Kiedy weszlam do sali od matmy nauczycielki jeszcze nie bylo za to wszyscy uczniowie siedzieli na swoich miejscach i tylko jedna miejsce bylo wolne :obok jakiejs dziewczyny , bladynki o niebieskich oczach.Bala sie wyczytalam to z jej mysli.
Bala sie mnie, tego ze obok niej usiade.No coz ale musialam .Pare sekund po tym jak zajelam miejsce obok tej blondynki weszla pani od matmy.
-Dzien dobry moi drodzy uczniowie jak juz pewnie zauwazyliscie mamy nowa uczennice w szkole mam nadzieje ze sie nia zaopiekujecie. - powiedziala. Na co paru chlopakow gwizdnelo a ich mysli to mniej wiecej " Ale laska juz jest moja" lub "uuu kolejna dupa do kolekcjii" itp.Jak juz wszyscy zajeli sie lekcja ta blondynka do ktorej sie dosiadlam odzezwala sie do mnie
-Hej jestem Clarisse a ty ?
- Katniss.Milo cie poznac .
- Ciebie rowniez .Jak bys chciala to mozesz isc ze mna na lunh ,poznasz pare osob .Co ty na to ?
- Bardzo chetnie dzieki.
-Super to przed lunhem jaka masz lekcje ?
- A po tej lekcji czasem nie ma lunhu ?
- Aaa no racja sorry no to idziemy razem.
-ok.
Dzyńńń dzwonek zadzwonil i spakowawszy sie ruszylam za Claris do stolowki.Jestesmy juz w kolejce po lunh kiedy podchodzi do mnie ta zmiennoksztaltna z brazowymi wlosami i mowi
-Czesc jestem Leah i mam dla ciebie pewna propozycje widzisz tam tego chlopaka z tatuazem na prawym ramieniu - powiedziala wskazujac na wilkolaka ktorego bardzo nie lubilam: Sama. To on doprowadzil do tego ze moj ojciec zmarl wieszajac sie bo namacil w zwiazku mojej matki i ojca matka zostala zabita przez rade starszych za zwiazanie sie z wilkolakiem a z ich zwiazku powstalam ja . - On chcialby zebys dolaczyla do jego klubu dobrze wisz o jaki mi chodzi - powiedziala po czym szepnela mi do ucha - jak by co to chodzi o watahe.- po czym odeszla nie odwracajac sie zas Sam caly czas patrzyl mi sie prosto w oczy. Dopiero po dzwonku konczacym lunh odszedl a ja musialam i sc na polski.No i nie poznalam tych paru osob.Na polskim bylo jeszcze gorzej bo bylam z jakimis dwoma jeszcze innymi zmiennoksztaltnymi i jednym wampirem . Jeden wilkolak taki z czarnymi wlosami i oczami mial chyba na imie Jacob a ten z takim samym kolorem wlosow i oczu co ta Leah to chyba byl Seath. Zas wampir to moj stary kumpel Edward i to wlasnie z nim usiadlam ( To byla jedyna osoba ktorej nie moglam czytac w myslach) mialam nadzieje ze mi wyjasni sprawe z wilkami. Po polskim mialam jeszcze pare lekcjii , potem poszlam na male polowanie...
I co myslicie pisac w kom jak cos dzieki ze chociaz komus chce sie to czytac . <3