part 9

317 17 9
                                    

ל"ג בעומר מגיע 🥳🥳
פרק🤓


נ.מ מינהו:
"ייההה לי נו-שי קוםםם" שמעתי את האן אומר ומעיף עלי כרית "עוד חמש דקות בייבי" אמרתי ישנוני , פתחתי עין אחת לראות את התגובה של האן שהשתתק והסמיק אני רק חייכתי חיוך ערמומי וחזרתי לישון , לאחר עשר דקות שוב שמעתי "לי נו-שי קום נוו" האן חזר להעיר אותי , אני פתחתי עניים ואמרתי לו "תכריח אותי לקום" הוא רק הסמיק והתחיל להתקרב אלי עד ששניינו ההינו במרחק קטן מסנטימטר , הוא הסתכל לשפתיים שלי , אני חייכתי ואמרתי "לא ציחצחתי שיניים עדיין" הרמתי את האן בצורת כלה למקלחת שצרחת בהלה קטנה נפלטה מפיו , חייכתי והנחתי אותו על השיש לא נותן לו לזוז , ציחצחתי שיניים ואז פניתי לכיוון האן שהסמיק כמו עגבניה , "עכשו אני יכול לנשק אותך" אמרתי והתנפלתי על שפתיו לא נותן לו לברוח בזמן ששנינו נלחמים על השליטה ,  האן נכנע נותן לי את השליטה המלאה שרציתי כל כך , התנתקתי ממנו ואמרתי "האן אולי אתה עדיין לא מבין זאת אבל אתה שלי ורק שלי" האן רק הסתכל עלי כמו סנאי מה שהמיס אותי , חיבקתי אותו לא נותן לו ללכת "בבקשה תישאר אל תעזוב אותי" לחשתי לו , "אני לעולם לא יעזוב אותך לי נו-שלי" הוא אמר בחזרה ואני רק חייכתי , "אז זה אומר שאנחנו זוג?" האני שאל אותי עם עיניים גדולות "כן" אמרתי "ואני לעולם לא אשחרר אותך" חייכתי ושתיינו יצאנו מהשירותים לכיוון החדר כדי להתלבש (ע.כ אומיגד כל זה קרה בשירותים אתם מבינים מה יכול לקרות במקלחת או שירותים😁)
נכנסנו לחדר , והלכנו ישר לארון "תסתובב" האן אמר לי לאחר שבחר את בגדיו , "ואם אני לא רוצה" החזרתי וחייכתי בערמומיות , האן רק גילגל עיניים ויצא מהחדר והלך להתלבש בשירותים , אחרי שההינו לבושים הלכנו למטבח והתיישבנו סביב השולחן לאכול ארוחת בוקר , שאר הממברים יצאו לבלות כך שנשארנו רק שנינו "מה אתה רוצה לעשות?" שאלתי את האן "אני רציתי מאוד ללכת
להורים שלי רוצה לבוא איתי?" האן שאל , חייכתי והנהנתי , התארגנו ליציאה והאן הודיע להוריו שהוא מביא אותי , הם מכירים אותי כבר בתור החבר הכי טוב של האן אבל הם לא יודעים שאנחנו בני זוג לפחות ככה חשבתי .


נ.מ האן:
נכנסנו לביתם של הורי , אני רק מקווה שאמא שלי לא תעשה לי פדיחות הפעם כי צרחתי לה בטלפון שלי נו סוף סוף הציע לי להיות הבן זוג שלו , כן אמא שלי ידעה כל הזמן הזה שהיה לי קראש מטורף על לי נו , "האני שלי מה קורה? בן שלי אתה אוכל טוב? לי נו הוא אוכל טוב?" אמא שלי התקיפה אותי ואת לי נו בשאלות כשניכנסנו , לי נו רק חייך ואמר "כן אל תדאגי אני דואג לו" אמא שלי הסתכלה עלינו במבט ערמומי רק פליז שהיא לא תגיד שום דבר מטופש "אז לי נו שמעתי שאתה והאן זוג" אמא שלי אמרה בזמן שאכלנו , אני כמעט נחנקתי ולי נו הסתכל עלי במבט שאומר ידעתי שאמרתה וחייך "כן אנחנו זוג" הוא אמר ואני הסמקתי , אמא שלי חייכה והסתכלה על אבא שלי שחייך חיוך ערמומי ושאל "כבר עשיתם את זה?" אומיגד מה נסגר עם ההורים שלי היום "עכשו היה תורו של לי נו להיחנק "לא" אמרתי בשקט מסמיק "אמא אבא בבקשה תפסיקו תתנהגו כאילו אנחנו עדיין חברים" אמרתי "אבונים אומונים אני חושב שהאן קצת מפודח" לי נו אמר ואני קברתי את עצמי בצלחת , הארוחה נגמרה ואני ולי נו חזרנו לדירה , "סורי על מקודם פשוט ההורים שלי התלהבו קצת" אמרתי בבישנות "זה בסדר אני כבר מכיר אותם זוכר" לי נו אמר וחייך , "טוב אני הולך להיתקלח" לי נו אמר נשק לי על פי והלך משאיר אותי סמוק ואת פליקס שבדיוק נכנס עם חיוך ערמומי ורחב.



🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤🖤❤️🖤❤️🖤🖤❤️🖤❤️
איך היה הפרק?
אני עייפה
אבל הלילה חוגגים🥳❤️

from the beginning//minsungWhere stories live. Discover now