part 22

185 12 11
                                    

אז , אני יצאתי מהארון בפני החברות הכי טובות שלי 😶
והתגובה שלהם היתה מפתיעה הם לטרלי אמרו "ידענו" ואני כזה , מה ידעתם מה🤦
בקיצור פרק😂🏳️‍🌈



נ.מ סונג'מין:
התיישבנו אני באנג צ'אן וג'ונג'ין מול שאר הממברים ובאנג צ'אן התחיל לדבר "אז יש לנו משהו להודיע לכם , אז אני סונג'מין וג'ונג'ין במערכת יחסים" הוא אמר וחייך , הממברים היו בשוק לשניה ואז ישר חייכו וצ'אנג בין קפץ מהספא כמו פסיכי וצעק "ידעתי ידעתי ידעתי" והתחיל לרקוד את ריקוד הניצחון שלו , האווירה היתה קלילה ולפתע התחלתי לבכות מאושר "אוי סונגי אל תבכה" פליקס אמר ונתן לי חיבוק , שאר הממברים הצטרפו לחיבוק , ההיתי מאושר בעודי מבין שהם מקבלים אותי , אותנו כמו שאנחנו.


נ.מ מינהו:
אני ממש שמח בישביל באנג צ'אן וסונג'מין וג'ונג'ין, אבל אני עצוב עוד מעט המשימה שלי תגמר ואז אני לא יוכל לראות את האן שלי , הלכתי לחדר והתחלתי לבכות שלפתע באנג צ'אן נכנס , איך הוא תמיד מופיע ברגע הנכון , "לי נו מה קרה?"
הבכי שלי התחזק ואמרתי "היונג , המשימה שלי הולכת להסתיים ואז אני לא יוכל לראות את האן" באנג צ'אן הוא היחיד שיודע על המשימה , "רגע כבר אספתה את המידע על jyp?" באנג צ'אן שאל , הינהנתי והוא חיבק אותי חזק ואמר "אל תדאג אחרי שjyp יעצר וההיה בכלא ג'קסון הולך לקחת את הפיקוד ולהיות המנהל , אז תוכל להיות בלהקה בכל מקרה" חייכתי וחיבקתי את באנג צ'אן חזק יותר.



נ.מ היונג'ין:
אחרי שבאנג צ'אן וסונג'מין וג'ונג'ין סיפרו לנו שהם ביחד במערכת יחסים פליקס היה שם אבל אחרי זה הוא אמר לי שהוא צריך לעזוב לשנה אבל הוא יחזור , אני יושב בחדר שלנו צופה בפליקס אורז ועוזר לו אחרי הכל הוא הארוס שלי , "אל תדאג ג'יני אני יחזור מבטיח" פליקס אמר בעיניים דומעות , התחלתי גם לבכות ואמרתי "אני אוהב אותך ליקסי ואני יחכה לך" חיבקתי אותו וליוויתי אותי לאוטו שחיכה מתחת לבניין שלנו , פליקס נתן לי נשיקה שישר העמקתי אותה מכניס את לשוני לפיו ומנשק אותו כאילו זאת הפעם האחרונה שאני יראה אותו.


נ.מ באנג צ'אן:
אחרי שפליקס הלך , למרות שהוא לא רצה שאני יספר להם שהוא הולך לעבור טיפולים שיש סיכוי שיצילו אותו , אני חייב לספר להם במיוחד להיונג'ין , הושבתי אותם בסלון , היונג'ין עדיין עם עיניים רטובות , "אז אתם אולי לא יודעים את הסיבה שפליקס הלך , אז למרות שהוא לא רצה שאני יספר לכם אני יספר , אז לפליקס יש סרטן , הוא סיפר לי על זה לפני שבוע , אז שלחתי אותו למקום שיכול להציל אותו" סיימתי את דברי וראיתי איך העיניים של הממברים מתמלאות דמעות , היונג'ין אמר "למה הוא לא סיפר לי למה?" והמשיך לבכות "בגלל שהוא לא רצה שתבכו הוא רצה שתשמחו ושלא תדאגו כי גם ככה יש לכם הרבה על הראש" אמרתי והיונג'ין קם התקדם אלי וחיבק אותי אומר "בבקשה תגיד לו שאני אוהב אותו ושהוא יכול לעשות את זה שלא יתייאש בישבילי" הינהנתי ואמרתי "אני יגיד לי , מבטיח".


נ.מ ????
אוקי כל מה שאני צריך לעשות זה להשיג את הראיות שיש על jyp ואני משוחרר לתמיד.


🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️
זהו זה סוף הפרק🤓
לוב יו אול❤️

from the beginning//minsungWhere stories live. Discover now