5.Bölüm

65 12 19
                                    

Hayırlı bayramlarrr size minik bi bayram hediyesi ile geldimmm

Ruhuna iz bırakanlar olsun yanında yamacında yörende ama dikkat et o iz seni öldürmesin
/kızıl yazar
.
.
.
10 temmuz  2016
Teyzem gilin yazlığın da idik akşam aşağıya inmistim telefonumda Facebook ta Fake hesabımda geziyor bir yandan da arkadaşlarım ile sohbet ediyordum o sırada kuzenim geldi arkadan telefonu elimden alıp okudu sonra tokat attı bana Eve çağırdı hızla Eve gittim korkuyordum evde bana telefonda ki yazışmadan dolayi bağırıyordu dayanamadım ^ senin bana karışmaya hakkın yok beni bu hale sen getirdin !^tekrar bi tokat " Ne yaptım ben sana !" Sinirle gülümsedim, " bana her fırsatta dokunan taciz eden sendin !" Pis bir gülüş ile bana baktı "kimse sana inanmaz ! Yalancı dokunmadım ben sana !" Yalan söylüyorsun yalan annem gil bana inanır " bunu dedim ama içimden inanırlar insallah inanırlar diye geçiriyordum babası annesi geldi bana ağır laflar konuştular oruspu başkasıyla yattı ama oğluma laf atıyor dedi bana 2. Dokunan kişi olan eniştem bir kez daha öldüm orada telefon açıldı annem gile onlar da inanmayınca 2. Ölümün yaşandı orada işte keşke babam yanımda olsa demistim ama babam yoktu ve ben bir kez daha darbe almıştım...

11 temmuz 2016
Adanaya geldiğimiz de annem beni okuldan alacağını söylemişti bana inanmamış oruspu muamelesi yapmıştı
Anneannemin zoru ile okula devam etmiştim canım çok ama çok yanıyor du  ben daha 16 yaşındaydım ama niye ben hep eziliyor dum?

/şimdiki zaman
Günlüğün birkaç sayfası yırtık idi yarısı var yarısı yok tu ne olduğunu anlayamadı genç kız karşına gelen ilk yazıları olan sayfayı okumaya devam edecekti heyecanı artmış bazen ağlamıştı okurken duygudan duyguya geçiş yapmış sademi bulup yardım edesi gelmiş ti ama nerden bilecek ti ki sadem aslında onun çok yakınında idi ....
Günlüğü okumaya devam etmeden önce aklına not aldı günlük bitince bu işin peşini bırakmayacak araştıracak ve sadem kimse onu bulacaktı...günlüğü okumaya devam etti.

1  mayıs  2018

Bu sabah okulda hediyeleri veriyorduk ben arkadaşıma aldığım hediyeyi verdim şansıma öğretmenim'e çıkmış benim hediyem bana Bi kitap vermişti içine de imzasını ve tarihini atmıştı kitap okumayı sevdirmisti bana bu hareketi. Eve geçtiğim de odama geçip kitabi okuyacaktım .
Okul bugün yarım gündü son dersimiz olan Türkçe yi işleyip okuldan ayrılmıştım. Eve geçip telefonla biraz uğraşmış sonra da günlüğüme yani sana koşmuştum. Bugün de fake hesabım da olan abim mert ile konuşmuş biraz eğlenmiş ki beni guldure bilen sayılı insanlardan biriydi telefonu bırakmıştım elimden şimdi senden sonra ise gidip Bi güzel kitap okuyacağım belki ilerde bende yazarım bilemeyiz bunu değil mi günlüğüm?
.
.
6 mayıs 2018
Dün gece gene kuzenim den darbe almıştım evet evet gene yorulduğum doğruydu hemde haddinden fazla yorulmuştum son zamanlarda kalbime çok fazla darbe vuruluyor du daha ne yaşayacağım bende bilmiyordum  gücümün tükendiğini farkediyor ama dayanmaya çalışıyordum çok ağırdı bunlar hemde çok.... karar vermiştim
Dava acacaktim  ama plan yapmam lazım dı öncelik ile evden okula dışında cikamiyordum yasaktı.
Nenemin kartını aldım gizlice okula diye sabah erkenden çıktım evden ilk önce bir otobüsle en yakin Karataş otobüs durağına gitmiş oradanda Karataş a geçmiştim biraz alışveriş yapmış 2 şişe bira almış sahile gitmiştim biraz kafa dağıtmış sonra ise karakola gitmiştim sarhoş değildim çünkü içmemiştim hepsini , dava açacağım söyledim ailem gelmişti ama tepki vermiyordum bu yüzden ailem benim başka bir madde kullandığımı sanmıştı karakoldan yurd a geçmiştim. Kaç gün burada kalacaktım bilmiyordum.
Yurtta üstüm aranmis hersey elimden alınmıştı. Birkaç kıyafet verilmiş yastık yorgan verilmişti Bi koltukta uyuyacaktım. Burada ilk 10 gün koltukta yatiyormuş herkes sabah erken kalkılıyormuş  saat gece 1 oldugu için ben hemen uyumayaca geçmiştim ama kabuslardan pek uyuyabildigim soylenemezdi.

9 mayıs 2018

4 gün olmustu yurtta kaldığım gün sayısı hayatımda daha korkunç soğuk bir yer görmemiştim dun bir kız çocuğunun kıyafetleri yırtıldı kavga ettiler bugün ise cok değişik ti penceren bakmak bile yasak tı dışarı çıkmak ise kökten yasaktı hapishane den farki yoktu . Kabuslar devam ediyor du bugün bi hastane gittik muaneye alındım utanarak söylüyorum ki bana inanmayıp kizlik zarı testine soktular beni evet evet bunu yasadim ....
Ailem inanmıyor du ki başkaları inaninsin bana ne bekliyordum ki ?

14 mayıs 2018

Bugün beni zorla Eve gönderdi ler şuan kendi evimde idim ama huzursuz ve mutsuzum kuzenim e ev hapsi verilmiş ama gene korkuyordum enişte mi şikayet edemediğim için korkum o idi.
İste bir kez daha öz baba eksikliği cektigim yerdi üvey babam vardı ama o bile inanmıyor du çünkü annem inanmıyor du bana o niye inansin ki  ?
Yarın dava günü idi annem gil zorla davayı geri çektiriyor du daha tam 18 i mi doldurmadigim için ailem benim yerime konusuyor du ama tek duam 18 den küçük olduğum için davanın kamu davasına dönüşmesi idi..

15 mayıs 2018
Dava günü dava saati gelip catmis idi davada annem bu kız kitap yazıyor kurgu yazıyor kafasından uydurmuş tür psikolaji bozuk demiş beni de zorla buna uydurmuş ve davayı geri çektirmiş ti...kamu dava si da olmamış ti  ve ben orada bir kez daha büyümüş tüm...tekrar ama tekrar babamı gömmüştüm kalbime gene yoktu ve hiç  bir zaman olmayacaktı

20 mayıs 2018

Kendimi eve kapatmıştım çıkmak istemiyordum buradan yalnız kalmak istiyordum çünkü dava sonu okula anneannem veya dedem bırakıyor du beni ve ben bundan yorulmustum bebek gibi götürüyor getiriyorlar dı daha ne kadar devam edecekti bu durum ? Bilmiyordum açıkçası ha bide teyzemin her fırsatta bunu neden yaptığımı sorması vardı acaba neden yapmıştım....

Yeni bölüm sınırı 30 vote 15 yorum.
Sınır gecilmeden yeni bölüm atilmayacaktir .
Sadece boş hayalet okur istemiyorum ben lütfen en azından voteler çoğalsın. Ücret odemiyorsunusunuz sonuçta değil mi lütfen hakkımızı verin.

Sadem hakkında bilgiler kitap hakkında gelecekten spoiler ve daha fazlası için
insatgram adresimiz ;
Kanatsizruhlaroffical

Kanatsız Ruhlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin