Ben Masör, Nina Patron - 1

765 17 0
                                    

Son instagram reklamından sonra masaj işleri epey açılmıştı. Bir gün mesajların birinde adının Ela olduğunu söyleyen türbanlı genç bir kadın "salonunuz nerede?" diye sordu. Pandemi döneminde salonu kapattığımızı evlere gittiğimizi söyledim. Kendisi Tai ayak masajı istediğini ama yalnız yaşadığı için bir erkeği eve çağırmanın pek uygun olmayacağını söyledi. Ben de "dilerseniz patroniçem ile beraber geleyim?" diye sordum. "Aaa bakın o olur" dedi ve 2 gün sonrasına randevulaştık. Fakat benim patroniçem yoktu ki! Ben yalnız çalışıyordum. Bir anda aklıma Nina geldi. Kendisini aradım ve konu ile ilgili bana yardım edip edemeyeceğini sordum. Zamanı gelince kendisi için de bir iyilik yapma şartı ile patroniçem olmayı kabul etti. "Tanrıçan idim şimdi de patroniçen olayım. ne olacak" dedi.

2 gün sonra onu aldım ve kadının evine gittik. Ben salonda hazırlık yaparken o da Nina'ya bir kahve yapıp getirdi. Küçük bir sohbetten sonra masaj sehpasını üçlü koltuğun önüne koydum. Havluyu da sehpaya koyup "buyurun isterseniz başlayalım" dedim. Oturup eşofmanının paçalarını sıyırdı ve ayaklarını sehpaya uzatıp arkaya doğru kaykıldı. Relax müzik listemi açtım, elime biraz masaj yağı alıp bileklerinden itibaren masaja başladım. Nina da yan tarafımda berjerde oturmuş hem bize bakıyor hem de telefonu ile ilgileniyordu. Ela'nın ayakları ojesiz ama bakımlı idi. 38 numara yumuşacık ayakları

Yarım saat geçmişti. Tabanlardan parmaklara inip çıkarken Ela minik minik inilti sesleri çıkarmaya başladı. Gözleri kapalı arkaya yaslanmış halde epey haz aldığı belli idi. Yana dönüp Nina ile göz göze gelip tebessüm ettik. Tekrar Ela'nın ayaklarına dönüp işime bakıyordum ki Nina sağ omuzuma ayaklarını koyarak üst üste attı. Ne olduğunu anlamak için ona doğru başımı döndürdüğümde tabanlarımı yüzümün önündeydi. Dudaklarına götürdüğü parmağı ile sus işareti yaptı ve eliyle devam et işareti yaptı.

 Dudaklarına götürdüğü parmağı ile sus işareti yaptı ve eliyle devam et işareti yaptı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben önüme döndüm ama aşırı heyecanlanmıştım. Aşağıda bir hareket başlamıştı. Parmakları ile yanağımı, kulağımı ve saçlarımı okşuyor, beni yavaş yavaş çıldırtıyordu. Ben ise Ela'nın anlamaması için hiç bozuntuya vermeden devam etmeye çalışıyordum. Gözünü açsa manzara değişik gelecekti kesin.

Parmaklar yavaş yavaş yüzümün önüne gelmeye başladı. Burnuma dokunuyor, dudaklarımın yanını okşuyordu. Delirecek gibi oluyordum. Parmaklarını kokluyor, minik buseler atıyor ama ellerimin kesintisiz masaja devam etmesini sağlamaya çalışıyordum. Baş parmak ucunu emdiriyor. Tabanını dudaklarıma yaklaştırıp dilimi çıkartıp yalatıyordu. Bu arada masajın etkisiyle Ela sesler çıkarmaya devam ediyordu.

 Bu arada masajın etkisiyle Ela sesler çıkarmaya devam ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Nina sağ ayağını yüzümden çekip omuzuma koydu. Sol ayağını başımın arkasına koydu. Yüzüne baktığımda bana gözleri ile Ela'nın ayaklarını gösterdi ve sol ayağı ile onlara doğru itmeye başladı. Ela'nın tabanları bana dönüktü. Nina'ya bakarak "ne yapmaya çalışıyorsun der" gibi bakıyordum. Bakışları "sen merak etme, ben işimi biliyorum" der gibiydi. Parmağıyla burnunu gösterdi ve Ela'nın ayaklarını işaret etti. Başımı Ela'ya doğru döndüm. Ayağıyla beni Ela'nın ayaklarına yaklaştırırken masajı da bırakmamaya çalışıyordum. Parmaklarımı topuğuna indirirken yüzüm artık tabanlarına 2-3 mm mesafedeydi. Burnum parmak altlarının hizzasında idi. Naylon çoraptan çıktıkları belli idi. Masaj yağının kokusu ile karışmış bir koku burnuma geliyordu. Başım daha da dönmeye başladı. Soldan sağa tüm parmak altlarını koklattı bana.

Birden ayağını sertçe ittirip yüzümü Ela'nın tabanlarına yapıştırması ile beraber Ela gözlerini açtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birden ayağını sertçe ittirip yüzümü Ela'nın tabanlarına yapıştırması ile beraber Ela gözlerini açtı. Ne yapacağımı şaşırmışken kadın bir bana, bir Nina'nın başımdaki ve omuzumdaki ayaklarına baktı. Sonra soru işaretleri içinde Nina'ya döndü.

"Ela haımcığım Tai Masaj seansı bitti ama bence bir de Kraliçe Masajını denemelisiniz. Can, bu konuda bir numaradır. Ne dersiniz?" Ela, afallamış bir ona bir bana bakarken ayaklarını çekip çekmeme konusunda tereddüt etti. "Nasıl yani?" dedi usulca. Nina "ayaklarınızın altındaki usta eller güvendiniz, şimdi bana güvenin" dedi. Ela usulca başını salladı. Nina bana dönerek "ellerini çek Ela hanımın ayaklarından ve hands-free Queen masajına başla" diye hafif otoriter bir ses tonu ile seslendi.

Ne yapmaya çalıştığı belliydi. Ben de şansımı denemeye karar verdim. Ellerimi Ela'nın ayaklarından çektim. Vücudumu biraz daha yaklaştırdım.  Yüzüm Ela'nın ayaklarında, burun deliklerim parmaklarının üstündeydi. Gözlerimi kapatmadan Ela'nın gözlerinin içine bakarak parmak uçlarını sırayla koklamaya başladım. Parmaklarını bir geri çeker gibi oldu "ama kokuyor olabilir" diye fısıldadı. Nina "bizim için fark etmez. İçine çekmesi gereken O" dedi. Tekrar parmaklar yüzüme geri döndü. tüm parmak uçlarını burun deliklerimde dolaştırdıktan sonra parmaklarının altına indim. Gözlerimi ayırmadan ona bakıyor ve altlarını kokluyordum. Kesintisiz bana bakıyor, hala olayı anlamaya çalışıyordu. Nina başımın arkasına ayağı ile bir tık dokununca minik minik öpmeye başladım tabanlarını Ela'nın. Tekrar çeker gibi oldu ama hemen toparladı. Olayın nereye gittiğini merak ettiği ve zevk almaya başladığı belliydi.

Dudaklarım tüm tabanına öpücükler kondurduktan sonra Nina bir ayak mesajı daha verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dudaklarım tüm tabanına öpücükler kondurduktan sonra Nina bir ayak mesajı daha verdi. Dilimi yavaşça çıkartıp topuklarından başlayarak yalamaya başladım. Yine bir irkildi. Gözleri açıldı ve daha büyük bir merakla seyretmeye başladı. Parmaklarına geldiğimde artık arkasına iyice yaslanmış hem seyredip hem de keyfini çıkarıyordu. Nina'dan gelen bir ayak mesajı ile parmaklarını dudaklarımın arasına almaya başladım. Oturduğu yerde irkilerek "offf" diye bir ses çıkardı Ela. Onun aldığı gören Nina sağ ayak parmakları ile tekrar başımı okşamaya başladı. Dudaklarım ona doğru yaklaştığında parmaklarını dudaklarıma yanaştırıp diğer ayağıyla mesaj veriyor, ben de Ela'nın serçe parmağını emdikten sonra Nina'nın parmaklarına geçiyor, gidip geldikten sonra tekrar Ela'nın sol ayak serçe parmağına geçiyor ve oradan sağ serçeye kadar tek tek hepsini emiyordum. Bunu 1-2 defa tekrarladıktan sonra Nina " Ela hanımcığım, dediğim gibi varmış değil mi?" diye sordu. Ela başını sallayarak gülümsedi ve onayladı. Nina "o zaman şimdi daha fazla kraliçe gibi hissetmek için yanınıza geleceğim ve Can'ın size nasıl hizmet etmesi gerektiğini göstereceğim" dedi. Yerinden kalktı ve Ela'nın yanına oturdu. Bacak bacak üstüne atıp Ela'ya döndü "hazır mısınız Ela hanım?" diye sordu. Ela "evet hazırım" demesi ile ikisi de bana döndüler.


(devam edecek)

Nina'nın Bakımlı AyaklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin