24. Kapitola - Myšlienky (2.časť) + MOJE VYKECÁVAČKY

2.5K 184 24
                                    

V minulej kapitole

Tu sa to všetko končí. Celý príbeh je u konca. Príbeh o nás dvoch. Nevládzem tomu ani uveriť. Ďalej to už nevládzem. Všetky tie pocity, návaly emócii do hlavy nepomáhajú mojej sile. Upádam do neznámej krajiny. Krajiny, kde nie je nič pozitívne. Samé zlé veci, ani štipka dobra. Bojím sa, že to nezvládnem.

--------------------------------------

Myšlienky sa mi hrnú do hlavy ako slzy do očí. Tentoraz sú to slzy smútku a malou časťou šťastia. Áno, aký deb*l s prepáčením by mohol v takejto situácii plakať od šťastia? Ten niekto som bola ja. Šťastie, tak obyčajné slovo a tak veľa znamená. Mení nálady, rozhodnutia, všetko. Celý život je šťastie. Aj keď sú tie najhoršie veci skutočnosťou, nikdy to nie je tak zlé aby to nebolo lepšie. Plakať od šťastia v takýchto situáciách je nezvyčajné, no pre mňa to není, tak že by som bola rada, že odišiel. Myslím hlavne na tie pozitívne veci. Áno dá sa to. Na tie chvíle plné smiechu, radosti, lásky a mnoho ďalšieho. Ako sme sa bavili, nenávideli... Chcem vrátiť čas ako aj ostatní. Už chápem tie scény vo filmoch, keď sa baba rozíde alebo stratí svojho vyvoleného a má chuť ládovať sa čokoládami, zmrzlinami a všetkým možným čo obsahuje viac ako 1000 kalórii v 250 gramoch. Z premýšľania ma vytrhol mobil.

Znova operátor a ich skvelá ponuka! Čo keby ponúkali vrátenie času? Tržby by im išli jedna radosť. Už keď mám mobil v ruke, napíšem mu tiež niečo. Prechádzam kontaktmi, stále posúvam prstom smerom dolu. Nič. Žiadne meno, čo by vo mne zvolalo pocit bezpečia. Stihol vymazať svoje číslo z mobilu. Vedel, že ja sa nevzdám a že neviem jeho číslo naspamäť. Toto je koniec, vzdávam to. Všetko, viac už nechcem! Nechcem o ňom počuť, vidieť ho, nič. Bude to tak ako to chcel on sám. Už ho nikdy nechcem vidieť. Nikdy! Kolonka Canady - priateľ neexistuje. A nikdy nebude obnovená.

----------------------------------------

Dala som to ako 2. Časť lebo to sa kapitolou nazvať nedá :D ale v pondelok už bude normálna kapitola, dlhá a bez vykecávania :D

Začiatok môjho ,čítania'

Všetko to začalo tým, že u nás v triede sa rozbehla nová éra KNIHY. Nerada som ich čítala, dlho to trvalo a aj tak z toho nič nemáte lebo neviete ako pokračoval život postáv. Takto som to brala ja, celé roky. Proste neznášala som ich ako aj romantiku. Ale keď bola tá éra tak som si od spolužiačky požičiala knihu Girl Online od Zoelly. Bola po anglicky a tak som si povedala, niečo sa naučím aj po anglicky. Po pár dňoch ma to nudilo a už si ju odo mňa aj pýtala naspäť. Takže tu sa skončilo moje čítanie :D Potom mi ukázali Wattpad a tam som začala čítať Colina Rowella od Lady_Glimmer. Áno romantika a ja nešlo dokopy, ale nejako som si ten žáner obľúbila a všetko čo pozerám a čítam, tak má jednu podmienku. Musí to byť ROMANTIKA. Ako som dočítala tú story, hľadala som ďalšie a ďalšie. Colin mal mať pokračovanie, ktoré nakoniec nechcela spraviť. Chápem ju... Chvíľu som si s Lady_Glimmer aj písala a je to úžasná osôbka ^^ Povzbudí vás a zaujíma sa o vás a proste... Skvelá osoba! Je mi ľúto, že si s ňou teraz už nepíšem. Našla som ďalšie príbehy a čítala o dušu. Chcela som od kamarátky nech mi požičia The Fault In Our Stars v preklade Na Vine Sú Hviezdy. (doteraz mi to nedala! :D) Nič z toho nebolo a tak som si na internete hľadala v Panta Rhei knihy. Našla som ich asi desať, ale z toho polovičku mali moje skvelé spolužiačky. Takže som si ako deb*l napísala na papieriky názvy tých kníh a vyhadzovala do vzduchu! Skvelé zahrajme sa na deti! :D Jediné, ktoré som chytila bolo Zamilovaná Do Anjela. Tak som si to bola kúpiť a od O2 som dostala zľavu na 1 knihu. Takže som aj ušetrila! :D Doteraz nemám tú knihu prečítanú lebo čakám kým dostanem pokračovanie a potom budem pokračovať. Plus mala som malú prestávočku. A to je asi tak všetko o čítaní.

Začiatok môjho ,písania'

Asi mi neuveríte, ale všetko to začalo stávkou! :D Nerobím si z vás srandu, naozaj. Stavili sme sa s kamarátkou, že ak ja napíšem story tak aj ona. A tak sa aj stalo :D Podmienka bola, že sme to museli vydať na Wattpad. Ja som dala prvú kapitolu Budúcnosť prítomnosti. Mala dobrý úspech na to, že to bola moja prvá story podľa mňa. Nehanbím sa za ňu, predsa dovtedy som prečítala asi tak dve knihy celé. Potom ma napadla Stratená hviezda. Začala mať úspech a tak som ukončila prvú story a pokračovala v tejto. Má veľký úspech, čo som neskutočne rada, ani som o tom nepomyslela, že presiahne 7K a stále sa to zväčšuje! :3 Mohla by som tu písať svoje pocity, ale to by nikto nečítal :D a takto to všetko začalo. Iba stávkou, ktorá nič neznamenala, ale teraz znamená veľa. Kvôli tej stávke práve čítate tieto slová. Ja hlavne ĎAKUJEM svojej kamarátke, ktorá ma podporuje najviac :* Nemá to v živote ľahké, ale podporuje ma za čo ju MILUJEM ❤️ (ak to čítaš, nemilujem ťa ako jeho :D a Jeremyho ❤️ takže, nemusíš sa ma báť :D ) Je to Anonymus223 (autorka Is Love Reall? Určite si prečítajte! )
Taktiež ma podporujú ďalšie dve osôbky ak nevadí je to Lula_qe (autorka Ducha, prečítajte si ;)) a The_Bloody_Rain, baby ďakujem ❤️
Je tu aj veľa ľudí, ktorých ani osobne moc nepoznám, ale ,sestra' tebe tiež ďakujem ❤️
Ale za všetko môže hlavne Anonymus223, s ktorou som uzavrela stávku :3

Motivácie

Najväčšia moja motivácia bola, je a bude Lady_Glimmer spoločne s NikyStilinska, ale hlavne Lady_Glimmer. Chcela by som raz byť ako ona. Colin Rowell, to je poviedka, ktorá ma nakopla! Snažím sa byť tak dobrá ako ona a mať tak veľkú úspešnosť. Potom tu sú aj kamaráti :3 to som už písala takže... :D
Ďalej čo ma nakopáva ste vy! Vaše votes, komentáre aww... :'3 Ten pocit, keď prídete zo školy, plnej deprimujúcich vecí a otvoríte Wattpad. hneď na vás vybľafne ikonka s notifikáciami a keď vidím koľko ich tam je... Mám chuť sa štípnuť, či to nie je len sen. Toto mi dodáva energiu!
Ľudia ak chcete potešiť autora zanechajte vote a komentár, nie typu ,, super/skvelé " ale typu, kde vyjadrujete, čo pre vás znamená ten príbeh! Poteší aj to skvelé alebo super, ale viac čo pre vás znamená ;)

Takže tý čo rozmýšľajú nad písaním, vrhnite sa do toho! Ale žiadne perverzné, ak iba začínate ;) Nebojte sa vrhnúť aj do Fantasy, aj do Romance alebo TeenFiction! Ak ste nemali žiadny vzťah s človekom, teda ste nezažili lásku, nevadí. Myslíte si, že som asi desať ročné decko, že? Mám štrnásť, moja výslovnosť ani nehovorím niečo hrozné, výzor? Ani sa nepýtajte, škaredá ako noc, aj tá je krajšia. Nemala som žiadny vzťah, nič. Ani po ňom netúžim. Jasné, že som zamilovaná do postáv, ktoré ani neexistujú! Ale nikto z blízkych, ako kamarátov, nie je pravý. A mať vzťah len kvôli tomu, že mám vzťah, nie, ďakujem. Možno zniem ako zaslepená predstavami, nie nie je to tak ;) Každý má toho vysnivaného, aj ja. Dobre, neviem ako som sa z motivácii dostala k láske a k osobnému životu :D Ak by ste mali otázky tak do komentov ;)

+ Ktorý príbeh by ste si prečítali ako prvý?

Príbeh A

Zachránená tmou
Čo sa stane ak sa dievča, ktoré nikto nepozná zapletie so školským ,gangom'? Piati nepoučiteľní chalani proti jednej babe, už tu je vidieť, že to nebude mať ľahké.
Zmenia oni ju alebo ona ich?
Boj o záchranu vlastného života alebo len neškodná hra?

Príbeh B

Never Ever

Láska a city, toto sú slová, ktoré tiež charakterizujú rodinu. Čo by ste robili vy ak by ste nepoznali tieto city? Ako by ste sa chovali, cítili a žili?
Maya tieto slová moc dobre nepozná, skoro polovičku života nežije s láskou. Päť rokov si ju rôzne rodiny pohadzujú ako horúci zemiak. Sem a tam.
Vymieňajú ju ako na páse. Čo sa ale stane ak si ju adoptuje rodina s troma dcérami, Jane, Claire a Gabriella, pochopí ju iba Jane? Nájde si v nich druhú rodinu alebo nebudú ani oni výnimkou a vrátia ju ako vypožičanú knihu z knižnice?
Zažije aj ona opätovnú lásku buď od kamarátov alebo svojej životnej lásky? Nájde si tam vôbec niekoho kto ju bude mať rád a bude jej oporou?

Dajte do komentu písmeno, ktorý príbeh ako prvý ;)

PRÍBEH NEKONČÍ!!!! Bude pokračovať ;)

Majte sa :* miminnie305

Stratená hviezda [DOKONČENÉ]Onde histórias criam vida. Descubra agora