4.bölüm

64 12 25
                                    

1 Aralık 2014
Bazen dalıp gidersin uzaklara sevinirsin ofkelenirsin ama ne vazgeçebilirsin ne sevebilirsin...
İnsanlar hep böyle değilimdir heo en sevdikleri tarafından vurulmazlarmı bende tam öyle oldum , en sevdiklerim tarafından vuruldum 14 yaşında bir cocuk olmama rağmen hayallerim,
hayatim çalındı .önce babam terketi sonra abi dediğim insan taciz etti peki ya en son baba dediğim eniştem ne yaptı oda oğlu gibi taciz etti ben simdi ise elimde bir parça kağıt ve kalem sana yazıyorum bu hayattan sıkıldım bu yaşımda bunca acıyı hak etmiyordum ben gitmek istiyor gidemiyor dum bugün annem beni aldı kendi evimizde kalacaktım sohbet edeceğiz uyuyacağız sanıyordum annemle vakit geçireceğimiz düşünüyor mutlu oluyordum ta ki annem le kavga edip gecenin 12 sin de beni evden kovup dedemi arayıp al şu kızı diyene kadar şuan psikolojik olarak coktugum için o gece yi hatırlamıyorum ama sokakta beklediğimi hatırlıyorum canımın yandığını korktuğumu dedem gelince ona sarıldığımı nenem gile gelince yatağa girip nasıl göz yaşı doktugumu iyi hatırlıyorum şimdi ise öylece oturuyordum odamdan çıkmak istemiyor ders çalışıyor adı altında sana yazıyordum oysa yaşıtlarım aşağıda oyun oynuyor du..

3 Aralık 2014
Okuldan gelmiştim yeni kendime geliyordum kafamı toparlamak istiyor beceremiyordum bugün okulda çekiliş yapıldı yılbaşı için katılmıştım kız arkadaşıma hediye alacaktım ne alacağımı düşünüyordum pek tanimazdim kızı Bi sınıfta görürdüm kalem almak mantıklı olandı sanirim  gene bir yıl daha ailem bir arada olmayacaktı..  kül oluyordum zamanla kimse görmüyor du canım acıyor kimse farketmiyor du 14 yaşımda bunca şeyi ben nasıl kaldırıyorum bilmiyordum biraz açtığım Facebook hesabından gezmek istedim hesaba girip poyraz abime yazdım aktif ti onla sohbet etmiştim neyse ben uyuyorum sevgili günlük iyi geceler sana

5 Aralık 2014
Biraz okuldan sonra biraz aşağıda vakit geçirmiştim sonra eve çıkıp odama geçtim ders yapacaktım kitabımı elime aldığımda nenem çöpleri indirmemi istedi indirip geri odama döndüğüm de bu sefer yerleri silmemi istedi böylelikle ders çalışamadım ben sanırım ders çalışmak ta haram di bana
Akşam olunca gene biraz telefonda gezip sonra uyudum

7 Aralık 2014
Okulda gene dışlamıştır sebebi ise hasta olmamdı gene burnum akıyor du ve sümüklü diyordu zoruma gidiyor du birçok şey son zamanlarda ne yapacağımı hakkında bilgim yoktu uzun zamandır kimse ile dertlesmiyor dum bu beni daha çok yoruyordu  bazen etrafıma bakıyordum babası annesi olan çocuklara nasıl da mutlular ailesi gelir alıyor du çoğu arkadaşımı beni ise anneannem...

10 Aralık 2014
Bazen dalıp gidiyorum sınıfta etrafı incelerken grup halinde olan arkadaşlarıma bakıyorum, ama benim yanımda kimseyi olmaması dikkatimi çeken şey oldu niye ben tektim hep ,niye hep yalnız kalıyordum ki ben hiç bilmiyordum bunu .
Kalbim dayanmıyor du Bazen yaşananlara neye üzüleceğimi şaşırıyorum Bazen annemin her gün çalışmasına mi ? Babamın olmayışına mi  tacizlere mi yoksa kimsenin yanımda olmayışına mi uzulecektim ben ...

13 Aralık 2014
 

       Canımın yandığını günlerden birinden daha selamlar bunaltıcı bir şekilde geçen dışlanma seansindan sonra eve varmistim dün geceki kuzen vakasın dan sonra iyice çökmüş kendimi salmıştım. 
Eve gelince direkt yatmıştım çok yorgun hissediyordum  kendimi hemde acayip derecede yorgundum...

16 Aralık 2014

Annemin doğum günü yaklaşıyor du merak ettiğim şey şuydu , anneme ne alacaktım alsan nasıl verecektim eve gelince  verdem hemen  uyuyor du ya nöbet e kalırsa neyse ben pasta yapayım en azından yer ilk önce ne zaman nöbeti öğrenmem gerekiyor du öğrendikten sonra gerisi kolay di annemi arayamazdım cok yoğun du o çünkü bugün onu öğrenirdim  ben sonuçta eve gelince direkt odama geçtim minik Bi kart hazırlanacaktım anneme beğenir di bence değil mi bence beğenir di ya ....

.

.
.

.
.
.
.
.
Bölüm kısa çünkü eski bölümde yeterince sınır gecilmeden yeni bölüm attım gene sınır geçilmes ise yb gene kısa olur bilginize
Yeni bölüm sınırı 30 vote 15 yorum.
Sınır gecilmeden yeni bölüm atilmayacaktir .
Sadece boş hayalet okur istemiyorum ben lütfen en azından voteler çoğalsın. Ücret odemiyorsunusunuz sonuçta değil mi lütfen hakkımızı verin.

Sadem hakkında bilgiler kitap hakkında gelecekten spoiler ve daha fazlası için
insatgram adresimiz ;
Kanatsizruhlaroffical

Kanatsız Ruhlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin