part 15

235 13 3
                                    

אז ככה אני החלטתי שבגלל שאני לא מצליחה לעמוד ביום שקבעתי אני יעלה פעם בשבוע פרק לא ממש ביום קבוע סורי ❤️

נ.מ פליקס:
נכנסתי לחדר של האן , והאן עצבני , "למה אתה עצבני?" שאלתי בטון מסוקרן , "בגלל שלי נו לא נותן לי להיות טופ אפילו פעם אחת" הוא ענה ואני צחקתי ואז נזכרתי שגם היונג'ין לא נותן לי להיות הטופ והתעצבנתי "צודק הוא והיונג'ין ממש מעצבנים , אני רציתי להיות הטופ ואז היונג'ין כולו 'ממש לא בוטום שלי'" חיקיתי את קולו של היונג'ין והאן התחיל לצחוק שמחתי שהעודדתי את חברי , וכך התחלנו לרכל על היונג'ין ולי נו עד הערב , עד ששמענו בכי מהסלון , רק אנחנו ההינו בדירה באותה שעה , יצאנו מהחדר וראינו את סונג'מין בוכה , אני האן וסונג'מין ההינו תמיד סוג של שלישיית חברים הכי טובים עד שסונג'מין התרחק ונכנס לסוג של דיכאון וכך השלישייה התרחקה , "היי סונגי מה קרה?" האן שאל ורץ לחבק את סונג'מין , באתי מהצד השני וחיבקתי את סונג'מין חזק בעוד הוא בוכה , לאחר שנרגע ישבנו והוא אמר שיספר לנו מה קרה "אוקי אתם מבטיחים לא לשפוט?" הוא שאל בפחד "מבטיחים" אני והאן אמרנו ביחד "טוב אז הכל התחיל אחרי המופע הגדול הראשון שלנו , הלכתי לחדר כושר של הבניין והתחלתי להתאמן מה שלא ידעתי זה שמישהו סוקר אותי מהצד , אחרי שיצאתי מהחדר כושר jyp פתאום קרה לי למשרד שלו ומאז הוא אונס אותי מתי שבא לו על בסיס קבוע ואני מאוהב במישהו אחר אבל אני לא מסוגל לספר לו" הוא סיפר ואני והאן התחלנו לבכות איתו ביחד , כשנרגענו שאלתי "זה באנג צ'אן נכון?" סונג'מין הסתכל עלי והנהן בהסמקה שאחריה בא בכי , ככה ישבנו מחובקים עד שנרדמנו שלושתינו על הספא.

יום ההופעה

נ.מ פליקס:
אני מתרגש אחרי ההופעה היונג'ין אמר שיש לו משהו להראות לי , מעניין מה זה ההיה , עלינו להופעה כולנו שמחים לראות את המעריצים שלמרות שהם יודעים כמה דברים רעים עלינו עדיין ממשיכים להראות את האהבה שלהם אלינו , רקדנו את כל השירים שלנו , "תודה לכם סטי" באנג צ'אן צעק ברמקול לפני שירדנו מהבמה , אחרי שהחלפנו לבגדים אחרים היונג'ין גרר אותי אחריו לגג , "תעצום עיניים ליקס" הוא ביקש בקול נמוך שהעביר בי צמרמורות , עצמתי את עיניי והוא הוליך אותי "תפתח עיניים" הוא אמר , פתחתי עיניים והמראה שראיתי העלה בי דמעות , היה על הגג לב מנרות שבתוכו כתוב 'התנשא לי' , הסתובבתי להיונג'ין וראיתי אותו על ברך עם טבעת ביד "התנשא לי ליקס שלי?" הוא שאל , אני עדיין בוכה "לפני שנתיים כשפגשתי אותך התאהבתי בך ממבט ראשון ועכשו אני רוצה לבלות איתך את כל החיים שלי אז מה אתה אומר תהיה בעלי?" היונג'ין  אמר בטון רך, "כן" אמרתי והיונג'ין שם את הטבעת על ידי , קפצתי עליו וחיבקתי אותו ונישקתי אותו כאילו אין מחר.


נ.מ האן:
פליקס והיונג'ין נכנסו לדירה אבל שניהם חייכו חיןך מוזר כאילו מישהו סימם אותם , "מה נסגר עם שניכם?" שאלתי את פליקס והיונג'ין , פליקס לא ענה ורק הרים את ידו והראה לנו טבעת , "אומיגדדד" צרחתי "הם מאורסים" כולם ישר התאספו בסלון ושמחו בישביל פליקס והיונג'ין ואני ידעתי שיבוא היום שגם לי תהיה טבעת כזאת או שאולי.....



❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤
אז זה הפרק ❤️
זה מה שקורה שרואים את הסרט אלביס ואחר כך חוזרים מאוחר מהקולנוע🤓

from the beginning//minsungWhere stories live. Discover now