V minulej kapitole
,, Ona flirtovala, neodolal som. "
,, Ak prezradíš toto, zaručujem, že už nikdy nebudeś flirtovať ani so psom! " vyhrážala som sa. Prikývol hlavou a vystrašenou tvárou sa pozrel na Kevina.
,, Ja za ňu nemôžem, poďakuj sa mojim rodičom. "
,, Tak ich pozdravujem, " zasmial sa.
————————————————————
,, Canady, poď sem! Nebuď tam tak sám! '' zavolal na neho Kevin. Takto mi to vyhovovalo, bez neho.
Ublížil mi, ranil mi srdce, rozbil ho na milión kúskov. Na malé časti, ktoré asi už nikto nezlepí. A ak áno, budem milovať tak ako aj teraz? Prečo mi musel takto ublížiť, čo som mu spravila? PREČO? opakujem si v hlave..
,, Mne to tak vyhovuje! '' povedal smutne. Ubližujem mu tým, ja viem... Ale on ublížil mne, dvakrát!
,, Ale nám nie! '' zakričal znova Kevin a išiel poňho.
,, Idem sa pripraviť na ďalšie vystúpenie, '' jediná výhovorka, ktorá ma napadla, aby som nebola s ním.
,, Však, ale máš ho až na konci! '' pripomenul Robert. Ja ho snáď roztrhnem! Naozaj!
,, Proste idem sa pripraviť! ''
,, Počkaj, ideme s tebou! '' povedala Samantha a ťahala aj Ty-a. Aspoň niekto ma pochopil.
********
,, Takže on tam bol s nejakou babou?! '' pýtal sa zaujato Ty.
,, P-presne, roz-zišiel s-sa s ňou p-pred dvoma mes-siacmi. A u-už chc-cel mňa! '' hovorila som pomedzi plač.
,, To je haj... nebudem nadávať, nebudem nadávať... '' opakoval dookola.
,, O čom tu trepeš? '' opýtala som sa.
,, No... Samantha chcela trocha experimentovať na chémií, dali sme si stávku. Ak sa jej experiment podarí, nebudem nadávať, čo je pre mňa dosť ťažké. A ak nepodarí pôjde so mnou na rande.. ''
,, Budem hádať, prehral si! '' prikývol hlavou a ja som sa začala smiať. Aspoň oni mi vedia vyčariť úsmev na tvári. ,, Čo to bol za experiment? ''
,, Hodiť látku, neviem ako sa volá, čo ti rozleptá kožu... Ako sa volá? Ehm.. Ehm.. To je jedno! Hodiť ju do barbieny triedy, Frydy! ''
,, A tebe sa to podarilo?! '' začala som sa smiať ako postihnutý mrož.
,, Čiastočne, hodila som to na ňu, ale nerozleptalo jej to chirurgickú tváričku. ''
,, A preto ona ide so mnou na rande, '' uškrnul sa Ty.
,, Škoda, ale hodíte sa k sebe, '' žmurkla som na nich. Samatha ma zabíjala jej pohľadom, ktorému sa nedalo vyhýbať.
,, Tiež si myslím! '' pobozkal ju na líce. Rýchlo si zotrela z líca jeho bozk.
,, Nikolas! '' zakričala som na zmäteného Nikolasa, ako sa prechádza medzi davom ľudí. Utekala som k nemu.
,, Zoe! Nevieš kde je Canady? ''
,, Okej, choď si za ním je v backstagei. ''
,, Čo ti je? '' opýtal sa podráždene.
,, Mne čo je? Opýtaj sa tvojho kamaráta, '' začali sa mi hromadiť slzy v oku.
,, Zoe, čo sa stalo? Písal mi, že už nechce žiť a bla, bla a znova bla. ''
,, Čo?! '' vykríkla som. Okej, chcem naň zabudnúť, ale predsa on nechce žiť a kvôli mne!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stratená hviezda [DOKONČENÉ]
Ficção AdolescenteObyčajné dievča, ktoré ma talent na hudbu. Žije pre ňu. Každý ju poznal, každý chcel byť ňou, každý chcel byť s ňou. Po situácií s jej hlasivkami, nechala všetkoho čo mala rada. Spevu. Hudbe sa venovala len pri hraní na gitare a klavíri. Prezývka ,S...