta onun ayak başparmağına odaklandım, alabildiğince ağzımın içine çektim, sonra ikinci ve üçüncü ayak parmakları, sonra dördüncü ve küçük ayak parmakları, onu kıvrandırıp güldürdüm. Sağ elim aletimde ve dilim ayak parmaklarının arasında dolaşırken mastürbasyon yaptığımı gördü. Ağzımı sonuna kadar açtım ve beş güzel parmağını neredeyse ayağının ortasına kadar içeri kaydırarak nefesini tuttum. Ayaklarının her tarafını yalatıp, parmaklarını dakikalarca emdirdi.

Arkasına yaslandı ve ayağını ağzıma daha da fazla bastırdı. Ağzımı daha da genişletti ve dilimin ayak parmaklarının arasında kaydığını hissettim.

"Mmm," diye mırıldandı, "O siki ayak parmaklarımın arasında hissetmek istiyorum, Can."

Nina ayak parmaklarını genişçe açtı, aletimi baş ve ikinci ayak parmakları arasına zahmetsizce yerleştirdi ve onu ileri geri mastürbasyon yapmaya başladı. Benimle ayağıyla oynarken el parmakları ile de kendiyle oynuyordu.

Tam ben gelecek iken Nina boşaldı. Aniden ayağını ağzımdan çekti ve aletimi ıslak ayak parmaklarının arasından kurtardı.

"Vay...!" içini çekti, görünüşe göre başı dönmüştü. "Bir erkek beni böyle boşaltmayalı uzun zaman oldu!"

"Mmmm, durma," diye yalvardım. "Çok yaklaştım..!"

Nina sırıttı ve ayağa kalktı.

"Pekala, boşalman için ağzındaki ve aletinin etrafındaki ayak parmaklarımı düşünmen gerekecek, değil mi?" dedi. Başımı onaylarcasına salladım.

Nina geri uzandı ve beni seyrederken ona bakarak mastürbasyon yapmaya başladım. O sırada saunaya aniden bir kadın girdi. "Nina? Bulmuşsun yine kendine uygun birini bakıyorum" dedi. Meğer gelen kadın Nina ile aynı odada kalan arkadaşı imiş. Nina gülümseyerek "evet, ayakçı beyefendi otelin sahibi imiş. Artık ben onun sahibiyim" dedi.

"Seni kahrolası sapık!" diyerek bana bir şaplak patlattı yüzüme "Demek ayak parmaklarını emmeyi seviyorsun, ha?" dedi ve ters tarafıma oturdu.. "Yere yat da ne kadar köpeksin bir bakalım"

Kız terliklerini bir tarafa koyarken benim yere oturuşumu seyretti.

Kız terliklerini bir tarafa koyarken benim yere oturuşumu seyretti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Şimdi," dedi, "ayak parmaklarımı emeceksin!"

Sağ ayağıyla yüzüme tokat attı, şaşkın bakışlarım ile ağzım ayak parmakları için çoktan açılmıştı. Dilimi uzattım ve muhteşem tabanını hevesle yaladım, parmak arası terliklerinin kauçuğunu teninde tattım. Ayak parmakları ağzımın içinde kayboldu, dilim sırayla onun ayak parmaklarının arasında dolaşıyordu. Ayağını hızla geri çekti.

"Gerçekten ne istediğini biliyorum," diye sırıttı, tabanlarını yavaşça zonklayan aletimin etrafına sardı. Nina da arkamdan beni yere bastırarak yatırdı ve tabanlarını yüzüme yerleştirdi. Kadının çıplak ayakları aletimde aşağı yukarı kayarken Nina ayakları ile yüzümü beceriyor, ikisi de beni izliyordu.

5 dakika geçti geçmedi artık dayanacak halim kalmamıştı ki tam boşalırken kadın ayak tekniğini ayarladı, böylece menim ayak parmaklarını ve ayak bileklerine sıvandı. Nina da yerinden kalkıp kadının yanına oturdu ve ikisi birden ıslak tabanları ile menimin sıçradığı yerleri ovuşturuyorlardı. Göbeğime, göğsüme kadar yaydılar menimi. Sonra Nina "ağzını aç" demesiyle açılan ağzıma doğru 4 ayak hareket etti. Diğer kadın "yala ve iyice temizle şimdi bizi" dedi. İkisinin menimle kaplı ayaklarını yalayıp emerken kadın bu sefer kendi ile oynamaya başladı ve kısa süre içinde o da boşaldı.

Nina " aferin Can, iyi bir otel sahibisin. Müşterilerini nasıl memnun edeceğini biliyorsun. Şimdi bizi burada yalnız bırak ve işlerinin başına dön." Dedi. Kalkıp havlumu sardım, ne diyeceğimi bilemeden dışarı çıkarken arkamdan tekrar seslendi "oda servisi için telefonumuzu bekle!" ....

Nina'nın Bakımlı AyaklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin