6. kapitola - Canady, možno nie je až tak zlý

4.5K 319 17
                                    

V minulej kapitole

,, Nie, a ani po tom netúžim! '' odstrčila som ho odo mňa a on si sadol blízko mňa. Až moc blízko. ,, Čo, sa ti riť nezmestí na sedadlo? '' uškrnula som sa.

,, A tá tvoja? '' argh.. neznášam ho!

,, Ja som sa pýtala prvá, '' vycerila som naň zuby.

,, A ja druhý, a čo s tým? ''

,, Starší majú prednosť! Tak odpovedaj, '' s ním sú hádky nekonečné! Argh...

---------------------------------

,, Ďakujem, ale trvám na tvojej odpovedi! '' pozrel sa na mňa s úškrnom a myšlienkou, že vyhral no mýlil sa.

,, Asi ťa sklamem ale zmestím sa narozdiel od toho holuba čo si prisadol! ''

,, Kde? '' zapišťal a vyskočil na nohy.

,, Pištíš ako malá baba, '' povedala som s výbuchom smiechu.

,, Nie je to náhodou, sršeň? ''

,, Na toto ti neskočím, '' presvedčujúco sa na mňa pozrel. Nedalo mi to a obzrela som sa, nachytala som sa!

,, A že mi na to neskočíš! '' pomaly sa válal na zemi.

,, Však som neskočila! Je rovno za tebou! ''

,, Kde?! '' znova zapišťal tenkým hláskom.

,, Ty si totálne mimo! '' smiala som sa.

,, To sa usmievaš kvôli mne? ''

,, Nie, usmievať sa kvôli tebe? Ďakujem, ale musím odolať, '' žmurkla som naň.

,, Veď aby sa nestal opak! ''

,, My, spolu nikdy, nebudeme chodiť!! '' Už si len niečo zamrmlal popod nos a sledoval formuly. Videla som Kevina ako nevytočil zatáčku, nikdy ju nevytočí! Len niekedy, a to sa nestáva často! ,, Ako jeho mohli zobrať, doteraz nechápem! ''

,, A ako teba mohli zobrať na školu, doteraz nechápem! '' opakoval po mne.

,, Hovor o sebe! '' buchla som ho do ramena.

,, Auu... to bolelo! '' uznávam, trocha viac som ho buchla.

,, Zasa tak silná to nebola.... ale môžem ti dať aj silnejšiu! ''

,, To by stačilo! '' zdvihol ruky v obrannom geste.

Spoločne sme sa na tom zasmiali a ďalej sledovali preteky formúl. Ako sa to môže niekomu páčiť? Však sú to fake-ové autá!

********

,, Tam je! '' ukázal na Kevina.

,, To vidím aj bez teba, '' povedala som otrávene. Vylial na mňa Kofolu a Nachos, tak ako mám reagovať? Celá som ako keby pozvracaná!

,, Kto ťa pozvracial? '' bola prvá veta, ktorú Kevin povedal.

,, Tento chuj nevie ako sa je! ''

,, Bola to nehoda! To tlsté decko sa mi vysmievalo, chcel som to hodiť naňho, len ty si sa postavila rovno do strely! "

,, Však som tam stála celý čas!! "

,, Nevidel som ťa tam! "

,, Hovorila som, že si slepý! "

,, Ale, ale... Argh... " chudák, nemá slov.

,, Toto by stačilo! " zvolal Kevin. ,, Prestaňte sa hádať! "

Stratená hviezda [DOKONČENÉ]Onde histórias criam vida. Descubra agora