1.Bölüm

292 69 61
                                    

Kanatsız Ruhlar 1. Bölüm

Hızla ayakkabılarını giyindi geç kalıyordu genç kız önce kütüphaneye gitmeli sonra ise okula gelmeliydi. Hızlı olmalıydı yoksa ilk ders hocası acımasızca yok yazabilirdi. Yurttan ayrılan kız hemen sokağın başındaki kütüphaneye doğru koşturdu, tarih ödevi için alması gereken bir kitap vardı. Soluk soluğa girdiği Kütüphane de tarih bölümüne doğru yavaş adımlar ile gitti bir yandan soluğunu toparlamaya çalışıyordu hızlı olmalı, vakit kaybetmemeli idi ilk zilin çalmasına 1 saat vardı ve buradan okul 30 dakika sürüyordu.
İstediği kitabi bulmak için rafları inceleyen kızın bir kitaba eli değdi kitap çok ilginci açıkçası kitaptan çok deftere benziyordu dikkatini çekmişti incelemek için eline aldığında defterin üzerindeki yazı dikkatini çekti "ben penceresiz kalan o kız çocuğu için yaşayamadım" defter çok eski duruyordu aklı defterde olduğundan onu da yanına aldı hemen üst rafta ki kendi alması gereken kitabi da alıp görevli masasına doğru gitti kitap ve defteri emanet olarak kaydettirip hızla kütüphaneden ayrıldı otobüs durağına giden genç kızın aklı hala defterdeydi otobüse binince küçük bir inceleme yapacağını aklına not edip otobüsü beklemeye başladı.
Otobüsü gelen genç kız otobüse bindi orta koltuklardan birine geçti ve defterin orta sayfalarından birini açtı göz gezdirince bunun bir kitap veya boş bir defter olmadığını ve günlük olduğunu anlayınca iyice meraklanma genç kız okumak için can atıyordu. Yurda gelir gelmez bu defteri okuyacağını aklının ucuna not edip ödevine odaklandı.
Otobüsten inen genç kız saatine baktı son 15 dakikası kalmıştı hızla okula girdi sınıfına koşup sırasına oturdu neysek zamanında gelmişti de öğretmen den laf duymayacaktı ilk işi tarih ödevi ile alakalı olan kitabi çıkarıp notlarını almak oldu öğretmen gelene kadar bunu yapabilirdi.
Gün sonu yaklaşmış okuldan çıkmasına az bir zaman kalmıştı hala aklı o defterde idi, bir an önce gidip okumak istiyordu okuldan 5 dakik sonda çıksa yaklaşık 1 saat sonra yurda varacak ve defterini okuyabilecekti. Zil çalması ile hızla sınıftan ayrılan genç kız otobüs durağına doğru hızlı ve seri adımlar ile ilerledi şansına otobüse yetişmiş ve hızla binmişti ama maalesef okul çıkışı olduğu için boş koltuk yoktu ayakta Seyahat etmesi gerekiyordu, derin bir soluk aldı ve yolculuk boyunca yurtta ne yapacağını düşündü kulaklığını takıp müzik dinlemeye başlayan genç kız uzun bir yolculuk sonu yurt durağına varmıştı hızla otobüsten inip yurda giriş yapan genç kız odasına ilk işi üstünü değişip yarınki yapacaklar listesini hazırladı ve sonunda o an gelmişti defteri çıkarıp okumaya başlayabilirdi.

~KİTABIN ASIL BÖLMÜNE GEÇİŞ YAPILMIŞTIR OKURLARIN DİKKATİNE ~
10 mart 2012
Merhaba sevgili günlük bunu yazarken şuan on iki yaşındayım , bugün ilk defa yazmaya merak saldım bende dedim ki niye günlük yazmayayım iyi etmişim dimi bugün günlerden 10 mart 2012 ilk önce sana ben kimim onu anlatayım sonra bugünü anlatırım sonra ise gün gün gideriz olur değil mi ?? O zaman başlıyorum.
Ben sadem soy adım yok var ama yok ben babasız büyüdüm babam terk etmişti beni aslında ben babamı çok merak ediyorum bilmiyor musun ? Ama gelir gider di hiç yanımda olmazdı onu özlerdim. Neyse işte annem ise çalışıyor ismi Nermin annem de çalıştığı için ben anneannem ve dedemle yaşıyorum anneannemin göz renginden dolayı maviş diye seslenirim ona dedem var bide baba olmuştu bana onu da severim ben neyse işte annem hep çalışıyor günlük biliyor musun gece bile işe gittiği oluyor çoğu zaman onu çok özlüyorum belki babam başımızda dursaydı annem çalışmazdı onu da düşünüyorum ben .sonra bir kuzenim var sürekli bilgisayarında oynamam için kucağına oturtuyor ne için yapıyor bunu bilmiyorum benimle ilgileniyor teyzemin oğlu ama bana abilik yapıyor bide eniştem var oda bana baba gibi oldu, teyzem zaten anne yarısıdır , bide dayılarım var bir dayım hasta öyle diyor nenem gil neyi var bilmiyorum ama biri de şehir dışında çalışıyor arada gelir oda ikisinde bana düşkün bende onları seviyorum iste benim ailem bu kadar şimdi sana bugün okulda olanı anlatacağım sevgili günlüğüm bugün okulda gene dışlandım gene sevilmedim. Başka birsi olmadı .
Aslında olmuşta olabilir emin değilim dur ben anlatayım sen söyle olmuş mu , olmamış mı. ? Okuldan çıkışta yaşadım bunu birileri sanki beni takip ediyordu yani öyle hissediyorum acaba cidden beni birileri mi takip ediyordu bilemiyorum neyse işte Eve geldim . İlk işim ödevleri yapmak oldu sonra evde temizlik yaptım evet evet temizlik sonra biraz mahallede oyun oynadım ve eve çıktım şimdide seni yazıyorum sonra uyuyacagim. İyi geceler sana günlük yada tek sırdaşım.

Kanatsız Ruhlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin