וואו פרק חדש🍾🥳
נראה לי אני יותר שמחה ממכם😌
טוב יאלה פרק🤓מינהו:
אוי אני מת מעייפות התאמנתי יותר משלוש שעות , טוב אני ילך לשתות אחרת מה שישאר ממני זה גופה , "i on a hellevator" שמעתי קול שמקליט , וואו איזה קול יפה , וואו הוא גם יודע לעשות ראפ ממש טוב מעניין מי זה , אני הולך לכיוון הקול שוכח מדאגותי על המים , אני מציץ לחדר ההקלטות , ללללאאא אין מצב הקול הזה של האן ג'יסונג , אז הוא כן מוכשר אאהה , מעניין איך הקול שלו ישמע כשהוא יגנח מתחתיי , דיי ליי נו תזכור אסור לך להיות גיי אתה יודע שאתה גיי שמור את זה לעצמך , התרחקתי במהירות מחדר ההקלטות לכיוון הקולר , שתיתי מים וחזרתי לאימונים.תשע בערב , חזרתי לחדר ואני רואה שם את האן , פליקס משום מה לא נמצא מוזר, "אז לי נו איך היה האימונים?" האן שאל אותי , אומיגד לי נו שלוט בעצמך ובמוח המלוכלך שלך הוא רק שאל אותך איך היה באימונים , "היה בסדר סך הכל , המנהל אולי הביא לך את הלוח זמנים שלנו למחר?" שאלתי כי אני באמת צריך לתכנן את הזמן , "כן הביאו לי את שלך" האן אמר , "יופי תביא לי" אמרתי עם פרצוף עייף "אתה רוצה את זה תבוא לקחת" האן אמר , נשפתי בעצבים והתקרבתי לכיוונו , באתי לקחת את הדף שלפתע הוא התיישב בסוף המיטה והרים את הדף "אמרתי רוצה בוא לקחת" הוא אמר וצחק , התעצבנתי יותר אבל עליתי על המיטה והתקרבתי להאן , שלחתי את ידי לתפוס את הדף שלפתע הוא התחיל להזיז אותו מצד לצד צוחק , אני ניסיתי לתפוס את הדף אבל לא הצלחתי , הסתכלתי על פניו של האן וחשבתי לעצמי מה אם אני יעצבן אותו קצת , התקופפתי לפניו וחיברתי את שפתיינו , הוא היה בשוק ולא הזיז את שפתיו , נשכתי את שפתו התחתונה מנסה להכניס את לשוני , הוא פתח את פיו , הכנסתי את לשוני וחקרתי את פיו , הוא החזיק בצווארי בעוד אני מנשק אותו , תפסתי את הדף והתנתקתי ממנו "אמרתה תבוא תיקח" אמרתי עם חיוך ערמומי מנצח מראה לו את הדף שבידי , האן קפא לשניה שלפתע הוא הפך כולו לאדום , ולא לא אדום מהסמקה אדום מעצבים "יייהה אתה לא מנשקים בן אדם כדי לקחת ממנו דף , מי חינך אותך , אוייי נו באמת אתה אפילו לא מסיים את מה שאתה מתחיל הוא אמר והצביע על הגבעה שנוצרה בין רגליו , צחקתי משום מה זה לא הגעיל אותי , צחקתי ואמרתי "תהנה אני הולך להיתקלח" "אתה עוד תסבול ממני לי נו או ששמי הוא לא האן ג'יסונג" האן אמר בעצבים , אני צחקתי ונכנסתי למקלחת , הסתכלתי במראה ואמרתי לעצמי "הוא שלי".
❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤
איך הפרק ?
היה מעניין נכון? אני יודעת😌
קיצר אוהבת את כולכם❤️
לילה טוב או בוקר טוב מה שבא קודם🤓
YOU ARE READING
from the beginning//minsung
Fanfiction"עוד מההתחלה אני אהבתי אותו" פרקים ממשיכים לעלות✨ טריגרים⚠️: סמאט⚠️ הטרדה מינית⚠️ אלכוהול🍾 boy×boy💚 מינסונג❤️ היונליקס🖤 kpop💜 כל הזכויות שמורות לי😘