Yeni kapak nasıl olmuş .
Ahmetten"
Eve vardığımızda saye yerde yatıyordu hızla koştum yanına " saye!" Kurşun karın boşluğuna yakın bir yerdeydi öksürüp bana baktı " ahmet" yutkundu" sst konuşma yorma kendini bak ambulans geliyor sabret guzelim " ellerini uzattı "bitti savaş kaybettik ahmet" buruk Bi tebessüm sundum" bitmedi saye bitemez izin vermicem buna güzelim benle kal bana bak"gozleri kapandı ve ortamda bir tek o çığlık duyuldu" anne!". Ambulans geldi ve saye yi hastaneye götürdü durumu ağırdı biliyorduk iris ise sakinlestiriciler ile ayakta duruyordu .
Ölüyor du kardeşim ... ama ölmesi gereken o değildi ki niye o ölüyordu hastanede koridorunda saye den haber bekliyorduk . Yusufun Turgut yüzünden elimizden kaçmasına dayanamiyorduk,ne kuzey ne ben içimizde bilmediğimiz bir öfke vardı, ve bu öfke amca onlar ölünce geçecekti.
Saye yaşamalı idi yaşamalı ve hayatına devam etmeli idi.
Saatler sonra çıkan doktor ile ayağa kalktık " durmu nedir acaba ?" Doktor yüzünü yerden kaldırıp baktı bizlere tek tek bir terslik vardı seziyordum bunu" kurşunu çıkardık ama malesef kurşunun ucu karın bölgesinde bir damarı delmiş şuan iyi ama iç kanama riskine karşı bir gece yoğun bakımda bekleyeceğiz " Derin Bi nefes aldı " yarın normal odaya alırız ama bunu yapanları polise şikayet ettiniz değil mi?" Buruk ca baktık" ettik doktor bey merak etmeyin şimdi haber vereceğiz yarın uyanacağıni sayenin" doktor başı ile onaylayip gitti.once irise bakmış sonrada aşağıya inmistik kuzey ile . İris bir odada uyutuluyordu başında Cemre eftelya ve ares vardı. Biz ise aşağıda idik polise son durumun bilgisini vermiştik ve bekliyorduk . Bize kalsa Yusufu 1 kaşık suda bogabilecek iken şimdi sakin kalmamız gerekiyordu.
Kafamız dolu şekilde sadece etrafı izliyorduk . " sayeye birşey olursa kendimi asla affetmem."burukca ona baktım" bende affetmem kuzey bende " irise ne olacak ?" Kuzeyin sorusu ile kafama asıl soru dank etmişti irise ne olacaktı ."birşey olmayacak bizle kalacak saye ye yapamadığımızı ona yapacağız ve kurtaracağız onu" .
Kuzey bana tip tip baktı bu normal Bi bakış değildi birseyler planladığının farkındaydım ,sorsam da söylemeyeceği için sustum.2 saat sonra
Bilal gelmişti sonunda konuşmuştuk herseyi iris ve sayeyi saye hastaneden çıkar çıkmaz götürecekti. Aytekin bey gizliden ayarlamisti Bi yurtdisina giden tırla çıkacaklar dı turkiyeden böylelikle nereye gittiğini hemen bulamayacaklar dı yani plan o yöndeydi.
İris aşağıya geldiğinde Bilali görünce koşarak geldi"Dayı!!" Bilalin yüzündeki tebessüm görülmeye değerdi cidden değer veriyordu irise ve sayeye"kızıl cadım!"sarılmalarını tebessümle izledim çok güzel bir dayı yeğenlerdi belki öz olsa bu kadar değer vermezlerdi birbirlerine , gülümsedim "iris dayın sana bir hediye almış "iris merakla baktı "Ne ne hediyesi?" Bilal arkadaki arabasına gidip bir kedi ile geldi bembeyaz tüyleri vardı ve minik pembe prenses kıyafeti ,irisin gözlerinin parladığını gordum seviyordu hayvanları hızla kucağına alıp öptü "ismi ne ve cidden bu benim mi?"Bilal başı ile onaylayip "evet senin ve ben ismini hanım koydum küçük hanım diye sesleniyorum öyle alıştı yani "iris tam birsey diyecekken Cemre koşarak geldi"saye yi normal odaya almaya karar verdiler "nefes nefese kalmıştı kızcağız herkes derin Bi oh çekti sonra odaya doğru yol aldık. Koridorda doktorla karsilasmistik durumunu sormak için durdum"doktor bey saye nasıl yani normal odaya alınmısta"doktor gülümseyerek baktı "durumu iyi yarın akşam üstü taburcu edebilirim ama dikkatli olması lazım en azından dikişler düşene kadar"aklima tir olayı gelince hemen atladim"saye. Yurtdisina cikicak ta bir kaç iş için sorun olur mu çoğunlukla yatabilecegi bir araçla gidicek zaten?"Doktor başı ile onayladi"olmaz ama genede ilk 3 gün çıkmasa iyi olabilir" teşekkür edip odaya doğru yürüdük.Sayeden:
Uyandığımda herkesi başımda bekliyordum evet ama Bilal i hiç beklemiyordum yalan yok şimdi. Ama sevinmiştim onla çok zor durumda kalmasak konusmuyorduk. "Hoşgeldin bilal"tebessum ile bana baktı " hosbuldum abla " burukca baktım ailemden tek kalan kişiydi belkide hepsine iyi olduğumu kanitladiksan sonra uyumuştum yorgundum korkuyordum içimdeki endişe bilmiyordu Bilal gil planı söyleyince tamam demiştim. Sagolsun Aytekin babam gene bana yardım etmişti hastaneden çıktıktan sonra ilk önce ahmetlerin evine geçecekmişiz 2 gün sonra da tırın kalkacağı depoya gidecekmişiz .
2 GÜN SONRA YAZARDAN
Bugün birileri için veda günü idi bugün biri kardeşini ,biri abisini ,biri dostunu, biri canını kaybedecekti biri ise katil olacaktı valizleri tırın sonuna yerlestirilmişti saye yi tırın on tarafinda aslında şoför için ayrılan yataklardan birine yatırdılar iris ise koltuğa oturdu şoför aslında sayeyi tanıyordu babasının arkadaşı olduğu için. Ama belli etmedi içinden çok üzülüyordu bu genç kıza herkesle vedalaşma vakti gelmişti o Ahmet deponun kapısından baktı o sırada arkasında tam ensesinde bir demir soğukluğu hissetti "kuzey!" Bağırdı herkes gördü iris te gördü ama saye gormedi ama duydu hemce cok net duymustu. Turgutun öne çıkıp ya saye yi verirsiniz yada Ahmet ölür lafını daha saye araçtan inmeden bir silah ateşlendi. İris korkuyla bağırdı "Baba!" Ağzından 2. Kez baba lafı cikmisti gene Ahmet için di bu haykırış ama busefwr acı Bi çığlıktı ama Ahmete birsey olmamıştı Bilal arkadan gözüktü Turgut yere düşmüştü, Turgut ölmüştü. Biri canını kaybetmiş, biri katil olmuştu.saye tırdan inemedi. İris ahmete koştu sarıldı gözleri doluca baktı Ahmet konuştu " birsey yok cimcime bak iyiyim ben" zoraki Bir gülümseme taktı kendine. Kuzey ve Ahmet zorla tira geri bindirdi iris ve sayeyi tir depodan çıktı geriye ise 1 cesed 1 katil ve 2 masum dost kalmıştı. Kendine en çabuk gelen kuzey oldu turgutu gömmeliyiz. Araca konuldu ceset ve bir dağ başına gömüldü . Kendine gelen Ahmet konuştu. " ettiğini buldun Turgut. Kimsesiz bıraktığın kız gibi kimsesiz kefensiz gomuldun sana da bu yakışırdı.
Evlere dönüldü Bilal bir süre ahmetler de kalma kararı almıştı zaten gidemez di de uzun bir süre babasının yanına ne diyecekti ki katil oldum mu?
Telefondan sürekli irisle yazisip nerede olduğunu öğreniyorlar dı Bi yandan Bi yandan sa tel düşmanları Yusuf kaldığının da farkindaydılar. Artık zaman boldu fakat özlem daha fazlaydı ilerde ne olacak kimse bilmiyordu .
Tüm acılar üstüne birde birde özlem eklenmişti. Ahmet irisin baba çığlığını asla unutmayacaktı...iris ise Ahmetin baba sevgisini...Gençler malum 6 şubatta yaşadığımız felaket yüzünden çok yara aldık bende adanada yaşadığım için uzun süre kendime gelemedim bölüm uzun veya kısa veya çok boşluklu olmuş olabilir oturtamamis olabilirim lütfen kusura bakmayın cidden sırf sizler için yazdığım Bi bölüm oldu . Söz veriyorum diğer bölümde toparlayacagim.
Milletçe başımız sagolsun...Yeni bölüm sınırı 45 vote 40 yorum.
Sınır gecilmeden yeni bölüm atilmayacaktir .
Sadece boş hayalet okur istemiyorum ben lütfen en azından voteler çoğalsın. Ücret odemiyorsunusunuz sonuçta değil mi lütfen hakkımızı verin.Sadem hakkında bilgiler kitap hakkında gelecekten spoiler ve daha fazlası için
insatgram adresimiz ;
KanatsizruhlarofficalParodi açmak için lütfen bana ulaşınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatsız Ruhlar
General FictionKütüphane de ders çalışmaya giden bir kız, kitaplar arasında dolaşırken bulduğu Bir günlük. Günlük burada ne arıyordu? Normalde günlük kişiye özel olmaz mıydı? Ne geziyordu burada ? Peki ya kimindi ? Günlüğün kapağındaki yazı dikkatini çekmişti yıld...