11. kapitola - Singfest, pozvanie, Amy, problém, sklamanie

3.9K 282 11
                                    

V minulej kapitole

,, Teraz sa tu budem ospravedlňovať kto za to môže, '' trocha sa zasmial. ,, Zabudnime na ten večer, nikdy sa nestal. ''

Zabudnime na ten večer, nikdy sa nestal.... Stále mi to znelo v hlave, ranilo mi to srdce. V ten večer, som si uvedomila, že ho MILUJEM! Síce prehrajem titul, dievča, ktoré ako prvé odmietlo Canadyho. Ale kvôli nemu spravím všetko.

,, Dobre, '' povedala som nesmelo.

—————————————————————————-

Trhalo mi srdce, že chce zabudnúť na môj asi najkrajší večer za posledné mesiace. Neskutočne ma bolelo srdce...

,, Môžeme si zopakovať dnes večer odznova, čo povieš? '' opýtal sa s úsmevom na perách.

,, Jasne, len aby potom neboli fámy o nás dvoch, '' uchechtla som sa. ,, Kevin a Robert sú strašní klebetníci. ''

,, To nechaj na mne, '' žmurkol a pokračoval v rozprávaní. ,, Ideme za nimi do bufetu? Aj tak dnes už nevystupuješ! '' prikývla som a vybrala sa do bufetu po boku Canadyho.

Stále sa na mňa pozeral a usmieval sa, prišlo mi to až psycho... Je normálne aby človek na vás v kuse pozeral a usmieval sa ako slniečko na hnoj?

,, Oslňujem ťa svojou krásou? '' prehrabla som si svoje dlhé vlasy.

,, Nie, ten stánok s mäsom! '' povedal ironicky.

,, Už si tučný dosť, netreba ti! '' pobúchala som ho po bruchu. Cítila som jeho vypracované telo, aj cez tri vrstvy oblečenia.

,, Vážne?! '' rozopol si bundu, mikinu a vyhrnul tričko, čím odhalil svoje tehličky. Otáčali sa za ním štrnásťročné baby, ktoré si mysleli že po nich ide. Naivné to dievčatá.

,, Však ti tu rastie kysnuté cesto! '' zasmiala som sa. Zapol si mikinu a potom bundu, uvideli sme Kevina a spol. Vydali sme sa za nimi.

,, O čom všetci premýšľate? '' opýtala som sa. Všetci sa pozerali mimo.

,, O ničom, '' povedali zborovo.

,, Robert, robert... '' ozvalo sa z vysielačky, ktorú mal Robert na opasku. Zdvihol ju a odpovedal.

,, No? ''

,, Si v poriadku? ''

,, Prečo by som nemal? ''

,, Lebo Amy je tu! ''

,, Čo?! '' zahučal. (Amy je priateľka Roberta z Ameriky)

,, Volala mi, že sem príde. Akurát doletela sem. '' Určite mu to hovoril George, má asi 25 rokov, nechápem načo si naši najímali samých mladých ľudí.

,, Okej, teraz ja, ja..... Čo mám robiť?! ''

Zobrala som mu vysielačku z ruky. ,, George, ak si z neho robíš srandu. Sa ti podarilo, ale ak nie. Tak je to veľmi zlé... ''

,, Nerobím si srandu! Teraz volala, ak môžete príďte sem! ''

,, Ideme čauko, '' podala som späť vysielačku Robertovi, ktorý si obkusával nechty.

,, Čo ak, ak.... Argh... '' rozčuloval sa.

,, Neboj bude to dobré, teraz poďme! ''

Išli sme všetci spolu na parkovisko a nasadli do auta. Až na Kevina a Wendy, každý niečo mal na práci, neriešila som to. Cesta do vily trvala neskutočne dlho, ale došli sme. Pred vilou som videla neznáme auto, že by to bola ona?

Stratená hviezda [DOKONČENÉ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora