part 30

230 14 34
                                    

אוקי אממ פרק ✨
סמאט⚠️



היונג'ין:
"עזוב אותי חתיכת חרא" אמרתי לבן אדם התחיל לגרור אותי ואת צ'אנג בין לחדר של פליקס , הסתכלנו אחד על השני בפנים חוששות , אין לנו יכולת להיתנגד כי הידיים של שניינו קשורות , "הכל ההיה בסדר" צ'אנג בין אמר וחייך אלי מנסה לנחם אותי , הוכנסנו לחדר ענקי חשוך יחסית כי האור היה חלש בצורה יפה , באמצע החדר היתה מיטה גדולה מספיק בישביל כל הממברים , "טוב הבוס עוד מעט יבוא" האיש אמר זרק את שנינו על המיטה ויצא מהחדר סוגר את הדלת אחריו משאיר אותנו תוהים , "שיט שיט שיט מה נעשה הוא יהרוג אותנו , פליקס לא פליקס הוא יהרוג אותנו" אמרתי בלחץ , פתאום צ'אנג בין התחיל לצחוק ואמר "ג'יני תירגע הכל ההיה בסדר אוקי אני פה ואם הוא ינסה לעשות משהו הוא לא יתחמק מזה מבטיח לך" נרגעתי והתחלתי לצחוק איתו נסחף , "רוצים לשתף אותי מה מצחיק?" פתאום קול נשמע מפתח החדר , הפסקנו לצחוק מסתכלים על פליקס במבט זועם "פליקס אני לא יודע מה אתה רוצה אבל אל תעשה להיונג'ין כלום , זה אשמתי שהןא בגד בך אני לא עצרתי אותו אז אם אתה רוצה להרוג מישהו תהרוג אותי" צ'אנג בין אמר , פקחתי את עייני והסתכלתי עליו במבט של מה אתה עושה , הוא רק חייך אלי וישר הסיט את מבטו לפליקס , "אוו דארלינג אני לא הולך להרוג אותכם זה ההיה בזבוז" פליקס אמר ועלה מעל צ'אנג בין שלא יכל לזוז או להיתנגד "אמרתי לך כבר מהיום גם אתה שלי" פליקס אמר לצ'אנג בין והצמיד את שפתיהם , צ'אנג בין ניסה להיתנגד בהתחלה אבל בסוף נכנע לנשיקה ופתח את פיו , זה הדליק אותי משום מה אבל לא אמרתי כלום , אני כרגע מסמיק את חיי בזה אני בטוח , "ובנוגע אלייך" פליקס אמר לאחר שהפסיק את הנשיקה והתקרב אלי "גם אתה שלי ותמיד תהיה" והניח את ידו על איברי שכרגע בגד בי , פליקס הרגיש את הבליטה וחייך "שני האנשים שאתה אוהב מתנשקים וזה ישר מדליק אותך אאה" פליקס אמר , "פליק~~ס" גניחה חלושה חמקה בין שפתי וזה היה נראה שפליקס מרוצה מזה , אני וצ'אנג בין הבנו ישר מה קורה , פליקס רוצה את שנינו לעצמו , "אוו וצ'אנג בין, אתה גם נשוי לי ולהיונג'ין אז אל תדאג זה לא היתה בגידה" פליקס אמר , ישר העיניים שלי נפקחו , "מתי הספקתה ואיך לעזאזל בלי החתימה שלי?" צ'אנג בין שאל בשוק מכוסה בהפתעה "לפני הרבה זמן ביני ואל תדאג לגבי החתימה שלך יש לי דרכים משלי , זוכר את החוזה של הדירה" פליקס אמר חייך חיוך ערמומי שאמר הרבה , הוא שחרר את הידיים שלי ושל צ'אנג בין שידענו שאין לנו איך לברוח , אחרי הכל הוא ווג'ו , "טוב תתקלחו יש לכם בגדים בארון שם ואז נדבר ברצינות עם כולם" פליקס אמר והלך , הסתכלתי על צ'אנג בין שהיה נראה בשוק , המבטים שלנו הצטלבו והתחלנו לצחוק מהקלה ואולי אפילו שמחה.




מינהו:
האנשים של פליקס חילקו אותנו , את היונג'ין ואת צ'אנג בין לקחו לחדר של פליקס לפי מה ששמעתי , את באנג צ'אן סונג'מין וג'ונג'ין לקחו לחדר אחד ואותי ואת האן שמו בחדר לבד , "לי נו היונג אני חושב שהכל ההיה בסדר , זה פליקס הוא לא יפגע בנו גם אם הוא ווג'ו" האן אמר ואני הנהנתי בחיוך קטן יודע שהוא צודק , "בנתיים אנחנו לבד" האן אמר בחיוך ערמומי מתקרב אלי , הסתכלתי סביב וראיתי מיטה באמצע החדר , לקחתי את האן וזרקתי אותו על המיטה , רוצה יותר מתמיד לקרוע את בגדיו , חייכתי והורדתי את החולצה של האן וישר אחרי זה מושך אותו לנשיקה פראית, האן לא התנגד ופתח את פיו , הורדתי את חולצתי ומכנסי מוריד את שלו בדרך , משאיר את שנינו על בוקסרים שהורדו ישר לאחר מכן , השארתי אותו חשוף מתחתי מסתכל עליו ובוחן את פניו שהפכו לאדומות "לי נו נו כבר" האן אמר בטון מתחנן שכל כך אהבתי לשמוע , התחלתי לנשק את צווארו משאיר שם סימנים אדומים וסגולים בעוד הוא גונח את שמי , החדרתי אצבע אחת לתוכו במהירות "לי נו~~א" האן גנח בהפתעה , הכנסתי אצבע שניה מכין אותו לפני שהכנסתי את איברי לתוכו גורם לו להישתגע , "בייבי אם כואב לך תגיד לי" אמרתי לו מפחד להכאיב לו , "אאה~~לי נו  מהר יותר ~~ אני עומד ל." האן אמר , חייכתי והנחתי לו לשחרר הוא גמר ואני אחריו , יצאתי ממנו ממשיך לנשק אותו בפראות , ניתקנו את הנשיקה , האן התסכל עלי ואמר "אני אוהב אותך" חייכתי ואמרתי "גם אני אוהב אותך סנאי שלי" , נשכבתי לידו ועם כל הלכלוך נרדמנו מרוב עייפות ותשישות.




🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️
אני ינסה לעלות פרקים כמה שאני יוכל אז כן ביי❤️✨

from the beginning//minsungWhere stories live. Discover now