Bazen kimileri tek ,kimileri ise çoğunluk ta yaşamı seçer.
/kızıl yazar* OLAN KISIM CINSELLIK ICERMEKTEDIR OKUMAK ISTEMEYEN ANLAYABİLIR
Pencereden baktığımda Yusuf'un silahı ateşlediğini gördüm, ben daha kapıya varmadan kapı kırıldı Yusuf içeri adımını attığında ,kuzey de ona silah çekmişti "sadem nerede!" Kaşlarımı cattım"sadem diye biri yok dedim ya kardeşim anlamıyormusun?" Yusuf ters Bi hareketle silahı kuzeye tutup ateşledi hızla silahıma davrandım " sadem burada çünkü onun olan resmi gördüm tam şurada " diyip masayı işaret etti . Siktir siktir bidaha siktir orada iris te vardı. Yanidna ki şahıs konuşmaya başladı "o bebek kimin ve sadem nerede" iyice batmıştır kuzey yaralı idi kurşun nereye saplandı bilmiyordum ama bayılmak üzereydi o sırada adamlar geldi yusufun ve yanındakinin arkasından onları silahın kabaza si ile bayilttilar,hızla kuzeyin yanına gittiğimde kurşunun neyseki karın boşluğuna geldiğini gördüm ."eftelya !"
Eftelya hızla yanıma geldiğinde olayı anlamış gibi elindeki ilkyardim çantasını yere koyup kuzeyin yarasına müdahale etti onu koltuğa taşıyıp ,adamlara 2 kişinin burada kalacağını diğerlerinin ise yusuflari alıp kuzeyin deposuna götürmesini soyledim,Şuan onlara bakamazdim kuzey iyilesmeli idi önce. Kuzeyin kendine gelmesi pek fazla zaman almamıştı, ama hala uyuyordu . Cemreyi arayıp durumlarını öğrendim eftelya ve aresi yanlarına gonerecegimi söylemiştim burası artık tehlikeli idi . Ama şuan irisin öğretildiği söylemeyeceğim . Gerçi tam öğrenildi sayılmaz di ama olsun bilmeleri gerekmiyordu da .Bu gece bitmesi için Allaha yalvarmaya başladım. Koltuğa kafamı yaslayıp tavana baktım bir süre ,kuzey kendine gelince depoya giderdik nasıl olsa .Kuzey sabah 5 civarı uyanmıştı simdi ise arabaya binmis depoya gidiyorduk ."Ne yapacağız kuzey?" .
Bi bana bakıp yola devam etti"ne istiyorlar öğrenip biraz hırpalarız diye düşünüyorum açıkçası "başımı sallayıp önüme baktım .yaklaşık yarım saat sonra depoya gelmiştik araçtan inip depoya doğru yürüdüm içeriden sesler geliyordu,bizi gören Yusuf bağırdı "sadem nerede !" Anlamakta zorlandığını konuyu tekrar açtım "sadem yok okey gitti puf oldu bulamayacaksın onu" yüzü düşmüştü bir anda kuzeni de yanında bağlı idi ama onun ağzı kapalıydı." Sademi bulmam lazım annemin ona ihtiyaci var !" Şuh Bi kahkaha attım ."Ne için ihtiyacî var bu sefer de öldürmek için mi?" Yüzünün çöktüğünü gördüm " hayır,annemi kurtarmak icin" hızla suratına vurduğumda acıya dayanamayıp bayılmıştı .Saye sadem:
Saatlerdir Ahmet ve kuzeyden haber bekliyorduk ,kuzey vurulmuştu eftelya en son o iyi dediğinde Bile icimiz rahat etmiyordu .aklıma yusufun beni kaçırdığı o gün geldi . Ya gene beni kacirirsa...~flaşback~
Evden çarşıya diye izin alıp evden çıkmıştım otobüs durağına gidiyordum içimde kötü bir his vardı. Ne olduğunu cozememistim . Bi yandan anneme yazıyor, bir yandan otobüs bekliyordum . Gelen otobüs ile kalkıp otobüs bindim yol uzundu etrafı inceleye inceleye gitmek yerine kitap okumayı tercih etmiştim .
Birkaç dakika sonra çarşıya geldim aşağıya inip ,etrafıma baktığımda ilk bir kıyafet dükkanına girmeye karar verdim ,anneme güzel bir tişört alabilirdim severdi o tişört. Ara sokakta bulunan çokta pahalı olmayan bir bujiteri ye doğru yürüdüm ne olduysa o ara sokağa girdiğimde oldu ağzıma kapatılan bir bez. Gözlerimin kapanması ve gelen bir ağır uyku gerisi yoktu .
* Uyandığım da Bi yatağa bağlı idim kalbim küt küt atıyordu korkuyorum . Bağırsam ne olduğunu anlayabilirdim ama buradan kaçmak için yol bulmalıyıdım. etrafımı incelerken karşı kapıdan sesler geldi korkum artık daha fazla artmıştı kapıyı açan kişiyi görünce daha çok kötü olmuştum. Yusuf ve arkasında Turgut . Gülüyorlar dı hemde çok kötü gülüyorlar dı. Anne beni bul lütfen...üstüme gelirken soyunan Yusuf ile gozlerimi kapadım *
Kaç gündür burada kaç gündür tecavüze uğruyorum sayamamistim artık ne kalbim ne beynim ne de bedenim dayanıyordu. Gücüm git gide tükeniyor du.Ahmet ateş ten.:
Cemrenin beni araması ve ısrarla Müge anliyi acmami istemesi üzerine kuzeyin galerisinde ki odadan açmıştım ve şok geçirmiştik. Kuzey bana ben kuzeye bakıyordum saatlerdir . Kapı hızla açıldı gelen Cemre idi.
"Bu iris!" Cemre başını salladı " evet iris. Sucladigimiz kendimizden uzak tuttuğumuz iftira ya inandığımız kız!" İç çektim "Ne yapacağız peki 2 aydır kız kayipmis " kuzeyin sözü ile bilmiyorum dercesine kafamı salladım " ben adana emniyeti ile görüştüm ihbar eden kişi irisin komşu kızı haber alamayınca günlerdir ilk irisin annesine gidiyor annesi kızım evden kaçtı benim kızım değildir o artık diyor ve Sümeyye gidip polise başvuruyor kacmicagina inanıyor çünkü irisin 1 ay polis ile arıyorlar ve şimdide mugeye çıkmışlar iris en son Çarşıda gözüküyor Bi ara sokağa giriyor ama çıkışı yok resmen uçmuş puf yani" aklım almıyor du kim ne isterdi ki acaba sumeyyenin dediği gibi kuzeni mi kaçırdı.
Yaklaşık 2 hafta sonra Yusufu görenler vardı ve kaçıran o olduğu ortaya cikmisti yer tespiti yapıyorlar di ve sumeyyenin tek korkusu zarar gelmesi idi . Müge ise tecavüz olayından şüpheleniyor du. Ve bulunmuştu elleri ayakları bağlanmaktan zincir izleri darb izleri ve tecavüz belirtileri vardı. Müge hanım ne kadar kanit var desede sadem in annesi inanmıyor du sadem ise kendinde değil diye ifade veremiyor du onu bekliyorduk. Doktor uzun Bi süre uyanmayacaginj en az 2 gün kesintisiz uyuyabilecek kıvamda olduğunu söyleyince Müge polis dikmiş ti kapıya Cemre ben kuzey ve Sümeyye harici girmek yasaktı.
Zaman geçmek bilmiyordu böyle zamanlar da . Sadem uyandığında ifade verirken şikayetçiyim demişti ama davada sadem i deli yapmışlar ve davayı düşünmüşler di evden de kovulunca biz sahip çıkmıştık.SİMDIKI ZAMAN:
Yazardan:
Saye kendine geldi, kendine gelmesi de gerekiyordu,o Bi anneydi ,kızı kendisinden destek aldiyordu ayağa kalkmalı idi. Eftelya ve çocuklar uyuyordu. Cemre ve saye ise kuzey gilin gelmesini bekliyordu. Cemrenin telefonu çalması, kapının kırılması ve bağışların silah tan çıkan sesin gelmesi bir olmuştu Cemre tam o anda telefonu yanitlama idi belki daha kötü olacaktı ,vurulan saye idi Cemrenin önüne atlamistı ,yukarıda eftelya çocukları korurken,telefondan sesi duyan iki genç adam korkuyordu . Silah çeken adam uzaklasiyordu. Kuzey gil yaklaşıyor du . Cemre saye yi uyandırmaya çalışıyor du ve kuzey gil evin dışında, eftelya ve çocuklar ikinci katta bir ses duydu. "Saye" bu ses Bi çığlıktı ,bu ses Bi yalvarmaydı. Yaşasın diye Bi bagiristi. Bu ses acı Bi gerçeğin sesi idi. Herkes anlamıştı o kurşunun kime geldiğini, bir yanda anne kaybetme korkusu ,bir yanda kardeş dost kaybetme korkusu ,ve öte yanda ise evladından uzak kalma dayanama korkusu vardı. Peki ya saye ye birsey olursa iris e kim bakacak tı!Yeni bölüm sınırı 35 vote 20 yorum.
Sınır gecilmeden yeni bölüm atilmayacaktir .
Sadece boş hayalet okur istemiyorum ben lütfen en azından voteler çoğalsın. Ücret odemiyorsunusunuz sonuçta değil mi lütfen hakkımızı verin.Sadem hakkında bilgiler kitap hakkında gelecekten spoiler ve daha fazlası için
insatgram adresimiz ;
KanatsizruhlarofficalParodi açmak için lütfen @resmiparodi veya bana ulaşınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatsız Ruhlar
General FictionKütüphane de ders çalışmaya giden bir kız, kitaplar arasında dolaşırken bulduğu Bir günlük. Günlük burada ne arıyordu? Normalde günlük kişiye özel olmaz mıydı? Ne geziyordu burada ? Peki ya kimindi ? Günlüğün kapağındaki yazı dikkatini çekmişti yıld...