30. Kapitola - Pomsta

2.4K 233 17
                                    

V minulej kapitole

,, Hmm.... porozmýšľam. Chcem od teba pusu! " Našpúli pery a ja mu dám krátku pusu na pery. ,, Tomuto hovoríš pusa? " Pretočí očami a znova ma začne štekliť.

-----------------------

Podoprela som sa rukami a spojila naše pery. (Toto opisovanie mi fakt nejde XD) Začal ich prehlbovať a boli vášnivejšie. Nie, že by sa mi to nepáčilo, ale predsa len....

,, Nikolas, dosť, " zastavila som ho a on si len ľahol vedľa mňa.

,, Prepáč, " uškrnul sa a znova ma začal štekliť.

,, Ty nie si kompletný! " Smiala som sa o dušu ako blázon. ,, Prestaň! " Mykala som sebou, ale jeho vôbec netrápilo, že skoro nemôžem dýchať. ,, Nikolas! ''

,, Dobre, dobre! '' ľahol si a pozoroval strop.

,, Ty si sa zamiloval do toho stropu, že? ''

,, Vôbec! '' pritiahol si ma bližšie k sebe a jeho hruď mi poslúžila ako vankúš.

********

,, Prosím vás! Vypnite ten televízor, inak bude v smetiaku skorej ako obsah koša! '' znova dávali úžasného Canadyho! Oh môj bože! Celý svet sa zblázni aj kvôli tomu, že pôjde len na záchod a vráti sa!

,, Nová správa! Syn známeho režiséra bol videný s inou babou v Austrálii. Je to jeho tajná láska? "

,, Nevieme, ale jedno máme isté. Ani jeho asi už bývalá frajerka nie je sama! Minulý večer bola videná ako vychádza s kina, ruka v ruke s neznámym mladíkom. "

,, Že by bol koniec? "

,, Nevieme! " Dvaja reportéry rozprávali o nás ako o tornáde! Preboha asi sme sa rozišli, nie? Mám to! Sladká pomsta, Canady! Teš sa!

Odišla som znova do izby a zapla notebook. Vyhľadala som stránku televízie a na nej našla ich telefónne číslo. Toto bude sladké! Zavolala som na údajne ich číslo. Dohodla som si schôdzku, ešte na dnes. Toto bude naozaj sladká pomsta!

,, Čo tu vystrájaš? " opýtal sa nechápavo Nikolas medzi dverami.

,, Pomstu, " uškrnula som sa a vybrala zo skrine šaty po kolená modrej farby a k tomu Convery červenej farby. ,, Otočíš sa? " Otočil sa a čakal kým sa prezlečiem.

,, Je to dobrý nápad? "

,, Nemám dôvod pochybovať o ňom, takže áno. Je to dobrý nápad! " Zapínala som si zips na boku šiat. ,, Môžeš sa pozrieť. "

,, Ja neviem, " pochybovačne na mňa pozrel, len aby som mala pocit, že by som to nemala robiť.

,, Nepozeraj tak na mňa! Idem tam a hotovo! Večer to zapijeme v bare. Na Canadyho, ktorý mi otvoril oči! "

,, Nie, že sa opiješ ako minule! "

,, Neboj! " Išla som za Robertom, nech ma odvezie do štúdia.

********

,, Dobrý deň, sadnite si nech to máme, čím skorej za sebou a ja môžem ísť domov, " pozeral von oknom, takže mi stál chrbtom otočený.

,, Dobrý deň (?) " sadla som si na stoličku oproti veľkému stolu, modernému stolu.

,, Tákže, čo pre nás máte? " Otočil sa smerom ku mne. To, to je ON!

,, J-ja.... D-der-reck?! "

,, My sa poznáme? " Dvihol obočie a pozrel nechápavým pohľadom aka zastavenie mozgového procesu.

,, Ehm.... Zoe, Kevinová sestra! "

,, To si ty?! Nemala si náhodou blond vlasy? "

,, Zmena, " odpovedala som a pretočila očami. ,, Čo tu robíš? "

,, Zaúčam sa a dali mi na starosť toho.... Tatinkovho synáčika, ako sa volal?! " Zahľadene pozeral do neznáma.

,, Canady Hanb? "

,, Presne! Čo máš s tým ty? "

,, Chcem ho potopiť, poriadne! "

,, Prečo? Už asi nie si to mierumilovné dievčatko, však? "

,, Ani sa nepýtaj! "

,, Tak čo máš pre mňa? " Sadol si na koženú sedačku a zahľadel sa mi do očí.

,, Páči sa, " vytiahla som obálku s listom a položila na stolík.

,, Čo to je? "

,, Pozri sa a uvidíš, " opatrne si ju obzrel zo všetkých strán a otvoril. Vytiahol list a začal si ho čítať, keď som vedela, že je na konci dodala som. ,, Toto napísal a viac sa neozval. Na párty som ho našla s inou, potom u neho doma zasa s ňou a nakoniec v obchodnom centre. Stačí ti to alebo chceš viac? "

,, Ja ťa asi zbožňujem! Za toto dostanem veľa! Ďakujem ti! "

,, Posnaž sa to dať ako tému večera pre násť-ročných. Bude to trhák! " Zasmiala som sa a on so mnou. ,, A radšej ma nezbožňuj. Vonku čaká ďalší na mňa. Počkaj! " Vyskočila som zo stoličky a išla za Nikolasom za dvere.

,, Hotovo? " Opýtal sa prekvapene.

,, Nemáš na Canadyho, nejakú tú, drobnosť? "

,, Nemôžem ho aj ja potopiť! Možno jednu vecičku by som mohol! "

,, Sem s ňou! "

,, No, raz sa na párty tak ožral, že dával každej! "

,, Ďakujem! " Dala som mu bozk na čelo a utekala za Dereckom do pracovne. ,, Mám ďalšiu vec! " Všetko som mu povedala a on mi stále ďakoval.

,, Aj Kevin je v Anglicku? "

,, Áno, sme tu obi dvaja. Príď sa niekedy pozrieť! " Vysvetlila som mu celú cestu k nám. ,, Keď chceš, dnes ideme do nejakého klubu. Pridaj sa, ak pôjdeš, o desiatej večer u nás. "

----------------------------------------------

Muhahahaha! 3:D Pomsta! :3

Viem, že ma teraz niektorí nemáte rádi, len preto že som dala Canadyho za haj*la, ale nebojte! Možno sa ukáže ako dobrý chlapec a možno nie. :/

Chcem vám poďakovať za presiahnutie 11K reads a 1K votes :3 ste super!

Prosím vyjadrite sa komentom, lebo ako vidím je ich menej a menej :/ a aj votes je menej a menej!

POZRITE SI NOVÚ STORY NA MOJOM PROFILE!!!! Zachránená tmou

S lalalalááááskou miminnie305 ❤️

Stratená hviezda [DOKONČENÉ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant