part 7

337 21 11
                                    

אז מה המצב😌
פרקקקק🥳
ויאלה😁

מינהו:
"חברה לקום אני צריך להגיד לכולכם משהו" באנג צ'אן אמר מפתח הדלת , באתי לקום ואז שמתי לב למשהו בידיי הסתכלתי וראיתי את האני שלי , "בוקר טוב סנאי" אמרתי לו "מה הקשר סנאי?" הוא שאל , "סתם אתה מזכיר לי סנאי" אמרתי וחייכתי חיוך בלתי נראה , התארגנו ויצאנו לסלון שם הממברים ישבו על הספה התיישבתי ליד היונג'ין והאן ליד פליקס , וכן האן ופליקס הם חברים הכי טובים כך גם אני והיונג'ין למרות שלא ממש רואים את זה , "אוקי חברה היום יש לנו ראיון עם jyp" באנג צ'אן אמר עם מבט עצוב על פניו , כל החברה הצטרפו לאווירה והתחילו להישמע ברקע קולות של אנחות עצבים , הבנתי שהיום שלנו נהרס.

נסענו באוטו של החברה לבניין החדשות שבו יערך הראיון שלנו , אמרו לנו שjyp כבר שם מחכה לנו , הגענו לבניין והתחלנו ללכת לכיוון האולפן , איפרו אותנו וניכנסנו , "שלום לכולם אנחנו היום עם.... סטרי קידס" המראיין התחיל התשואות שמחות "אז אנחנו נתחיל עם השאלות של המעריצים ואתם צריכים לענות בכנות" "אוקי בואו נתחיל" אמרנו והמראיין התחיל עם השאלות "באנג צ'אן האם זה נכון שהשיר החדש ההיה שונה ממה שאתם רגילים?" בנג צ'אן ענה "אני לא יכול להגיד אבל כן" השאלות המשיכו והמשיכו עד שהיתה שאלה שהפתיעה אותנו "צ'אנג בין האם אתה אוהב את jyp?" ושתבינו שהשאלה עלתה כשjyp איתנו , וצ'אנג בין הוא אדם שאומר את האמת בפנים אז אכלנו אותה , "לא אני לא מחבב אותו האמת" צ'אנג בין אמר , jyp לא התרגש כי הוא מכיר את צ'אנג בין והוא ידע שצ'אנג בין יגיד את זה אז הוא התעלם והמשיך , כשנגמר הראיון ירדנו לאוטו ובאנו להיכנס כדי ליסוע שלפתע jyp אמר "עבודה טובה אבל פעם הבאה שמרו על הפה שלכם" צ'אנג בין גלגל עיינים ונסענו חזרה למעונות.

אף אחד לא יודע מתי צ'אנג בין התחיל לשנוא את jyp אבל כולנו ידענו שמאחורי השנאה הזאת מסתתר סיפור.

"ייה לי נו לקחת לי את הטלפון?" שמעתי צעקה שהגיע מהאן , "כן מה תעשה לגבי זה?" החזרתי בשאלה וחיוך ערמומי , לפתע גם האן התחיל לחייך חיוך ערמומי והסתכל לי בעיניים כמו נמר , מה שהתחיל להפחיד אותי כי הוא סוג של מסוגל לעשות הכל , לא הספקתי לחשוב שפתאום הוא קפץ עלי וחטף את הטלפון שלו שהיה בידי , אבל הספקתי לתפוס אותו בידי ולחשתי לו " עכשו אתה הולך לשלם על זה" הוא הסמיק ואמר "לשלם על מה זה הטלפון שלי" גיחחתי גיחוח ערמומי ואמרתי "אז מה".

נכנסתי לחדר שלנו עם האן על הידיים זרקתי אותו על המיטה ועליתי מעליו , בהיתי בו עם מבט חייתי רעב , ואז התנפלתי על שפתיו בנשיקה פראית , האן בהתחלה היה בשוק אבל הוא מהר מאוד פתח את פיו , החדרתי לפיו את לשוני חוקר את פיו , פקחתי את עייני בוהה בעינייו בחיוך , פתאום האן ניתק את הנשיקה ואמר "לא לי נו זה טעות אנחנו לא יכולים" וברח מהחדר , אני רק חייכתי ואמרתי לעצמי "האן ג'יסונג אתה כל כך טוב בלהעמיד פנים שזה פשוט משגע אבל אתה עוד תהיה שלי".

יצאתי לסלון וראיתי את האן על הספה עם פליקס , תפסתי את מבטו והסתכלתי לתוך עינייו עם חיוך ערמומי ואמרתי ללא קול "אתה תהיה שלי" האן קרא את שפתיי והיה נראה שהוא מסמיק , גיחחתי והתיישבתי ליד היונג'ין שלפתע באנג צ'אן נכנס בפאניקה ואמר "חברה מסתבר שאנחנו עושים הופעה בעוד פחות משבועיים אז jyp מלחיץ אותנו להתאמן" כולם פערו את פיהם בשוק חוץ מצ'אנג בין שאמר "גם כן jyp הוא לא יכל להודיע לנו יותר מוקדם , כאילו זה בא לו בהפתעה הבן ז*נה הזה" כולם בתוך ליבם הסכימו עם צ'אנג בין אבל פחדו לומר זאת.


❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤
תהנו או שלא ביי😘😌

from the beginning//minsungWhere stories live. Discover now