part 26

148 10 13
                                    

מה קורה אממ פרק .... זהו קראו✨

פליקס:
"מה אתה חושב פליקס?" המזכיר שלי שאל אותי , "אני חושב שכדאי שתפגוש אותם תהיה מרוצה יותר ממני" אמרתי וחייכתי אליו , "טוב בסופו של דבר המילה שלך קובעת אדוני" אמר יו סאן המזכיר שלי , "מה אמרתי לגבי לקרוא לי אדוני יו סאן?" נזפתי בו בחיוך "סליחה ווג'ו אני כל הזמן שוכח" הוא אמר וחייך , צחקתי ואמרתי "לא בשם הזה תקרא  לי בשם האמיתי שלי אנחנו מספיק קרובים בישביל זה" , "אוקי פליקס אני ישתדל" הוא אמר וצחק חלושות , "מה לגבי היונג'ין הבן זוג שלך או שאני צריך להגיד הבעל שלך?" יו סאן חייך בערמומיות ואני נאנחתי "הוא והחברה חושבים שיש לי סרטן ווידאתי את זה מראש" , "פליקס אתה נראה עצוב אתה לא רוצה לפחות לגלות להם מה הולך?" יו סאן שאל בדאגה "אני מעדיף שהם לא ההיו מעורבים הם יכולים למות עם זה יקרה , ואם יקרה להם משהו אני ימות" אמרתי , יו סאן הינהן ויצא ממשרדי מוודא שאני יודע שהארוחה מוכנה , אני מתגעגע להיונג'ין.


מינהו:
אני וג'ונג'ין מאתמול בלילה יושבים על השיט הזה , ווג'ו הזה יודע להסתיר עקבות , אין עליו רישומים בכלל אני מניח שככה זה להיות בוס מאפיה ומתנקש , "טוב נראה לי זהו להיום אנחנו צריכים להיתרכז בעוד דברים כמו הריקודים השירים הדברים שעושים לנו טוב , אני בבני זוג שלי , אתה תתרכז בהאן ותציע לו כבר" חייכתי ואמרתי "אני מציע לו מחר בערב" ג'ונג'ין התלהב ואמר "מקווה שזה לא משהו קיטצ'י או נדוש בהצלחה" ועזב לסלון לאכול , משהו עדיין לא מסתדר לי, ווג'ו הוא בן אדם ברמה מה יש לו לעשות עם החברה שלנו , האם הוא מחפש נקמה בjyp? אוכ אני ימשיך מחר , קמתי מעיסוקי והלכתי לאכול עם החברה.




❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤
כן זה הפרק שוק נכון😉

from the beginning//minsungWhere stories live. Discover now