3.bölüm

122 35 51
                                    

Hayatta bazen yol gösteren ararsınız kendinize bu kitap ta benden size bir yol gösteren olsun
Kızıl yazar~

*olan yer tarihi değiştirilmiştir gercek hayat hikayesi olduğu için sadem karkateri bunu gerçek tarihini vermemi istemedi bilginize ve +18 mevcuttur.*

(Bu bölümden sonra can alıcı noktalar olacaktır o yüzden bölümleri 1000 kelime üzeri yazmamaya karar verdim ama isteyen olursa fazla kelime olabilir DIKKAT PSIKOLAJIK SIDDET TACIZ ICERIYOR)

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

1 Kasım 2014

Sana kabuslarimdan bahsetmiştim değil mi şimdi daha beter olmaya başladılar sürekli beni içine çeken bir siyahliklar görüyorum gücümü tüketiyor gece bir yarısı uyanıyorum ve sonrası yok uyuyamıyorum. Ben cidden napacagim aileme söylemeye korkuyorum söylemesem böyle inan napacagimi bilemez hale geldim.. kendime bir pencere ariyordum bir umut bir güzel an ama bulamıyorum,  bi pencere lazım bana güneş alabileceğim huzur alabileceğim kabuslar dan çok sıkılmıştım artık ben..  bilinmeyenler içinde boğuşmak beni yoruyordu, canıma tak etmişti ama dayanmam gerekiyordu 

3 Kasım 2014

Hayat ne çabuk geçiyordu bazıları için yaşadıgima şükreder Hale gelmiştim son zamanlarda tek yaptığım aktivite okul ev di dışarı çıkmak istemiyordum kendimi eve kapatiyordum kitap okuyor , yada temizlik yapıyordum evet evet ne var yani temizlik yapamam mi? Doğum günüme bugünü saymaz isek 20 gün kalmıştı heyecanlıyım rüyamda babamı görmüştüm belki gene gelir di değil mi ? Gelsin di lütfen...

6 Kasım 2014

Okulda dislanmalarim artmıştı bir kızla kavga etmiş kızın saçlarını yolmustum ama bana kızma lütfen oda elimi incitmis ti kavga sebebi ise sadece günlüğümü çalmıştı bu yüzden di kavgam... disiplinlik olmuştuk korkuyordum ailem kızacak diye ama bu olmamıştı mutluydum canım yanıyordu ama mutluydum ailem beni savunmuştu o an acaba dedim kuzenim ve eniştemi söylesem mi diye ama vazgeçmiştim...

10 Kasım 2014

Atatürkü olum yıl dönümü idi okulda tören vardı oldun olası gürültüyü sevmeyen yapım vardı en arkaya geçip sesiyle saygısızlık olmaması için törenin bitmesini bekledim her yıl olduğu gibi tören sonu dersler devam edilmişti bugün teknoloji dersinde projemi sunmuş 100 puan almıştım.  Eve geldiğim de teyzem gil burada idi korkmuştum hızla odama gitmiştim kendimi kapatmıştım dikkat çekmemek için üstünü değişip selam verip ödevim var demiş geri odama girmiştim korku sarmıştı bedenimi..

11 Kasım 2014*

Dayım kaza yapmış ve araba pert olmustu dayim yaşadığı için kurban kesmişti anneannem ve dedem evde yoktu kapı çaldı gelen kuzenim Yusuf abi idi tek olduğumdan dolayı korkuyordum etleri yukarı çıkarmış sonra beni odama çağırmıştı soyunmami istemiş ti korku ile dediği yapmıştım beni yatağa yatırmış belime yastık koymuş bacaklarımı açmıştı yüzüme Bi havlu örtmüş tu ne yaptığını anlamıyordum o sırada bacak aramda sizi hissetmiştim canım yanıyor du yatagi sıkmaya başlamıştım susmam için ağzımı kapıyor gözümü açmamam için beni uyarıyor du sonra kalktı lavaboya girip sonra evden çıkmıştı hemen üstümü giyindim çok ama çok canım yanıyor du akşama doğru kanamam başlamıştı ilk önce kizligimi  kaybettiğim düşünürken kanama birkaç saat sürünce hastalandigimi anlamsitim ama o saatler bana Bi ömür gelmişti cok korkmuştum kabuslar ile uyanıyor kabuslar ile kalkiyordum gece.

12 Kasım 2014

Dün ki olaydan sonda gece uyuyamamış durmadan kabuslar görmüştüm bacak aramda hala Bi sizi vardı ama çözemiyordum zor bela hazırlanıp okula gitmiştim okulda cok fazla uykum olduğundan ama kabuslardan uyuyamadığımız dersleri pek anlamiyordum aileme söylemek bi yana acayip derecede korkuyordum kimseye anlatamıyor,kendimi koruyamiyordum  canımı yakıyor du bu durum ...

14 Kasım 2014

Kabuslar  git gide artıyor kalbim dayanmıyor du buna kendimi toparlamam gerektiğinin farkındayım biraz dizi izlemiş sonra instagrma da gezmistim ama doktora ihtiyacım olduğunu biliyordum  ama gidemezdim öylece ailem şüphelene bilirdi sanalda birçok arkadaş edinmiştim abi dediğim insalar vardı konusmak rahatlatiyordu
Orada ismim irin iris ti abilerim vardı poyraz,Teoman,mert ve birçoğu mutluydum yada mutlu olmak istediğin yerde olduğum için bana oyle geliyordu .

16 Kasım 2014

Bugün biraz kendimi toparlamistim abilerim iyi geliyordu bana  doğum gunume son 10 gün kalmıştı doğum günüm öğretmenler günü olmasi sebebi ile okulda kutlama olacakti ama bana değil di kutlama neyse önemli değil fi alıştım ben kimsenin beni hatırlamamasina...

18 Kasım 2014

Hayatım da çok fazla zorlandığım dönem ölmüştü evet 14 yaşındaydım ama şimdiden hayatın zorluğunu biliyor savaşıyordum bir yerde okumuştum babasız kızlar buyuyemez büyümek zorunda kalir diye haklı idi buyuyemiyorduk ama zorundaydık malesef büyümek zorunda idim. Birkaç gündür kabuslar yüzünden uyuyamıyor gündüzleri sersem ce geziyordum hayatım kaymış gibi hissediyordum normal mi bilemiyorum bunuda...

20 Kasım 2014

Bugün anneannemin doğum günün idi bu yüzden tüm aile bizde toplanmıştık kuzenim ve eniştem de dahil dikecek Bi pasta kesilmiş ti ben hemen odama geçip uyuyor numarası yapmıştım ama kuzenim gelmişti gene bana dokunuyor du hissediyordum ama sesimi çıkaramadım biraz dokunduktan sonra gitmişti kalbim çok hızlı atıyordu acayip korkmuştum...

24 Kasım 2014

Gelmişti işte o gün okulda öğretmenler günü kutlanmis ti doğum günüm değil bazı hocalar sadece kutlamış geçmişti. Aksam ise gene mini Bi kutlama vardı  teyzem gil gene bizde idi bu sefer parti bana ist sayıldığı için odama gidemiyorum burada kalmak istemiyordum ama mecburum buna aklima gecen yıl gelmişti

-flaş black--

24 Kasım 2013

13 yaş gücümü kutluyorduk annem teyzem nenem dedem sigara için dışarı çıkmıştı kuzenim yoktu eniştem beni bacağına yatırmış belime masaj yapıyordu sonra ise özel bolgelerime dokunuyor içim değişik oluyor ailem gelince bunu bırakıyor du . Onlar gidince hemen uyumaya çalışmıştım.

-flaş Black sonu-

Ya gene aynısını yaparsa diye annemin dibinden ayrilmamistim korkuyordum çünkü istemiyordum bunu

25 Kasım 2014

Dün hicbirsey olmamıştı ve ilk defa kabus görmeden uyumuştum bu beni mutlu etmişti ama korkuyordum hala çünkü bu bitneyek ti biliyordum bunu  ama alışıyorum sanki bide son zamanlar da haberler de çok fazla vardı taciz diyorlar di galiba bu normal birsey di yoksa haber yapmazlardı değil mi?

27 Kasım 2014

Okuldan gelince çok yorulmuş uyuya kalmıştım uyandığım da ev boş tu biraz korkmuştum bu durumdan ama sonra markete gittiklerini öğrenmiştim ve rahatlamistim biraz ders çalışıp kitap okumaya karar verdim matematik dersini severdim ödevimi yapmıştım şimdi kitao okuyabilirdim.
Kitabımı bitirdik ten sonra mini Bi sandviç yapıp onu yedim artık akşam olmustu geç yatarsam ailem kızardı uyku mooduna geçmiştim çoktan 

29 Kasım 2014

Bugün babam geldi okula ama görüşmek istemedim kovmustum onu bu sefer beni kandırmasına izin vermeyecektim eve geçtiğimde dedem anneannem Babamla konuşmam için baskı yapmıştı ama istemediğimi belirtmiştim istemiyordum onunla görüşmek istemiyordum ben bukadar baskıya gelmeye gerek yoktu bu yaşıma kadar yoktu şimdide olmamalıydı asla ama asla onu affetmeyecektim tabi ben bunları konuşurken geleceği bilemiyor tükürdüğümü yalayacagimi bilmiyordum ne yapacağıma karar vermemiştim açıkçası korkuyordum .

Yeni bölüm sınırı 35 vote 20 yorum.
Sınır gecilmeden yeni bölüm atilmayacaktir .
Sadece boş hayalet okur istemiyorum ben lütfen en azından voteler çoğalsın. Ücret odemiyorsunusunuz sonuçta değil mi lütfen hakkımızı verin.

Sadem hakkında bilgiler kitap hakkında gelecekten spoiler ve daha fazlası için
insatgram adresimiz ;
Kanatsizruhlaroffical

Kanatsız Ruhlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin