אז כן זה סיפור מינסונג😌
מינסונג זה שיפ מהלהקה סטרי קידס💚
מאוד ממליצה למרות שהם קוראנים יש להם אחלה שירים ושיפים😎
שמוקדש לחברה טובה מאוד שלי שרצתה להישאר אנונימית😂
קיצר אני אוהבת אותך מקווה שתהני❤️
ושתהנו ומי שלא אוהב לא חייב לקרוא😉מינהו:
אוכ נו באמת jyp פשוט בא ואמר שאני יצטרף עכשו לשאר הטריינים אוי אין לי עצבים לפגוש אנשים חדשים , jyp הוביל אותי במזדרון לחדר האימונים שנמצא בסוף המזדרון שליד המשרד של jyp , "אז לי נו תכיר אם האנשים האלה אתה הולך לגור עכשו , ואם תהפכו ללהקה תישארו ביחד" jyp אמר "אז תכיר זה פליקס" "מה השם שלך זה פליקס?" שאלתי , מוזר אין לו שם קוראני "לא השם הקוראני שלי זה יונג בוק אבל השם האוסטרלי שלי והשם במה זה פליקס אני מאוסטרליה" הוא אמר סרקתי אותו , אוקי הוא נראה נחמד סך הכל , יאלה הבא , jyp המשיך "זה צ'אנג בין" "היי אני צ'אנג בין הראפר הכי טוב של הלהקה שהולכת לצאת מכולנו" הוא אמר שלפתע אחד מהאחרים שעמדו שם קפץ עליו "ייהה מי אמר בדיוק שאתה הראפר הכי טוב? אאהה" הוא אמר בעודו חונק בצחוק את צ'אנג בין , הוא נראה כמו סנאי , וואו הוא נראה מתוק אבל מסוכן , "זה האן ג'יסונג" jyp אמר והצביע על הילד שקפץ על צ'אנג בין "אז היי אני מקווה שנסתדר" הוא אמר חייכתי חיוך עייף וjyp המשיך "אוקי ובגלל שאין להם זמן כי הם צריכים לחזור לאימונים אני יציג אותם מהר , אז זה ג'ונג'ין הידוע כi.n אל תשאל למה , זה סונג'מין הוא ווקאליסט , זה באנג צ'אן הלידר , ואחרון זה היונג'ין הוא הכריאוגרף" נראה לי שסך הכל הם נחמדים ונראה לי שאני יסתדר איתם כל עוד הם לא יעלו לי על העצבים "יאלה תחזרו להתאמן" jyp אמר , לפי מה שהבנתי הוא לא פוגש כל כך את הטריינים או האיידולים , יותר טוב אני לא מחבב אותו.סידרתי את הדברים בחדר החדש שלי בדירה אם שאר הטריינים אני בחדר אם עוד שתי אנשים , "היי רגע אתה השותף החדש לחדר שלי ושל פליקס , לי נו נכון? אני האן נעים להכיר אותך שוב" האן אמר וצחק , אני גילגלתי עיניים כדי לא להראות לו שהוא משפיע עלי והמשכתי בלסדר את הדברים שלי , "אז לי נו אני רוצה להכיר אותך יותר טוב אחרי הכל אנחנו הולכים לגור ביחד" הנהנתי באדישות , "יש לך חברה?" האן שאל ואני קצת נלחצתי אחרי הכל אף אחד לא יודע שאני גיי , שיט מה לענות....."לי אין חברה כי אני גיי , גם פליקס והיונג'ין על השאר אני לא יודע" האן פשוט המשיך ולדבר לפני שהספקתי לענות , רגע הוא אמר שהוא גיי והוא אמר את זה בכזאת קלות אני יודע שמותר לנו לעשות מה שבא לנו אבל שהמעריצים לא יגלו למרות שעדיין אין לנו מעריצים כי אנחנו עדיין לא להקה , "אזז לי נו צריך עזרה במשהו?" האן שאל "לא אני הולך להתאמן " אמרתי בפרצוף עצבן , ההאן הזה מוציא ממני צדדים שאני לא חשבתי שיש בי הוא גורם לי לרצות להתגרות בוא , אוקי האן ג'יסונג חכה חכה כי אני בא לתפוס אותך.
🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️
אז פרק ראשון 🍾
לשנות משהו? כי לי זה נראה סבבה😌
קיצר ביי❤️
YOU ARE READING
from the beginning//minsung
Fanfiction"עוד מההתחלה אני אהבתי אותו" פרקים ממשיכים לעלות✨ טריגרים⚠️: סמאט⚠️ הטרדה מינית⚠️ אלכוהול🍾 boy×boy💚 מינסונג❤️ היונליקס🖤 kpop💜 כל הזכויות שמורות לי😘