V minulej kapitole
Po chvíli ticha, plného myšlienok, premýšlania a ďalších vecí, som spustila. ,, Nie je to krásne? Obloha posiata hviezdami, ktoré rozžiaruje mesiac, svojim silným, no nezraňujúcim svetlom? "
,, Nestačilo minule? " uškrnul sa.
,, Nikdy nie je ničoho dosť! "
————————————————————————-
Moje myšlienky sa preháňali hlavou, hore, dole ako rozzúrený úľ včiel. Boli to rôzne myšlienky, či už ohľadom života, budúcnosti, lásky alebo rodiny. Po dobre dlhej chvíli ticha sa opýtal.
,, Zajtra ideme na Singfest? '' je to blbá otázky, no aspoň sa pokúšal nadviazať konverzáciu.
,, Prečo ťa to tak zaujíma? '' uchechtla som sa.
,, Iba tak, prečo hľadáš vo všetkom negatívum? ''
,, Som taká, s Kevinom sme úplne iné povahy. On je plný optimizmu a ja plná negativity. On sa zabáva na večierkoch, čo ja sa zatiaľ zababuším v posteli a čítam knihy. On bol zbožňovaný a ja opovrhovaná, výnimkou bolo ak niekto chcel ,podpis' alebo poradiť z matiky. ''
,, Ak to správne chápem, on bol v kolektíve obľúbený a ty si od kolektívu utekala. ''
,, Presne! Jediný, kto pri mne stál bola najlepšia kamarátka a Robert, ak nepočítam rodinu.. '' bolo to smutné ale pravdivé! Klamať sa nesmie...
,, Chúďa, " nahol sa ku mne.
,, Žiadne také! '' odsunula som ho od seba a pohladila po tvári. ,, Príde čas. ''
,, Kedy? '' rozhodil rukami.
,, Keď príde! ''
********
,, Tešíte sa? '' opýtal sa Robert v aute cestou na Singfest.
Všetci zahučali, prišli sme na parkovisko a zaparkovali. (aké nečakané :D ) Prišli sme do backstageu, kde sa už všetci pripravovali na svoje vystúpenie. Za chvíľu zavolali mňa.
,, Čaute! '' zahučala som do mikrofónu až zaškrípal. ,, Trocha som to prehnala, prepáčte. Dneska zaspievam Heart on fire. Pre Canadyho, ktorý ma neskutočne stále naštve! '' začala som spievať.
No I won't let you go, now you know.
I' ve been crazy for you all this time.
I ' ve kept it close, always hoping.
With a heart on fire.
Preklad:
Nenechám ťa ísť, teraz to vieš.
Bol som do teba blázon celú tu dobu.
Držal som to v sebe, vždy dúfajúc.
So srdcom v ohni.
Prišiel ku mne Canady na pódium a urobil nečakanú vec.
,, Ten čas prišiel! '' povedal a naše pery sa dotkli. Zomkli sa v jedné. (v takýchto scénach nie som dobrá :D ) Všetci zahučali a pískali.
,, Čas ešte neprišiel! Až teraz! '' znova so si ho pritiahla k sebe a pobozkala. ,, Nejdeme preč? '' kývol hlavou a spoločne sme odišli do backstageu.
——————————————————————————————————
Najprv sa chcem ospravedlniť, že nebola nová kapitola :) Mám toho veľa v škole atď. Tak som aspoň napísala skoro 400 slovnú kapitolu (mini kapitolu). :)
Ďakujem za 1.21K prečítaní a 72 votes! Ste SUPER!!
Viac asi nemám čo napísať, len že pripravujem novú story s názvom Poznačená. Nie je ešte na Wattpad, ale možno dnes sa tam objaví aspoň prológ ;)
People I love you so so much
Hope U like it :*
S pozdravom miminnie305
VOUS LISEZ
Stratená hviezda [DOKONČENÉ]
Roman pour AdolescentsObyčajné dievča, ktoré ma talent na hudbu. Žije pre ňu. Každý ju poznal, každý chcel byť ňou, každý chcel byť s ňou. Po situácií s jej hlasivkami, nechala všetkoho čo mala rada. Spevu. Hudbe sa venovala len pri hraní na gitare a klavíri. Prezývka ,S...