14. kapitola - strecha, spoločná noc, presádzanie a prekvapko <3

3.8K 280 8
                                    

V minulej kapitole

,, Oh, Romeo, prečo si Romeo, tak blbý? '' zarecitovala som svoju verziu Julií.

,, Oh, Julia, prečo... prečo... Ehm... To je jedno, mne to nejde! '' zasmiala som sa. Šplhal sa po rastlinách, no nejako mu to nejde.

,, Zmizni Romeo, čo ak ma tu nájde otec a potom ti bude hovoriť príbehy? '' to recitovanie mi ide!

,, Oh,... ja to neviem, už ma toľko netráp a pomôž mi! ''

————————————————————

Pomohla som mu vyštverať sa hore za mnou. ,, Čo si chcel? " pozrela som sa mu do očí.

,, Nič, " uškrnul sa.

,, Tak prečo si.... Do boha! Čo tam robia? " počula som divné zvuky z mojej izby. ,, Kevin, toto si nechaj, keď budete sami! A prosím ťa, Wendy, nekrič! " oni sa tam fakt muchlovali a olizovali? Ble! Nemám rada tie sladké vecičky.

Každá normálna baba by sa chcela muchlovať a olizovať, každá normálna, ja nie som normálna. Nemám rada ani romantické kliše, vo filme to vyzerá strašne super a romantické, no v realite je to nechutné! Tak ale to je film, vo filme je všetko možne.

,, Čo tam robili? " opýtal sa zaujato Canady.

,, Nechci vedieť! Fuj! "

,, Ale ja chcem, " on chcel, ja som ho varovala!

,, Muchlovali sa a olizovali, Wendy vydávala čudesné zvuky. Ble, fuj, blivajz, otras! "

,, Čo je na tom? "

,, Asi sa z toho povraciam. Nechápem ako môžete niečo také robiť! "

,, Nie je ti zima? Traseš sa.. " nie, trasem sa iba tak. Je mi zima ty hlupák!

,, Nie, " čo som to povedala? Kto ovláda môj jazyk? Rozhodni sa! Nad čím? Ja som už fakt divná, rozprávam sa tu sama so sebou a s podvedomím.

,, Tu máš mikinu, " podal mi jeho mikinu. ,, Traseš sa ako sprostá, neverím ti. "

,, Tak never, " podala som mu mikinu späť. Zobral ju a prehodil mi ju cez plecia.

,, Nemusíš sa hrať na nedostupnú, všetci vieme pravdu. "

,, A tá pravda je? "

,, Že hlboko v srdci miluješ iba mňa! " uškrnul sa.

,, To mi stačilo! Idem.. "

,, Nie počkaj! Robil som si srandu. "

,, Nehovor, aj ja! " zasmial sa a pozrel na oblohu.

,, Nie je to krása? "

,, Je, ako namaľované.. "

,, Presne, všetky farby sú rovnaké. Žiadna není iná, majú iba rozdielne odtiene. Ako aj ľudia, všetci sú inej pokožky, výzor tváre má každý iný, no spája nás niečo veľké. Láska. "

,, Či už láska k rodine, kamarátom alebo cudziemu človeku. Nikdy neprestane prúdiť v žilách,  iba sa tam niekedy neukáže. V srdci je vždy. Či už zabraná niekym alebo čaká na toho pravého človeka, ktorý ju objaví, " dodala som.

,, Ty si našla tú moju, ktorá čakala len a len na teba. V srdci. Teraz prúdi v žilách a snaží sa splniť svoju úlohu, nechať sa zaviesť do sveta lásky. Kde je všetko možné, " dodal po chvíli uvažovania.

,, Moja našla pravého, teraz čaká na dôkaz a potvrdenie svojho rozhodnutia. Zajtra sa dozvie dôkaz a následne aj potvrdenie. "

,, Moja rozmýšľa nad tým ako dokázať svoju lásku, čaká na potvrdenie. No musí preto niečo urobiť, možno málo, možno veľa. Možno bezpečného a možno nebezpečného. Nik nevie, čo sa stane. Iba osud. "

Stratená hviezda [DOKONČENÉ]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora