part 25

169 10 8
                                    

היי ביצ'יז אז ככה מעכשו אני ישתדל לכתוב יותר למרות הדבר שנקרא חיים , תהנו✨❤️🌈

ג'ונג'ין:
זה לא יכול להיות הוא , שיט , אם אני חושב על מה שאני חושב אז אנחנו לא רק הורסים את jyp , אנחנו נכנסים למשהו יותר גדול מזה , משהו שאנחנו לא רוצים להיות מעורבים בו.

מינהו:
טוב אני הולך להציע להאן נישואים שבוע הבא החלטתי ואני לא מתכוון לחכות יותר , "כן המפקד , הם ישתפו איתי פעולה כדי להפיל את jyp , למרות שיש לי תחושה שאנחנו נכנסים למשהו יותר גדול מזה" ..... "גם אתה מרגיש את זה?" שמעתי קול מאחורי בזמן שאני מדבר בטלפון עם המפקד שלי , הסתובבתי וג'ונג'ין עמד שם עם פרצוף מודאג "טוב המפקד אני יחזור אליך , ביי" ניתקתי והסתובבתי לדבר עם ג'ונג'ין "יש לי תחושה שווג'ו מאחורי זה" ג'ונג'ין אמר ואני חטפתי שוק , נשמע הגיוני , אבל מה הקשר האיש הכי מפחיד בעולם התחתון לjyp צריך לברר , "בנתיים נשמור על זה בניינו אל תספר לחברה אוקי?" ג'ונג'ין הנהן ויצא , נראה לי אנחנו מסתבכים במשהו גדול יותר ממה שחשבנו.

???:
"אני חושב שיש להם פוטנציאל, ההיה חבל סתם להרוג אותם , הם מראים סימנים של ידע וכוח למרות שהם אמורים להיות כמו כבשים אחרי המילה שלו הם מתנגדים , אני ישמח להיפגש איתם באופן אישי" ........ "מה אתה חושב פליקס?"


מינהו:
ביררתי על ווג'ו ושום דבר כאילו הוא לא קיים , שום דבר חשוד , זה ממש תוקע אותנו במבוי סתום , "חברה אני הסתרתי ממכם משהו" היונג'ין אמר ומשך את תשומת הלב של כולנו "פליקס הלך ואני היחיד פה שיודע למה , אז החלטתי לספר לכם רק אל תלחצו" כולם הינהנו והתיישבו בספא "אז פליקס עזב כדי לטפל בסרטן שיש לו........ הוא השאיר לי פתק והוא לא סיפר לכם כדי לא להדאיג אותכם מצטער שהסתרתי את זה" היונג'ין אמר והתחיל לבכות , באנג צ'אן ישר קם חיבק אותו ואמר בשם כולנו "אנחנו לא כועסים עליך ג'יני רק עצובים ואם ההינו יודעים מה קורה ההינו יודעים מה אתה מרגיש בגלל זה ואולי עוזרים להוריד לך את הלחץ , וגם לא אתה החלטתה לא לספר זו היתה בקשה של פליקס" היונג'ין נמס לחיבוק והמשיך לבכות כולנו ניחמנו אותו , אבל השאלה שעלתה במוחי , עם פליקס עם סרטן למה jyp לא אמר לנו?


❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤
אז כן ביי✨❤️

from the beginning//minsungWhere stories live. Discover now