Saye'den
Yola çıkmıştık ama aklım o depoda kalmıştı, kim vurulmuştu kim vurmuştu bilmiyorum . Bazen düşünüyorum da nasıl oldu da hayatım bu yönde gelişti kime dokunsam kimi sevsem zarar veriyordum eminim biri şuan o depoda katil olmuştu arkama yaslandım,önümde oturan kızımı izledim benim yaşadığım hayatı ona yasatmamak icin çok çaba göstermiş,çok uğramıştım nasil olmustu bilmiyorum ama oda benim gibi artı kaçmak zorunda idi . Ama tek tek sığındım şey vardı kızım da benim gibi tacize uğramamış olması idi .
Gözlerimi kapatıp dua ettim Allaha ne olur ne olur kızımı benden alma yarabbim herkezi aldın ama onu benden alma...-12 saat sonra -
Gelmiştik yeni bir ülkeye yeni bir şehre tırdan inip etrafıma baktım tırın arkasında bulunan tekerlekli sandalyeyi indirdi iris ona oturup baktım ona şuan benim onun yanında olup annelik yapmam gerekirken o bana annelik yapıyor gibi hissediyordum, Ahmeti özlediğini biliyordum kim özlemez diki babalık yapan birini benim Aytekin babamı özlediğim gibi oda baba bildiği ahmeti ozlemisti doğal olarak. Sandalyeyi itekleyerek ilerdeki yeni evimize doğru sürdü tır şoförü valizlerimizi taşıyordu bu Bi tık rahatlatmıştı yükümüzü bu ev zaten bilal'in bi dostunun eviydi şuan sahipleri turkiyede yaşıyordu artık ve burası boştu biz gelmeden önce sagolsunlar temizletmişlerdi eve geçince kızımın yardımı ile koltuğa yerleştim. Her ikimizin eşyalarını yerlestirmisti kızım sersem sepelek olduğumuz için her ikimiz de artık uyuma vaktinin geldiğini anlıyodum.
-flaşback-
Ahmet gile ilk geldiğim andı herkes bana hem acıyor hem şaşkınlık ile bakıyordu. Sasirmalari normal di çünkü uzun zamandır sanaldan tanıkları hatta iftira attıkları kız şuan karşılarında hamile şekilde duruyordu ,tecavüze uğramıştı ve yara bere içindeydi Cemre hızla gelip koluma girmiş bir odaya götürmüştü üstüme yeni kıyafetler ayarlayıp duş aldırmış ve yatağa uzanmamı sağlamıştı. Kabuslar eşliğinde uyumaya çalıştığımı duyan herkez kapıya gelmişti. Ares yani Ahmet dayanamayıp bana sakinleştirici vurduğunu hatırlıyorum en son gerisi ise yoktu .
- flaşback sonu-
~İki ay sonra~
Üzerime Bi ağırlık çökmesi ile uyandım kahkaha atıp hemen sarıldım "iriss annem" o güzel gülüşünü gösterip bana baktı "annem günaydın ve iyiki doğdun kahvaltı hazır " kıkırdadım ve ona baktım " oy teşekkür ederim minik bebegim " burnuna küçük bir öpücük kondurup kalktım sabah rutinimi yapıp normal bir şekilde kahvaltıya indim" oh döktürmüşsün minigim"
Çayı koyarken masaya bana baktı " annem için " tebessüm ettim"melegim derslerin nasıl alışabildin mi dil eğitimine?" Masaga oturmuş ağzıma attığım peynir ile onu dinliyordum "evet anne baya iyi gidiyor şimdilik Bakalım " lafını bölen kapı çalması idi pardon yumruklanması korku ile birbirimize bakmistik" odana gec ve Ahmet e ulaş iris koş!" Irisi odaya gönderip sakince kapıya yaklaştım "kim o ?" Ne kadar ülke dışı olsakta bu şehirde Türkler ağırlıklı idi " aç kapıyı aç Yusuf Bayer geldi katilin geldi"
Kalbimin sesini ben bile duyabiliyordum, içimde endişe korku bitmiyor du Yusuf ölmeden de bu bitmeyecekti bunu anlamıştım hızla telefonuma ulaşıp yan dairede oturan halime teyzeyi aradım durumu anlatıp polis cagirmasini istemistim. Oyalayabildigim kadar oyalacaktim tekrar bana dokunmasına müsade edemezdim kapıyı kilitleyip arkasından konuştum " git burdan Yusuf Bayer senle işim yok !" Yusufun kapıya vurması kesilmiyordu " seni buraya gömeceğim sadem! Seni buraya gömecegim ama önce o yasadigin olayın daha beterini yaşatacagim sana kork benden sadem!" İçimde ki his sona geldigimi söylüyordu ama kızımı korumam lazım di ölsem de onu korumak zorunda olduğumu biliyordum.Mutfağa geçip bıçak aldım gözlerimi kapatıp derin Bi nefes aldım geri dış kapıya geldim kapıyı açıp ona baktım bıçağı hızla ona saplarken bir ses duyuldu ve bir ses daha bir ses daha ve gerisi yoktu Aralık olan kapıdan baktığımda kızımı gördüm ona onun duyamayacagini bildiğim halde seni seviyorum diyip gözlerimi kapadım.
Yazar'dan:
Iris annesinin öldüğüne mi üzülmeli yoksa annesinin günlüğünü bulup geçmişini ogrendigine mi sevinmeli ne yapacağını şaşırmıştı merdivende kala kalmıştı annesi Yusufu bıçaklanmış ardında polisler gelmiş ve 3 kurşun annesine 3 kurşun ise yusufa isabet edecek şekilde ateş açılmış ti tabi bunu isteyek yaptıklarını düşünmüyor du çünkü aslında hedef Yusuf ken Yusuf annesini hemen öne atmıştı. Sağlık çalışanları irise bakmaya geldiğinde sadece şokta olduğunu görmüşlerdi halime hanım bu durumu turkiyede bulunan evin gerçek sahibine söylemişti tabi onlar da Bilal ve Ahmet gile ulaştırmıştı saye sadem ölmüştü ,ismi gibi hayalet gölge olmuştu hayat ona mutlu olmamıştı hiç Ahmet kendini affetmeyecekti , irisi geri yanına almıştı artık korkulacak birsey yoktu yarın cenaze töreni vardı, gomecekti kız kardeşini mezara iyide saye karanliktan korkardı...hem üşürdü o .
Aile üyeleri salonda oturuyordu,iris ise ruhen burda değildi. Aklı da ruhu da başka yerde idi.annesinin hayatını okumustu istemeyerek ve onca acıya baş kaldırmış annesini görmesi çok acı idi... annesi böyle bi ölümü hak etmiyordu, evet tecavüzü ve evden kovulmayi biliyordu ama bu kadar ağır şeyler yaşadığını bilmiyordu.
Şimdi ne olacaktı peki kimsesiz kalmıştı iris...20 Temmuz 2018
Okuldan eve geldiğimde anneannem gil misafirliğe gitmişti kapı çaldı gelen gene kuzenim di , hızla beni içeri aldı ağzıma kapattığı şey sayesinde bayılmıştım.
Uyandığım da bir depoda idim ellerim bağlı idi ve o olay gerçekleşti onlar dokundu ben nefret ettim her saat kendimden ve şimdi ise birilerinin beni bulmasın umuduyordum..
Onlar beni bulabilir mi bilmiyordum ama saatler ilerledikçe yoruluyordum her uyuya kaldığımda işkence ederek uyandırıyor ve dokunmaya devam ediyorlardı.1 ağustos 2018
Kaç gündür buradaydım bilmiyorum en son 8 gün saydım ama gerisi yoktu kimse beni bulmamısti bulamamısti ..
Ben yok oluyordum ta ki o demir kapı aralanana kadar , ben gene onlar geldi derken içeriye polislerin girmesi bir olmuştu. Gozlerimi huzurla kapadım etrafımda olan bitenleri dinlerken bileklerimin o kelepçeler den kurtulduğunu hissetmiştim.
Gerisi ise tamamen karanlık hayatimin dahada zifiri olmasını sağlamıştı.
Günler sonra. Hastaneden çıkmış evden de kovulmuştum,beni ise Ahmet almıştı. Ve sözümü orada söylemiştim ben sadem hayatı gibi sade olan kız. Artık gene hayatı gibi gölge olacaktım.ben saye olacaktım.ben yaşayamadım ama benim gibi olan tüm kanatsız ruhları tedavi edecektim...
24 Kasım 2018
Tamamen iyileşip hamile kaldigimi öğrendiğim yaklaşık 5. Ayima girmiştim. Evet bir kızım olacaktı ahmetle ortak karar ismini iris yapmak istemiştik, iris annesi gibi bi hayat yaşamayacaktı. Buna izin vermeyecektik Ahmet ne kadar eski sanalda sevgilim olsada şuan nişanlı idi ve bana abilik yapıyor du böyle olmak daha çok hoşumuza gidiyor du çünkü.-şimdiki zaman Ahmet'in ağzından-
Sademi defin ettikten sonra eve geri gelmiştik ne kuzey de ne Bilal de ne de diğer aile fertlerin de Bi mutluluk yoktu hepimiz halsiz bitkin ve huzursuzduk.
Bilalin babası Aytekin beye durumu anlattığımız da adam şok geçirmisti bunu sadem in annesine ve ailesine söylediğin de kimse umursamamıstı ve bizi en çok yaralayan bu olmuştu bir ümit beklemiştik cenazesine bi ümit beklemistik irise sahip çıkmalarına tabi bu mümkün değildi iris artık bize sadem den bi emanet ti onu ölene dek koruyacaktık.Yeni bölüm sınırı 50 vote 40 yorum.
Sınır gecilmeden yeni bölüm atilmayacaktir .
Sadece boş hayalet okur istemiyorum ben lütfen en azından voteler çoğalsın. Ücret odemiyorsunusunuz sonuçta değil mi lütfen hakkımızı verin.Sadem hakkında bilgiler kitap hakkında gelecekten spoiler ve daha fazlası için
insatgram adresimiz ;
BirgaripkizilyazarParodi açmak için lütfen bana ulaşınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatsız Ruhlar
General FictionKütüphane de ders çalışmaya giden bir kız, kitaplar arasında dolaşırken bulduğu Bir günlük. Günlük burada ne arıyordu? Normalde günlük kişiye özel olmaz mıydı? Ne geziyordu burada ? Peki ya kimindi ? Günlüğün kapağındaki yazı dikkatini çekmişti yıld...