"Saat 21'de bende ol" diye mesaj atmıştı gün içinde. Dediği saatte oradaydım. Salona geçtik ve oturduk. Günden, yaptıklarımızdan bahsederken sürekli saatine bakıyordu. Birden "15 dakikamız var. Gel çabuk önüme diz çök dedi. Anlam veremedim bu hıza. Neye 15 dakika vardı ki? Hemen önüne gittim ve diz çöktüm. Ayakkabısını ve naylon çorabını çıkardım ayağından. Ayağını yüzüme yapıştırdı birden. Deli gibi ovmaya başlayınca ben de deli gibi yalamaya başladım. Ellerimin arasına aldığım ayağı ile hızla sevişmeye başladım. Koklamaya bile zaman yoktu sanki öpüyor, yalıyor ve emiyordum. Sonra diğerini uzattı. Aynı şekilde ağzımdaki ayağı yalamayı bırakmadan ayakkabı ve çorabını çıkardım. Onu da koydu yüzüme. Şimdi her ikisini de tutuyor ve sevişiyordum. Ama gözü hep saatteydi. Sonra bacaklarını aşağıya indirdi ve eteğini sıyırdı. Gel çabuk buraya diyerek yüzümü kasıklarına doğru çekti. O kadar hızlı gidiyorduk ki bir anlam veremiyordum. Belki 30 dakikalık hamleler 5 dakikaya inmişti. Başımı yukarı aşağıya hareket ettiriyor deli gibi oral seks yaptırıyordu bana. İnlemelerinin arasında "deli gibi seks yapmak istiyorum" dedi. Şaşırmıştım bir kere daha. Bu nasıl bir hızdı. Başım kasıklarının arasında iken "çıkar üstünü başını" dedi.
Önce gömleği sıyırdım, sonra ağzım kutusuna yapıştı tekrar. Kemerimi açıp, pantolonumu sıyırdım el ve bacak hareketlerimle. Ayak parmaklarımı kullanarak çoraplarımı sıyırdım. Tam ayağa kalkıp üstüne geçecektim ki ben durdurdu. Elleriyle yanaklarımdan tutup "deli gibi seksi seninle yapacağımı kim söyledi??" dedi ve koltuğun altına elini soktu. Bir koli bantı tutuyordu elinde. Arkama geçti, ellerimi ters kelepçe yapar gibi bantladı. Yerden çıkardığım çorapları aldı ve ağzıma tıktı. Ayakkabısının birini de yüzümün tam ortasına koyarak başımın çevresinde dolaştırdığı bant ile sabitledi. Kolumdan tutup koltuğun karşısındaki dolaba soktu ve zeminine oturturdu. "Bak şimdi. 1-2 dakikaya sevgilim gelecek. Çok işim var ama seni de çok arzuluyorum dedim ona. Küçük bir fast-fuck yapacağız ve sen bizi buradan seyredeceksin. Sana iki günde biraz fazla izin verdim bir şeyleri yapman için. O yüzden frene basıp itaatini ve tutkunu göreceğim. Gıkını bile çıkarmadan izle" derken kapı çaldı. Salondaki tüm eşyalarımı da alıp yanıma yerleştirdi ve dolabın kapağını 2 cm açık bırakacak şekilde kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nina'nın Bakımlı Ayakları
Fanfictionİzmir'in en güzel ayaklı kadınlarından biridir Nina. Alımlı, zeki, güzeller güzeli. Onun ayaklarına olan aşkın bir hikayesi bu... Hikayelerin yıldızı: @ninasfeet.toes