part 28

142 9 3
                                    

כן עוד פרק ייאי✨



היונג'ין:
פקחתי את עיניי וראיתי לפני את צ'אנג בין , זכרונות הערב הקודם עלו וחייכתי , אני באמת אוהב אותו , וגם את פליקס , אני אוהב שני אנשים בו זמנית , זה אפשרי בכלל? אני מניח שכן כמו באנג צ'אן סונג'מין וג'ונג'ין , "בוקר טוב" אמרתי לצ'אנג בין שפתח את עינייו והביט בי , הנחתי נשיקה על שפתיו והוא ללא התנגדות העמיק את הנשיקה , "ג'יני מה אנחנו עושים עם מה שקרה הרגע?" צ'נג בין שאל אותי , וואו אני אוהב את הקול שלו בבוקר , "כשנגיע לחלק הרציני נדבר על זה" אמרתי מחכה לאישורו , הוא רק הינהן וחייך , קמנו התקלחנו והיתלבשנו מתכוננים ללכת למגורים שלנו על הממברים ולהיתארגן לפגישה המעצבנת הזאת שאמורה להיות לנו בישביל לדון על הקונספט החדש שלנו , "ג'יני הכל בסדר?" צ'אנג בין שאל אותי שראה שאני קצת צולע מאתמול , "הכל טוב פשוט הרבה זמן לא היה לי סקס כזה טוב" אמרתי מחייך , "אז אני סקס טוב אאאה?" צ'אנג בין אמר עם חיוך ערמומי "בדיוק זה" אמרתי מחזיר חיוך "אוקי צריך לצאת יש לנו פגישה להיתארגן אליה שנגיע למגורים" אמרתי ויצאנו לאוטו , באוטו היה אווירה קלילה שממש אהבתי כל הנסיעה צ'אנג בין שם את ידו על ירכי בעודו נוהג ומזמזם את השירים שהתנגנו באוטו , חייכתי ושמתי את ידי על שלו מקווה שהרגע לא יגמר.


מינהו:
היונג'ין וצ'אנג בין נראים שונים , כאילו שמחים יותר , נראה לי שלשתות ביחד עשה להם טוב , "טוב מינהו לך תעיר את הנסיכה שלך שלא מתעוררת יש חצי שעה להיתארגן ויוצאים" באנג צ'אן אמר בקול פוקד וכולם הלכו במהירות להיתארגן , הלכתי לחדר שלי ושל האן , נכנסתי וראיתי אותו ישן כמו מלאך , גאד אני לא מסוגל יותר אני חייב להציע לו , אני רוצה כבר להיתחתן איתו , "האני? ..... בייבי? קום עוד חמש דקות הולכים" אמרתי מניח נשיקות על צווארו בעוד הוא מתעורר "טוב אני קם חכה לי בסלון" , הוא אמר והנחית נשיקה על שפתיי , הלכתי לסלון והתיישבתי בספא מחכה להאן ולשאר הממברים.


❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤
כן פרק וזה✨

from the beginning//minsungWhere stories live. Discover now